امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال کندی

فرم آنلاین ثبت درخواست تعمیرات

تمام اطلاعات اولیه ای که نیاز است تا درخواست شما ثبت شود داخل فرم گذاشته شده است شما میتوانید با پر کردن این فرم و زدن گزینه ارسال درخواست خودرا ثبت کنید تا کارشناسان ما با در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گیرند و تکنسینی جهت تعمیرات یخچال شما در زنجان ارسال شود .

شماره تماس | 02433364507

نمایندگی یخچال کندی در زنجان | خدمات مرکزی

برند کندی (CANDY) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.

نمایندگی یخچال کندی در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال کندی در زنجان (CANDY)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های کندی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال کندی در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال کندی در زنجان :

1-دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیر یخچال کندی در زنجان

2-تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3-سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4-اعزام تعمیرکار یخچال در کمتر از نیم ساعت برای اولین بار در زنجان

5-تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6-ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا 36 ماه

7-استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8-سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9-تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیرات یخچال در زنجان
نمایندگی تخصصی برای تعمیر یخچال در زنجان سرویس

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال کندی در زنجان :

– یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند

– یخ زدن کندانسور

– روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

– مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

– روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش

– تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال

– تعمیر و تعویض انواع سنسور – ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید

– تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک

– پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

– عدم کارکرد فن

ضمانت و گارانتی تعمیرات یخچال کندی در زنجان

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرمادهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مراکز تخصصی تعمیر یخچال در زنجان سرویس

پاسخ به سوالات متداول کاربران درباره تعمیرات یخچال کندی

در ادامه، به برخی از مشکلات رایج کاربران درباره تعمیر یخچال‌های کندی و راه‌حل‌های آنها پرداخته شده است:

۱. یخ زدن بیش از حد در بخش فریزر:

اگر یخچال کندی شما بخش فریزر بیش از حد یخ می‌زند، ممکن است دلایل زیر داشته باشد:
– تنظیم دمای بیش از حد پایین در بخش فریزر. در این صورت، تنظیم دمای مناسب را بررسی کنید.
– بسته نبودن درب فریزر به درستی. مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده و نشت هوا از آن جلوگیری شده است.
– مشکل در سیستم خنک کننده و یا سیستم آزاد سازی یخ. در این صورت، بهتر است با خدمات تعمیر یخچال کندی تماس بگیرید تا تکنسین مشکل را بررسی و رفع کند.

۲. نشت آب در یخچال:

اگر یخچال کندی شما آب را نشت می‌دهد، ممکن است دلایل زیر داشته باشد:
– لوله آب ترک خورده یا گیر کرده است. در این صورت، لوله را تعویض کنید.
– درب یخچال به درستی بسته نمی‌شود. مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده و نشت هوای بیرونی وارد نمی‌شود.
– مشکل در سیستم آبدهی و قطعات مرتبط. بهتر است با خدمات تعمیر یخچال کندی تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و رفع کنند.

۳. عدم سرد شدن یخچال:

اگر یخچال کندی شما به درستی سرد نمی‌شود، ممکن است دلایل زیر داشته باشد:
– تنظیمات دما اشتباه. مطمئن شوید که دما به درستی تنظیم شده است.
– بسته نبودن درب یخچال به درستی. مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده و نشت هوای بیرونی وارد نمی‌شود.
– مشکل در کمپرسور یا سیستم خنک کننده. بهتر است با خدمات تعمیر یخچال کندی تماس بگیرید تا تکنسین مشکل را بررسی و رفع کند.

۴. صداهای غیرعادی:

صداهای غیرعادی در یخچال کندی ممکن است ناشی از مشکلات فن خنک کننده، کمپرسور یا قطعات دیگر باشد. اگر صداها بسیار بلند یا نامطبوع هستند، بهتر است با خدمات تعمیر یخچال کندی تماس بگیرید تا تکنسین مشکل را بررسی و رفع کند.

