امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست

درخواست تعمیرات پکیج

دلایل انتخاب ما

نمایندگی تعمیرات پکیج در مشهد

دلایل انتخاب نمایندگی پکیج تاچی در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس 

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

۱۰ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمگن :

۱- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها

۲– نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی

۳– آبریزی و نشتی از زیر پکیج

۴– سر و صدای اضافی از پکیج

۵– سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر

۶– گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها

۷- روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش

۸- تشکیل نشدن شعله

۹- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

تعمیر پکیج مشهد

هزینه خدمات تعمیرات پکیج

هزینه خدمات تعمیر پکیج

خدمات پیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت اسید شویی پکیج۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان
اجرت هواگیری پکیج۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ۵۰.۰۰۰ تا ۱۷۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر برد پکیج۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن۷۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

از جمله برندهایی که برای خرید پکیج خانگی به شما پیشنهاد می‌شود برند تاچی می‌باشد. پکیج‌های تاچی ساخت کشور چین هستند که برخلاف دستگاه‌های قدیمی این برند کیفیت خوبی داشته و با رضایت مشتریان همراه شده‌اند. از جمله مزیت‌هایی که خرید از برند تاچی برای شما به همراه دارد دریافت خدمات پس از فروش در شهرهای بزرگ ایران می‌باشد که از این جمله می‌توان به مرکز تعمیر پکیج تاچی در زنجان اشاره داشت. در صورت نیاز به دریافت کمک‌های تخصصی با کارشناسان این مجموعه تماس داشته باشید.

تعمیر پکیج تاچی در زنجان

کیفیت بالای محصولات در برند تاچی نمی‌تواند جلوی خرابی دائمی این دستگاه را بگیرد و امکان دارد مجبور شوید از نمایندگی پکیج تاچی در زنجان برای دریافت خدمات پس از فروش کمک بخواهید. ما نیز در تلاش هستیم شما را با برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که در پکیج‌های تاچی نمودار می‌شوند آشنا سازیم. برای بررسی‌های تخصصی‌تر و رفع مشکلات پیچیده‌تر می‌توانید با متخصصین تعمیر پکیج تاچی در زنجان تماس داشته باشید.

نمایندگی پکیج تاچی در زنجان

بررسی علت نمایش کد خطای e1 در پکیج تاچی

اگر با کد خطای e1 در پکیج‌های تاچی مواجه شدید به این معنا است که مشکلی در نقص در احتراق به وجود آمده است که می‌توانید برای بررسی آن با نمایندگی پکیج تاچی در زنجان تماس داشته باشید. نقص در احتراق به معنای عدم تشکیل شعله یا ثابت نشدن شعله در پکیج می‌باشد که احتمال دارد بنا به عدم ورود گاز به دستگاه اتفاق افتاده است. برای حل این مشکل لازم است دلایل عدم ورود گاز به دستگاه را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان تعمیر پکیج در زنجان تماس داشته باشید.

از دیگر دلایل نمایش این کد خطا در پکیج زیاد یا کم شدن فشار گاز می‌باشد. همچنین احتمال دارد در اتصال سیم برق شیر گاز با مشکلی برخورد کرده باشیم. با ادامه یافتن مشکل وضعیت الکترود جرقه زن را بررسی نموده و سولفات نشدن و رسیدن حرارت به این قطعه مطمئن شوید. امکان دارد شیر گاز سیت 845 کثیف شده و عبور گاز از آن با مشکل مواجه شده باشد. در نهایت می‌توانید با متخصصین تعمیر پکیج تاچی در زنجان در تماس باشید.

 

 

بررسی علت نمایش کد خطای e2 در پکیج تاچی

هر زمان در گرم شدن مبدل اختلال به وجود آمده و دمای آن بیش‌ازاندازه افزایش داشته باشد کد خطای e2 به شما نمایش داده می‌شود. از دلایل بروز چنین مشکلی در پکیج تاچی می‌توان به خراب شدن پمپ دستگاه یا سوختن آن اشاره داشت که ممکن است شما را مجبور به تعویض این قطعه نماید. همچنین امکان خرابی یا سوختگی شیر سه راهه برقی نیز وجود دارد که می‌توانید بررسی آن را به کارشناسان تعمیر پکیج تاچی در زنجان بسپارید.

درصورتی‌که پس از بررسی موارد گفته شده بازهم کد خطای e2 در پکیج نشان داده می‌شد لازم است شیر مدار رفت‌وبرگشت گرمایش را بررسی نموده و از باز بودن آن مطمئن شوید. همچنین احتمال دارد به دنبال معیوب بودن فیوز حد چنین مشکلی را در پکیج خود تجربه می‌کنید. در نهایت احتمال باز شدن و یا کثیفی زیاد مدار بای پس نیز وجود دارد. اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با متخصصین تعمیر پکیج تاچی در زنجان تماس داشته باشید.

تعمیر پکیج تاچی در زنجان

بررسی کد خطای e3 توسط متخصصین تعمیر پکیج تاچی در زنجان

از جمله مشکلاتی که در پکیج تاچی با آن برخورد می‌کنید نقص در تهویه می‌باشد که با کد خطای e3 به شما نمایش داده می‌شود. علت این مشکل می‌تواند خراب شدن پرشر سوئیچ فن پکیج باشد که در چنین شرایطی با تعمیر یا تعویض این قطعه نمایش خود خطا متوقف می‌گردد. همچنین احتمال خرابی یا کثیفی فن را نیز باید در نظر داشته باشید. برای تعویض فن با نمایندگی پکیج تاچی در زنجان تماس بگیرید.

 

با ادامه یافتن مشکل پیشنهاد می‌کنیم از باز بودن مسیر دودکش مطمئن شوید. بعد از این کار پروانه فن را مورد بررسی قرار داده و از درگیر نشدن آن با اشیای خارجی اطمینان پیدا کنید. یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در پکیج تاچی باعث نمایش کد خطای e3 شود قطع شدن اتصال برد مدار می‌باشد که بهتر است بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر پکیج تاچی در زنجان صورت پذیرد.

نمایندگی تعمیرات پکیج زنجان سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز زنجان سرویس به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه زنجان سرویس می باشد.

map

مناطق تحت پوشش

نمایندگی پکیج تاچی در زنجان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

024-91011297

منتظر نظرات شما هستیم

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها