1/5 - (1 امتیاز)

مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بوش در زنجان

فرم آنلاین ثبت درخواست تعمیرات

تمام اطلاعات اولیه ای که نیاز است تا درخواست شما ثبت شود داخل فرم گذاشته شده است شما میتوانید با پر کردن این فرم و زدن گزینه ارسال درخواست خودرا ثبت کنید تا کارشناسان ما با در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گیرند و تکنسینی جهت تعمیرات لباسشویی شما در زنجان ارسال شود .

شماره تماس | 02433364507

نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان | خدمات مرکزی

برند بوش (BOSCH) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی بوش در زنجان (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بوش برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی بوش در زنجان

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس
نمایندگی تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان سرویس

16 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بوش در زنجان:

1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5 – تمیز نشستن لباس ها

6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 – باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12 – آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی

13 – عدم ورود آب به لباسشویی

14 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

15 – پاره شدن تسمه موتور

16 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

چرا زنجان سرویس را برای تعمیر لباسشویی بوش در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بوش در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات لباسشویی بوش در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر لباسشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

پاسخ به سوالات متداول کاربران درباره تعمیرات لباسشویی بوش

تعمیرات لباسشویی بوش یکی از سوالات متداول کاربران می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1. چرا لباسشویی بوش من قابلیت روشن شدن ندارد؟

در صورتی که لباسشویی بوش شما قابلیت روشن شدن ندارد، ابتدا مطمئن شوید که پریز برق متصل و سوئیچ روشن/خاموش صحیح است. همچنین، بررسی کنید که آیا دستگاه به صورت کامل وصل شده و کابل برق به طور صحیح قرار گرفته است. اگر همه این موارد صحیح هستند و لباسشویی هنوز هم روشن نمی‌شود، بهتر است به مرکز خدمات تعمیراتی بوش مراجعه کنید.

2. چرا لباسشویی بوش من آب نمی‌گیرد؟

اگر لباسشویی بوش شما آب نمی‌گیرد، ابتدا مطمئن شوید که کلید آب روشن است و آب به صورت مناسب به دستگاه می‌رسد. همچنین، بررسی کنید که لوله آب آیا به درستی وصل شده و هیچ خرابی یا انسدادی وجود ندارد. در صورتی که مشکل همچنان ادامه دارد، توصیه می‌شود با تیم تعمیراتی بوش تماس بگیرید.

3. چرا لباسشویی بوش من خطای E02 را نشان می‌دهد؟

خطای E02 در لباسشویی بوش ممکن است به دلایل مختلفی از جمله اشکال در سیستم آبگیری، خرابی در سیستم گرمایشی یا مشکلات الکتریکی رخ دهد. در این صورت، بهتر است با تیم تعمیراتی بوش تماس بگیرید و خطا را گزارش دهید تا بتوانند تشخیص دقیق تری برای مشکل ارائه دهند و تعمیرات لازم را انجام دهند.

لطفا توجه داشته باشید که این توصیه‌ها عمومی بوده و ممکن است بسته به مدل و نوع دستگاه لباسشویی بوش شما تغییر کند. بهتر است همواره دفترچه راهنمای کاربری خود را مطالعه کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل، با تیم تعمیراتی بوش تماس بگیرید.

 

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان

راهنمای برنامه های لباسشویی بوش

لباسشویی بوش اغلب دارای مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع است که برای شستن مختلف انواع پارچه‌ها و نیازهای شستشوی مختلف طراحی شده‌اند. در زیر توضیحی کوتاه در مورد برخی از برنامه‌های رایج لباسشویی بوش آورده شده است:

1. برنامه استاندارد:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های روزمره و پارچه‌های معمولی مناسب است. در این برنامه، لباس‌ها در آب مخلوط با مواد شوینده شسته می‌شوند و پس از آبگیری، زمانی برای خشک شدن تعیین می‌شود.

2. برنامه حساس:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های حساس و پارچه‌های نرم و قابل لمس استفاده می‌شود. در این برنامه، سرعت و چرخش دستگاه کاهش یافته و آبگیری و خشک شدن به طور ملایم‌تر انجام می‌شود.

3. برنامه ضد چروک:

این برنامه برای کاهش چین و چروک لباس‌ها استفاده می‌شود. در این برنامه، پس از شستشو، دوران سرعت پایین دستگاه و توقف‌های مکرر برای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها صورت می‌گیرد.

4. برنامه ضد حساسیت:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های حاوی آلرژن‌ها و پارچه‌های حساس به کوچکترین آلودگی استفاده می‌شود. در این برنامه، مواد شوینده به طور دقیق شسته می‌شوند و آبگیری و خشک شدن به طور کامل انجام می‌شود.