نکته: این توصیحات مرتبط با تعمیرات یخچال‌های کندی است و در صورتی که مشکل شما با این پاسخ‌ها حل نشد یا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، بهتر است با خدمات پس از فروش یخچال کندی تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. تکنسین‌ها با تجربه و آشنایی کامل با محصولات کندی، می‌توانند به شما کمک کنند و راهنمایی لازم را ارائه دهند.

هزینه خدمات تعمیر یخچال

خدمات تعمیر یخچال هزینه تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایر از 880 تا 1250 هزار تومان
شارژ گاز یخچال از 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچال از 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچال از 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچال بوش از 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال بوش 500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچال بوشاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

عضویت در خبرنامه زنجان سرویس

  • با عضویت در خبرنامه زنجان سرویس از ۱۵ درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

نمایندگی یخچال کندی در زنجان

نمایندگی یخچال کندی در زنجان یکی از بهترین مراکز برای تعمیر یخچال کندی در زنجان است. یخچال کندی یکی از مهم ترین وسایل خانه شماست. دانستن علائمی که باید به آنها توجه کنید و درک چگونگی رفع آنها می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند. با کمک این مقاله می توانید به خودتان به تعمیر یخچال خود بپردازید یا از تکنسین های مرکز  تعمیر یخچال در زنجان درخواست کمک نمایید.

خدمات تعمیر یخچال کندی در زنجان

چرا یخچال کندی خنک نمی شود؟

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که یخچال شما به درستی خنک نمی شود. این یکی از خرابی های رایج یخچال کندی است، اما اغلب راه حل آسانی دارد. نیروهای نمایندگی یخچال کندی در زنجان توصیه می کنند، پانل جلویی پایینی را بردارید یا یخچال را بیرون بکشید و کویل های کندانسور را بررسی کنید. کویل های کندانسور معمولاً در زیر یخچال قرار می گیرند.

این کویل های کندانسور وظیفه دفع گرما را هنگام عبور مبرد از آنها بر عهده دارند. هنگامی که کویل های توزیع کننده در خاک و زباله پوشانده می شوند، نمی توانند کار خود را انجام دهند و باعث می شود یخچال شما به خوبی خنک نشود. اگر کویل های کندانسور کثیف هستند، یخچال را از برق بکشید و کویل ها را تمیز کنید.

شما باید بر اساس سخنان تیم تعمیر یخچال کندی در زنجان باید نگهداری و تعمیر یخچال کندی در زنجان به طور دوره ای انجام شود تا اطمینان حاصل شود که کویل های کندانسور تمیز می مانند و یخچال شما دمای مناسب را حفظ می کند.

مرکز تعمیر یخچال کندی در زنجان

مراجعه به مرکز نمایندگی یخچال کندی در زنجان برای زمانی که یخساز داخل یخچال کندی کار نمی کند

اگر متوجه شدید که یخ ساز به اندازه کافی یخ تولید نمی کند، ابتدا قبل از مراجعه به نمایندگی یخچال کندی در زنجان بررسی کنید که دمای فریزر به درستی تنظیم شده باشد. دمای فریزر باید بین 0 تا 5 درجه فارنهایت باشد. اگر دمای فریزر بالاتر از 10 درجه فارنهایت باشد، یخ ساز به درستی کار نمی کند.

همچنین، عاقلانه است که کویل های اواپراتور را بررسی کنید تا مطمئن شوید یخ زده نیستند. اگر کویل های اواپراتور با یخ پوشانده شوند، ممکن است سیستم یخ زدایی به درستی کار نکند و در نهایت باعث اختلال در عملکرد یخساز شود. در صورتی که این مشکل با روش های ذکر شده رفع نشود، زمان مراجعه به موسسه نمایندگی یخچال کندی در زنجان رسیده است.

