امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان 

 نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان | خدمات مرکزی

برند سامسونگ (SAMSUNG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر سامسونگ (SAMSUNG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

گارانتی، ضمانت و گارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر سامسونگ در زنجان

تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر سامسونگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات مایکروفر سامسونگ در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر مایکروفر در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان سرویس
مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

1 –  گرم نکردن مواد غذایی

2 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –  باز نشدن درب مایکروفر

5 –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-  روشن شدن خودکار مایکروفر

12–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان

 مایکروفر از جمله لوازم برقی مهم در خانه است که برای پخت و پز غذا یا گرم کردن آن به کار می رود. استفاده نادرست از مایکروفر می تواند سبب خرابی در برخی از قطعات آن شود. در این صورت لازم است که برای تعمیر مایکروفر به نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان  مراجعه نمایید.

خدمات تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان

 اختلالات رایج در دستگاه مایکروفر سامسونگ

 دستگاه مایکروفر سامسونگ ممکن است به دلیل برخی از مشکلات رایج دچار اشکال شود. در زیر به برخی از این ایرادات در مایکروفر اشاره می کنیم:

  • دستگاه مایکروفر روشن نمی شود و نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان

 بعضا امکان دارد دستگاه مایکروفر شما روشن نشود. اولین دلیل این اشکال می تواند به دو شاخه یا پریز برق مرتبط باشد. همچنین این امکان وجود دارد که فیوز بر روی برد دستگاه به علت اتصال های داخلی خراب شده باشد. در نظر داشته باشد که تخریب برد الکترونیکی نیز می تواند سبب شود تا مایکروفر روشن نشود.

  • داغ نشدن غذا توسط مایکروفر سامسونگ و نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان

اگر مایکروفر غذا را نمی پزد یا گرم نمی کند باید بدانید که به احتمال زیاد یکی از قطعه های دستگاه دچار ایراد شده است. بنابراین لازم است که برای رفع اشکال به صورت تخصصی توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که خرابی برخی از اجزا مانند مگنترون، خازن، دیود، فیوزهای ولتاژ، ترانس، برد الکترونیکی، میکروسوییچ ها می تواند این اشکال را در دستگاه ایجاد نماید. در برخی از مواقع لازم است که قطعه معیوب عوض شود.

مراکز تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان

  • ایجاد صداهای غیرعادی از دستگاه مایکروفر سامسونگ

 اگر مایکروفر شما دچار صداهای بد شده است باید علت این خرابی را در یکی از قطعه های مگنترون، ترانس، دیود و فن مایکروفر بررسی نمایید.

 لازم است که برای برطرف کردن این مشکل به نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان مراجعه نمایید.

  • جرقه زدن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان

اگر در درون مایکروفر از ظرف های از جنس آلوینیوم یا فلز استفاده می کنید این امر می تواند سبب ایجاد جرقه در دستگاه شود. همچنین اگر عایق میکا خراب باشد و یا قطعه مگنترون در دستگاه مایکروفر دچار ایراد شده باشد این مساله ایجاد می شود.

در نظر داشته باشید چنان چه خرابی از قطعه مگنترون باشد لازم است که برای تعویض آن اقدام شود.

  • سینی مایکروفر نمی چرخد

 یکی از مهم ترین ایراداتی که ممکن است برای دستگاه مایکروفر سامسونگ رخ دهد این است که سینی مایکروفر به حرکت در نیاید. این اختلال سبب می شود تا غذا به خوبی گرم نشود و یا بخشی از غذا گرم شود و بخش دیگر سرد بماند. در صورتی که این اشکال در مایکروفر شما به وجود آمده است لازم است هر چه سریع تر آن را از طریق نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان برطرف نمایید.

 باید بدانید که اگر موتور سینی گردان در مایکروفر خراب باشد و یا چنان چه ریل های پایین سینی کثیف باشند می توانند سبب بروز این موضوع شوند. همچنین اگر برد الکترونیکی خراب باشد نیز این مساله ایجاد می شود. 

مرکز تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان

  • صفحه نمایش به درستی کار نمی کند

 اگر صفحه نمایش کار نمی کند باید علت اصلی این ارور را در برد الکترونیکی یا خود نماشگر جست و جو کرد. در این جا اگر برد نمایشگر خراب است باید عوض شود. همچنین اگر صفحه نمایش خاموش می شود نشان دهنده خرابی آن است که باید تعمیر شود. 

نتیجه گیری

 در این مقاله در مورد برخی از خرابی های متداول در دستگاه مایکروفر سامسونگ صحبت کردیم. لازم است که برای رفع هر گونه اختلال با کارشناسان نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان تماس بگیرید تا نیروهای متخصص به محل مورد نظر شما اعزام شوند و به رفع مساله بپردازند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در زنجان