امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان 

نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان | خدمات مرکزی

برند آریستون ( ariston) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های آریستون در زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی آریستون برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

9 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان | خدمات مرکزی 33364507 024
نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان | خدمات مرکزی 33364507 024

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در زنجان :

۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۴ – تمیز نشستن ظرف ها

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی

۱۱ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکته هایی در مورد بایدها و نباید های ماشین ظرفشویی

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی آریستون در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان

از گذشته های دور تا امروز موضوع شست و شوی ظروف برای افراد خانواده بسیار آزار دهنده و زمان بر و سخت بوده است. از این رو بشر همیشه کوشیده تا راه حلی ساده برای این موضوع پیدا کند. از جمله تلاش هایی که به ثمر رسیده است؛ اختراع دستگاه ماشین ظرفشویی بوده است. این دستگاه با ظرفیت های مختلف، انواع متفاوت، قابلیت های متنوع در هر برند و مدلی در بازار خرید و فروش لوازم خانگی موجود می باشد.

مراکز تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان

اما هر دستگاهی پس از مدتی ممکن است دچار مشکلاتی شود که نیازمند هزینه برای تعمیر است، ماشین ظرفشویی آریستون نیز از این قائده مستثنی نیست و در صورت خراب شدن باید با مراجعه به نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان به حل آن پرداخت. البته تمامی موارد ممکن است با تعمیر فیکس نشوند (با وجود اینکه تعمیرکاران ما در زنجان سرویس، ابتدا همیشه به دنبال راه حلی برای تعمیر قطعات معیوب هستند و در صورتی که مشکل حل نشد، به تعویض قطعات با نمونه اورجینال آن بپردازند. چرا که هزینه تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان، بسیار کمتر از هزینه تعویض قطعات می باشد.) و نیاز به تعویض قطعات خراب شده، داشته باشند.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان با شماره تلفن های ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷ تماس حاصل فرمایید.

 نمایندگی آریستون در زنجان

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان

گاهی ممکن است پس از خراب شدن ماشین ظرفشویی آریستون، پیش از اینکه با تعمیرکار مربوطه تماس بگیرید؛ خودتان قصد داشته باشید به عیب یابی آن بپردازید. پیشنهاد ما این است که ابتدا مطالبی که در ادامه می خوانید را به خاطر بسپارید، تا در گفتن مشکل دستگاهتان به تعمیرکار مربوطه راحت تر بتوانید ایراد دستگاه را بیان کنید.

تعمیر ظرفشویی اریستون در زنجان کار بسیار تخصصی می باشد و نیازی نیست که خودتان به تعمیر آن بپردازید، فقط کافیست برای پیشگیری از هزینه های احتمالی از تعمیر؛ هر چند وقت یکبار دستگاه خود را سرویس کنید. چرا که هزینه های سرویس بسیار کمتر از هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون می باشد و همچنین اینگونه می توانید از خراب شدن قطعات ماشین ظرفشویی تان پیشگیری کنید.

مرکز تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان

حظور تعمیرکاران نمایندگی ظرفشویی آریستون در محل

تعمیر هر وسیله برقی ای که قرار باشد از محل خارج شود بسیار کار دشوار و پر زحمتی است. علاوه بر این استرس و نگرانی از قبیل باز کردن قطعات فابریک، شکستن دستگاه و یا خط و خش برداشتن ماشین ظرفشویی را در پی دارد. لذا پیش از اینکه دستگاه خود را برای تعمیر به نمایندگی ظرفشویی آریستون بسپارید؛ بهتر است از تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در محل اطمینان حاصل کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در محل چند مزیت بسیار مهم دارد، که این تصمیم را عقلانی تر می کند. از جمله این مزیت ها می توان به : حذف هزینه حمل و نقل و جا به جایی وسیله به محل تعمیر، پیشگیری از آسیب دیدن وسیله، در جریان قرار گرفتن از تمامی هزینه های تعمیر و تعویض قطعات، صرفه جویی در زمان، تسریع در عمل تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان و اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده می باشد.

مشکلات ظرفشویی آریستون و تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در زنجان

هر دستگاهی ممکن است پس از مدتی استفاده دچار مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان داشته باشد. این مشکلات می توانند حاصل سهل انگاری در مراقبت و نگهداری از ماشین ظرفشویی، عدم چینش درست ظروف در داخل ماشین ظرفشویی آریستون، چیدن ظروف بیش از حد ظرفیت ماشین ظرفشویی، استفاده از مواد شوینده نامرغوب و بی کیفیت، تمام شدن دوره عمر قطعات ظرفشویی هر یک می توانند دلیلی بر خرابی ماشین ظرفشویی آریستون باشند.    

در ادامه به بیان مواردی خواهیم پرداخت که ممکن است در هنگام فهیدن علت خرابی دستگاهتان کمک کننده باشد. با ما همراه باشید.

تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان

علت خراب شدن موتور ماشین ظرفشویی آریستون چیست و آیا با تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان حل می شود؟

گاهی ممکن است دستگاه شما در حین استفاده و شست و شوی ظروف، صدا بدهد و به طور ناگهانی خاموش شود. بهتر است بدانید که در این صورت مشکل حتما ازموتور ماشین ظرفشویی آریستون است. در این مورد هیچ کمکی از دست شما بر نمی آید، لذا بهتر است با تماس با نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان به حل این مشکل بپردازید.

علت خرابی در رله استارت موتور ظرفشویی آریستون چیست و چگونه قابل حل است؟

وظيفه برق رسانی به سيم پيچ های موتور از طریق رله استارت موتور می باشد که ممکن است گاهی برد ظرفشويی برق لازم برای موتور را تامين کند ولی موتور نچرخد، ممکن است ايراد از رله استارت موتور باشد که وظيفه ی خود را به درستی ايفا نمی کند.

در این مورد خاص نیز نیاز دارید با یک متخصص برای تعمیر ظرفشویی در زنجان تماس بگیرید؛ چرا که این مورد در ظرفشویی بسیار حساس است و باید توسط یک متخصص تعمیر و یا تعویض شود؛ که موجب آسیب رسیدن به سایر قطعات دستگاه شما نشود.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان با شماره تلفن های ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان

چرا برد الکتریکی و یا تایمر ماشین ظرفشویی آریستون خراب می شود؟

گاهی ممکن است درهنگام روشن کردن ماشين ظرفشويی صدای موتور تخليه به گوش نرسد؛ در چنین مواقعی ممکن است مشکل دستگاه از خرابی و یا معیوب بودن تایمر ماشین ظرفشویی آریستون باشد. متخصص این کار می داند که این بخش بسیار حساس است، چرا که در تایمر دستگاه، چندین اتصال الکترونیکی وجود دارد که توسط یک موتور در حال کار کردن است؛ لذا لازم است این مورد در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آریستون در زنجان بررسی و تعمیر شود.

علت خراب شدن درب ماشین ظرفشویی آریستون چیست و چگونه می توان به تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان پرداخت؟

از جمله مواردی که نشانه ای از خراب شدن دستگاه مشاین ظرفشویی است، خراب شدن درب آن می باشد که اگر به درستی بسته نشود اجازه روشن شدن موتور به ظرفشويی داده نمی شود. همچنين اين بخش برای جلوگيری از نشت آب از داخل دستگاه به خارج اهميت بالايی دارد. در این صورت ممکن است نوار لاستيکی کنار درب ایراد پیدا کرده باشد که باید تعویض شود و یا به تعمیرکاران ما در نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان سپرده شود. همچنین احتمال خرابی چفت درب نیز وجود دارد، که برای تعمیر و یا تعویض آن باید توسط تکنسین ماشین ظرفشویی مورد بازدید قرار گیرد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آریستون در زنجان

علت نشتی و آب ریزی در ماشین ظرفشویی آریستون چیست؟

گاهی ممکن است ماشین ظرفشویی شما دچار نشتی و آب ریزی در قسمتی از خود شود که در این صورت بهتر است در قدم اول به چک کردن شلنگ ها بپردازید؛ که آیا به درستی متصل شده اند یا خیر (نکته: استفاده از شوینده نامرغوب می تواند موجب خرابی در این زمینه باشد) یا خیر؟ و در قدم بعدی به بررسی نوارهای دور درب ماشین ظرفشویی خود را چک کنید که دچار پوسیدگی نشده باشند که در این صورت نیازمند تعویض قطعات خراب شده توسط نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان خواهید بود.

نکته: وظیفه ی ماشین ظرفشویی آریستون شستشوی ظروف با آب داغ می باشد. از این رو؛ تمام قسمت های دستگاه که آب از آن عبور می کند یا با آب در تماس است، می تواند باعث نشتی و آبریزی شود.

به طور کلی برخی از قسمت هایی که می تواند عامل نشتی در ماشین ظرفشویی باشند، شامل موارد زیر می باشد:

سینک اصلی (سوراخ شدن سینک در اثر خوردگی)، واشر دور درب، شلنگ ها و اتصالات، منبع های جانبی و شیر برقی های آن، مخزن نمک، موتور یا جت واش، هیت پمپ و پمپ تخلیه.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان با شماره تلفن های ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷ تماس حاصل فرمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی آریستون در زنجان

تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی آریستون | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی آریستون در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات ظرفشویی آریستون در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر ظرفشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.