5. برنامه سریع:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های کمی کثیف و نیاز به زمان کمتر استفاده می‌شود. در این برنامه، زمان شستشو کوتاهتر است و پس از آبگیری سرعت خشک کردن افزایش می‌یابد.

6. برنامه پنبه:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های پنبه‌ای و پارچه‌های سنگین مانند حوله و پتو مناسب است. در این برنامه، زمان شستشو و آبگیری بیشتر است و پس از آبگیری، زمان برای خشک شدن تعیین می‌شود.

همچنین، لباسشویی بوش ممکن است برنامه‌های دیگری نیز داشته باشد که بسته به مدل دستگاه شما متفاوت باشند. برای بهره‌وری بهتر از دستگاه لباسشویی بوش خود، توصیه می‌شود دفترچه راهنمای کاربری مربوطه را مطالعه کنید و با توصیه‌ها و راهنمایی‌های تولید کننده آشنا شوید.

هزینه خدمات تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی هزینه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

عضویت در خبرنامه زنجان سرویس

  • با عضویت در خبرنامه زنجان سرویس از ۱۵ درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که تعمیر لباسشویی در زنجان مستلزم تجربه و تخصص و مهارت تکنسین های زنجان سرویس است لذا برای اطمینان از تعمیر به موقع، درست و مقرون به صرفه لباسشویی برند بوش خود با نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان تماس بگیرید تا طعم خوش اطمینان و خیال راحت را همزمان تجربه کنید.

نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان چه مزیتی دارد؟

  1. متناسب بودن قیمت ها: در بعضی از مراکز تعمیر لباسشویی بوش در زنجان ممکن است قیمت هایی به کاربران پیشنهاد شود که اصلا مقرون به صرفه نیست در صورتی که نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان نهایت مشتری مداری و انصاف را سرلوحه کار و خدمات خود قرار داده است.
  2. تعمیر به سرعت و با دقت: اگر زمانی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی بوش در زنجان کردید بدانید که در نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان این اقدانات با نهایت سرعت و دقت انجام خواهد شد.
  3. شفافیت در هزینه های تعمیر
  4. استفاده از قطعات با کیفیت و اصل

 

خدمات تعمیر لباسشویی بوش در زنجان

 

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش در زنجان

همانطور که می دانید هر وسیله ای جهت تعمیر با هزینه های متفاوتی رو به رو است. از جمله مواردی که در هزینه های تعمیر لباسشویی بوش در زنجان موثر است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه ایاب و ذهاب
  • هزینه تعویض قطعات
  • هزینه کارشناسی و عیب یابی

عیب یابی و تعمیر لباسشویی بوش در زنجان

اگر زمانی ماشین لباسشویی شما دچار خرابی و مشکل شد شما با یک سری از ارورها بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی خود مواجه خواهید شد که برای رفع آنها باید به دفترچه ارورهای لباسشویی بوش در زنجان مراجعه کنید و سپس در صورتی که در رفع این دست از ارورها ناتوان بودید باید با مراجعه به نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان از خدمات زنجان سرویس بهره مند گردید.

معایب استفاده از لباسشویی بوش

از جمله مشکلات رایج استفاده از لباسشویی برند بوش را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  1.  تنظیم نبودن درجه حرارت آب: با مطالعه دفترچه راهنما به راحتی میتوانید به کلید و یا پیچ تنظیم درجه مورد نظر دسترسی یافته و آن را مطابق با پارچه موردنظر برای شست و شو تغییر دهید.
  2.  پر کردن بیش از حد مجاز ماشین لباسشویی: گرچه تکرار این مورد میتواند موجب آسیب های جدی به دستگاه شما گردد اما در صورتی که با این شرایط مواجه شدید، فشار آب سطح شست و شو را کاهش دهید.
  3.  عدم کارکرد کلیدهای روی دستگاه ماشین لباسشویی: قبل از هر اقدامی کلید “قفل کودک” را چک کنید! شاید این مورد به نظر شما جدی نباشد، اما بارها مشاهده شده که کاربران به صورت اتفاقی این کلید را فعال کرده و مانع از انجام هر عملکرد دیگری خواهند شد.
  4. عدم انتخاب برنامه شست و شوی مناسب لباس ها توسط ماشین لباسشویی: هر نوع پارچه ای دارای ۳ پارامتر برای شست و شوی مناسب میباشند: دمای آب، مدت زمان شست و شو، مواد شوینده مناسب.
  5. نمایش ارور در نمایشگر لباسشويي بوش: این مورد می تواند دلایل کاملاً مختلفی داشته باشد.

 

مراکز  تعمیر لباسشویی بوش در زنجان

 

در چه مواردی تماس با نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان برای تعمیر ضروری است؟

تولید صدا و لرزش های غیر طبیعی: گاهی ممکن است لباسشویی بوش در هنگام چرخیدن و شستن لباس های شما سروصدای غیر طبیعی و یا حتی ارتعاشات غیر معمولی رو از خود ایجاد کند که این موضوع می تواند منشا مشکلات زیادی باشد ولی معمولا به این دلیل ایجاد می شود که سبد چرخشی ماشین لباسشویی شما به مشکل خورده است. برای رفع این موضوع بهتر است با نمایندگی  تعمیر لباسشویی بوش در زنجان در تماس باشید.
مشکل در باز و بسته شدن درب لباسشویی بوش: گاهی ممکن است درب ماشین لباسشویی بوش شما به مشکل بخورد که اولین مورد برای به وجود آمدن این مشکل این است که قفل درب لباسشویی خراب شده و با تعمیر لباسشویی بوش در زنجان مشکل ذکر شده رفع می گردد ولی در برخی موارد ممکن است این اشکال به علت قرار دادن طولانی مدت اجسام روی ماشین لباسشویی ایجاد شده باشد و یا خراب بودن میکروسویج درب و همچنین در مواردی خراب بودن برد الکترونیکی می تواند علت این اشکال باشد که باعث ایجاد مشکل بزرگتری به نام علت از بین رفتن طراز ماشین لباسشویی شود که در این صورت با مشورت با متخصصین ما در نمایندگی ماشین لباسشویی بوش در زنجان راه حل مناسبی برای این مشکل پیدا کنید.
خارج شدن کف از در لباسشویی به هنگام چرخش: این مشکل ممکن است چند علت مختلف داشته باشد که از جمله این دلایل می توان به استفاده ازپودر ماشین لباسشویی دستی، پر بودن و سنگینی بیش از حد ماشین و همچنین خراب شدن واشر درب مشاین لباسشویی باشد که در هر صورت شما می توانید با مشورت با متخصصین ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در زنجان از علت ایجاد این مشکل آگاهی پیدا کنید.

 

مرکز  تعمیر لباسشویی بوش در زنجان

 

نشتی دادن درب لباسشویی بوش در هنگام شستشو: اگر زمانی شاهد این بودید که لباسشویی شما در هنگام کار کردن دچار نشتی آب شد حتما بلافاصله ماشین لباسشویی را خاموش کرده و از پریز برق خارج نمایید. در هنگام انجام این کار حتما از عایقی بر روی سطح خیس استفاده نمایید. این مورد ممکن است به دلایلی مختلفی از جمله وجود شکاف در راه خروجی آب، وجود نشتی در دیگ ماشین لباسشویی و …. اتفاق بیفتد. به دلیل خطر برق گرفتگی این مورد را نیز به صورت شخصی بررسی ننمایید. برای رفع این مورد علاوه بر نیاز به تخصص، رعایت موارد ایمنی (مانند استفاده از کفشهای عایق و …) مهم است. لذا جهت حصول اطمینان از وضعیت دستگاه خود آنرا به دست متخصصین ما در تعمیر ماشین لباسشویی بوش در زنجان بسپارید.

تولید بوی بد و بوی سوختگی در ماشین لباسشویی شما: گاهی ممکن است شاهد بوی بدی مثل بوی سوختگی از ماشین لباسشویی خود باشید که این اتفاق ممکن است بلافاصله پس از روشن کردن لباسشویی اتفاق بیفتد لازم به ذکر است که حتما پیش از هر کار دیگری، لابسشویی خود را خاموش کنید و از برق بکشید چرا که بوی سوختگی نشان از مشکلی فنی در داخل ماشین لباسشویی شما دارد لذا برای تشخیص علت آن حتما با متخصصین و تکنسین های مجرب ما در نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان ارتباط بگیرید چرا که باز کردن سر خود بدنه و بررسی کردن جزئیات درونی آن ممکن است خطر برق گرفتگی را برای شما در پی داشته باشد و یا به هنگام تعمیر خودسرانه، ماشین لباسشویی شما دچار آسیب هایی شود که غیر قابل جبران باشد و شما متحمل هزینه های سنگینی برای تعمیر آن شوید.

عدم کارکرد کلیدها و یا تایمر لباسشویی: در صورتی که از اتصال برق و همچنین فعال نبودن قفل کودک مطمئن هستید و به نظر میرسد مشکل از این بخش نمیباشد، سریعا اتصال برق را قطع کرده و از باز کردن کلیدها وتایمر بپرهیزید. سیم کشی های داخلی پشت کلیدها ممکن است در نگاه اول واضح به نظر بیایند! ممکن است تصور کنید که یک قطعی ساده در اتصال سیم هاست! اما هرگز با این تصورات اقدام به رفع مسئله نکرده و احتیاط لازم را به خرج دهید.

پوسیدگی یا شکستگی بدنه لباسشویی بوش: اگر شاهد شکستگی و یا همچینی پوسیدگی در بدنه ماشین لباسشویی خود بودید بدانید که این مورد ممکن است به علت ضربه اتفاق افتاده باشد و نشان از پوسیدگی در سطح گسترده تر و لایه های درونی دستگاه شما داشته باشد که برای رفع این موارد و جلوگیری از انتشار آن در سطوح مختلف و بیشتر، پیشنهاد می شود با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در زنجان تماس بگیرید.

 

نمایندگی  تعمیرات لباسشویی بوش در زنجان

 

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

نقد و بررسی لباسشویی بوش

لباسشویی بوش یکی از محصولات معروف و محبوب در دسته لباسشویی‌ها است که با ویژگی‌ها و عملکرد خوب خود توانسته است رضایت کاربران بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب لباسشویی بوش می‌پردازیم:

مزایا:

1. کیفیت ساخت بالا: لباسشویی بوش با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته ساخته شده است. این باعث می‌شود که دستگاه دارای عمر طولانی و ایمنی بالا باشد.

2. عملکرد قدرتمند: لباسشویی بوش دارای قدرت و کارایی بالا است. با توجه به برنامه‌های متنوع و تنظیمات قابل تنظیم، می‌توانید لباس‌های خود را به بهترین شکل شسته و نظافت دهید.

3. صرفه‌جویی در مصرف انرژی: لباسشویی بوش با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، بهینه‌سازی مصرف انرژی را به عمل می‌آورد. این باعث می‌شود که در طول زمان هزینه‌های انرژی را کاهش دهید و محیط زیست را حفظ کنید.

4. طراحی منحصر به فرد: لباسشویی بوش با طراحی زیبا و مدرن، به زیبایی داخلی خانه شما افزوده می‌شود. همچنین، با توجه به فضای داخلی دستگاه، سهولت استفاده و دسترسی به لباس‌ها را فراهم می‌کند.

معایب:

1. قیمت بالا: لباسشویی بوش از نوع دستگاه‌های با کیفیت و عملکرد بالا است؛ اما همین موضوع باعث می‌شود قیمت آن نسبت به برخی سایر برندها بالاتر باشد.

2. پیچیدگی تنظیمات: برخی کاربران ممکن است احساس کنند که تنظیمات و برنامه‌های لباسشویی بوش کمی پیچیده هستند و زمانی برای آشنایی کامل با تمام امکانات دستگاه نیاز دارد.

3. سر و صدای قابل توجه: در برخی مدل‌ها، لباسشویی بوش ممکن است هنگام عملکرد خود سر و صدایی قابل توجه ایجاد کند. این ممکن است برخی افراد را آزار دهد.

با این حال، لباسشویی بوش با توجه به عملکرد قدرتمند، کیفیت ساخت بالا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، یک انتخاب مناسب برای خانواده‌ها و کاربران حرفه‌ای است. قبل از خرید، توصیه می‌شود مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف را مقایسه کرده و به نیازها و سلیقه شخصی خود پاسخ دهید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات لباسشویی بوش در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی بوش در زنجان

تعمیر لباسشویی بوش در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map

<p>

Subscribe
Notify of
guest

8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها
آرزو بیدگلی
آرزو بیدگلی
3 years ago

سلام وقت بخیر لباسشویی من آبگیری نمیکنه و آب داخلش نمیاد علتش چیه ممنون میشم کمکم کنید

مهسا
مهسا
2 years ago

سلام لباسشویی من از پشت نشتی داره.مشکل از کجاست؟

هلیا
هلیا
2 years ago

سلام روزتون بخیر.لباسشویی من لرزشش خیلی زیاده و در حین کار به جلو حرکت میکنه.علتش چیه؟

بهاره
بهاره
2 years ago

سلام قسمت پودر لباسشویی من اب واردش نمیشه.علتش چیه؟

Admin admin
Admin admin
2 years ago
Reply to  بهاره

با عرض سلام ممکن است ایراد از شیر ورودی اب این قسمت باشد. جهت انجام تعمیرات با مرکز تماس بگیرید.

</p>