نمایندگی تعمیر یخچال کندی در زنجان

درخواست کمک تیم نمایندگی یخچال کندی در زنجان برای سر و صدای زیاد یخچال کندی

اگر متوجه شده اید که یخچال شما به طور غیرعادی پر سر و صدا شده است، احتمالا هر دو فن اواپراتور و کندانسور را باید با کمک تیم نمایندگی یخچال کندی در زنجان بررسی کنید تا از گرفتگی آنها مطمئن شوید. برای این کار یخچال از منبع برق جدا شده کرده، پره های فن را به صورت دستی بچرخانید. اگر فن آزادانه نمی چرخد، ممکن است نیاز به تعویض در مرکز تعمیر یخچال کندی در زنجان داشته باشد.

اگر مانعی پیدا کردید که مانع چرخش فن می شود، آن را پاک کنید و پس از بازیابی برق مطمئن شوید که فن به درستی کار می کند.

 

یخچال کندی دائما کار می کند

کویل های کندانسور معمولاً در زیر یخچال قرار می گیرند. هنگامی که این کویل ها کثیف می شوند، از دفع موثر گرما و خنک شدن دمای داخلی یخچال توسط یخچال جلوگیری می کنند. کویل های کندانسور کثیف یکی از رایج ترین مشکلات همه یخچال ها است.

برای تعمیر یخچال کندی در زنجان می توانید به همراه نیروهای نمایندگی یخچال کندی در زنجان کویل های کندانسور را بررسی کنید. اگر کویل ها کثیف باشند، مخصوصاً بسیار کثیف، یخچال دائماً در تلاش است تا همه چیز را خنک کند. تمیز کردن کویل های کندانسور را به صورت حداقل هر 6 ماه دوره ای برنامه ریزی کنید. 

نمایندگی یخچال کندی در زنجان سرویس

unnamed file 1

نقد و بررسی یخچال های برند کنوود

برند کندی یکی از برندهای معروف در صنعت خانه‌داری است و محصولات متنوعی از جمله یخچال‌ها تولید می‌کند. برای ارزیابی کامل یخچال‌های کندی، بهتر است به عوامل زیر توجه کنید:

1. طراحی و ظاهر:

برند کندی معمولاً طراحی‌های ساده و زیبا را ارائه می‌دهد. آن‌ها در انتخاب مواد با کیفیت و استفاده از طرح‌های شیک تلاش کرده‌اند تا یخچال‌هایی با جذابیت بصری بسازند.

2. کیفیت ساخت:

کیفیت ساخت یخچال‌های کندی معمولاً به خوبی است و از قطعات با کیفیت و مقاوم استفاده می‌کنند. با این حال، برای اطمینان از ماندگاری و عمر طولانی، ممکن است نیاز به نگهداری و تعمیرات منظم باشد.

3. عملکرد و امکانات:

یخچال‌های کندی امکانات متنوعی مانند سیستم خنک‌کننده، سیستم No Frost، کنترل دما، قابلیت تنظیم قفسه‌ها، سیستم هشدار دما بالا، وضعیت انرژی و سایر ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند. قبل از خرید، بهتر است مشخص کنید که کدام امکانات برای شما مهم است و بر اساس آن انتخاب کنید.

4. صدا و سر و صدا:

برند کندی معمولاً تلاش می‌کند تا صداهای عملکرد یخچال را به حداقل برساند. با این حال، در مورد صداها و سر و صداهای غیرعادی در یخچال‌های خاص، بهتر است با فروشنده یا خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

نکته: برای بررسی دقیق‌تر و مطمئن‌تر در مورد کیفیت و عملکرد یخچال‌های کندی، بهتر است نقدها و بررسی‌های مشتریان و کاربران واقعی را بررسی کنید و از تجربیات آنان استفاده کنید. 

چرا زنجان سرویس را برای تعمیر یخچال کندی در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال کندی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال کندی در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات یخچال کندی در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر یخچال در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال کندی در زنجان

تعمیر یخچال کندی در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها