امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر فوما در زنجان 

  نمایندگی مایکروفر فوما در زنجان | خدمات مرکزی

برند فوما (FUMA) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی مایکروفر فوما در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر فوما (FUMA)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای فوما باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان سرویس
مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

1 –  گرم نکردن مواد غذایی

2 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –  باز نشدن درب مایکروفر

5 –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-  روشن شدن خودکار مایکروفر

12–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات مایکروفر فوما در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

 از وسایل مهمی که در اغلب آشپزخانه ها استفاده می شود مایکروفر است. این وسیله برای پخت یا گرم کردن انواع غذاها به کار می رود. در صورتی که مایکروفر بیش از اندازه لازم کار کند ممکن است دچار خرابی های رایج است. اما خبر خوب این که بیشتر اختلالاتی که برای انواع مایکروفر ها از جمله مایکروفر فوما پیش می آید قابل برطرف شدن هستند. اما لازم است که در صورت بروز هر ایراد در دستگاه به نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان رجوع نمایید.

تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

خرابی های مرسوم و متداول در دستگاه مایکروفر فوما

 مایکروفر فوما ممکن است به دلایل رایجی خراب شود. در زیر به برخی از این ارورها اشاره می کنیم:

  • خاموش شدن مایکروفر به طور ناگهانی و نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

اگر این اشکال برای دستگاه شما پیش آمده است لازم است که از روشن کردن مجدد آن پرهیز نمایید. قبل از هر کاری لازم است که با نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان تماس بگیرید و مشکل خود را بیان دارید تا تعمیرکاران این مرکز به منزل شما رجوع کنند و به رفع ایراد بپردازند. در این جا ممکن است مشکل از درب دستگاه باشد و به خوبی قفل نشود.

همچنین اگر فن موتور ایراد داشته باشد نیز این ارور در مایکروفر ایجاد می شود. در نظر داشته باشید که فرسودگی و خرابی سایر قطعه ها مانند سوییچ، خازن و ترانسفورمر نیز می تواند سبب شود تا دستگاه به صورت ناگهانی خاموش شود.

 باید بدانید که اگر خازن دستگاه خراب است نباید خودتان برای تعمیر آن اقدام نمایید. زیرا این کار می تواند بسیار خطرناک باشد.

خدمات تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

  • حرکت نکردن سینی در دستگاه و نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

اگر سینی مایکروفر نمی چرخد می تواند در کار گرم کردن یا پختن غذا اختلال ایجاد نماید. در این صورت غذای شما به خوبی گرم نمی شود یا بخش هایی از غذا می سوزد و بخش های دیگر به صورت نپخته یا گرم نشده باقی می مانند. در این حالت امکان دارد که موتور دستگاه تخریب شده باشد و یا این که سینی در مایکروفر به درستی در سر جای اصلیش قرار نگرفته است. همچنین در صورت بروز این مشکل لازم است که میکروسوییچ دستگاه ارزیابی شود.

 برای حل کردن اساسی این ایراد لازم است که به نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان  مراجعه نمایید.

  • جرقه زدن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

 اگر دستگاه شما جرقه می زند این اتفاق می تواند بسیار اذیت کننده باشد. در این جا لازم است که مایکروفر را خاموش نمایید و آن را از برق بکشید و با نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان تماس بگیرید.

مشکل جرقه زدن در مایکروفر می توانند به علل مختلفی رخ بدهد. برای مثال اگر قطعه ای مانند دیود بسوزد این ایراد در دستگاه ایجاد می شود. همچنین اگر شما از ظرف های نامناسب از جنس فلز در درون مایکروفر بهره می برید می توانید سبب بروز این ایراد شوید. خرابی در قفسه کابین نیز می تواند سبب ایجاد جرقه در مایکروفر شود.

مراکز تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

  • تخریب قفل درب دستگاه مایکروفر سانی

 به صورت کلی مایکروفر 4 قفل دارد. در صورتی که هر یک از ان ها خراب شود در کار دستگاه اختلال ایجاد می شود و شما دیگر نمی توانید از مایکروفر استفاده نمایید. برای رفع این اشکال لازم است که به نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان رجوع نمایید.

 نتیجه گیری

 در این مقاله در مورد انواع خرابی ها در دستگاه مایکروفر سانی صحبت کردیم. در صورتی بروز هر مشکل لازم است که با نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام شوند و مشکل دستگاه را به صورت تخصصی برطرف سازند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر فوما در زنجان

تعمیر مایکروفر فوما در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر مایکروفر فوما در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر فوما | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر فوما در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات مایکروفر فوما در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر مایکروفر در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.