3/5 - (2 امتیاز)

مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان 

نمایندگی تلویزیون هایسنس در زنجان | خدمات مرکزی

برند هایسنس (HISENSE) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیرات تلویزیون سونی با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی تلویزیون هایسنس در زنجان با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان (HISENSE)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان و استان البرز بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان :

_دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان 

– سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن

– کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

– تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن

– ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه

– استفاده از قطعات فابریکی و اصلی

– سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی

– تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)

 – ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 40000 تومان می باشد)

تعمیرات تلویزیون هایسنس در زنجان
تعمیرات تلویزیون هایسنس در زنجان

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان :

– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن

– نداشتن صدا یا تصویر

– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر

– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد

– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت های

– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی

– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه

– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون هایسنس در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان

مدت زیادی است که تلویزیون مهمان همیشگی خانه های ایرانی شده است و در طول این دوره که به وجود این تکنولوژی عادت کرده ایم خدمات و آپشن های تلویزیون بسیار پیشرفته تر شده است اما این موضوع باعث نشده که عمر قطعات تلویزیون افزایش زیادی داشته باشند و هر قطعه معمولا عمر محدودی دارد که پس از صرف آن دچار فرسودگی و معیوب شدن میگردد که به ناچار باید تلویزیون خود را به دست تعمیرکاران برای تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان سپرد.

در ادامه این مقاله به بررسی راه کارهایی خواهیم پرداخت که با مراقبت و نگهداری درست از دستگاه خود را از شر هزینه های اضافی تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان نجات دهید با ما همراه باشید.

معرفی برند هایسنس

از جمله برندهای پر طرفدار در حوزه تولید لوازم خانگی برند هایسنس است که علاوه بر رقابت تنگاتنگ در بازارهای تولید کولر گازی اینبار در تولید تلویزیون نیز به رقیب سر سختی برای برندهای معتبر تبدیل شده است.

اگرچه این برند خوشنام از کیفیت بسیار قابل قبول و مناسبی در این حوزه برخوردار است و کیفیت قطعات و طول عمر آنها بسیار رقابت پذیر در بازار پر رقابت خرید و فروش لوازم خانگی است ولی با این حال این برند نیز پس از مدتی دچار خرابی می شود و احتیاج به تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان می  شود که در این صورت می توانید با مراجعه به زنجان سرویس مشکل دستگاه خود را برطرف کنید.

 نمایندگی هایسنس در زنجان

خدمات تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان به چه صورت است؟

از زمانی که تلویزیون جای خود را در خانه های ایرانی باز کرده و در پر کردن اوقات فراغت خانواده با پخش کردن انواع برنامه های مفرح و تاثیر گذار در بنیان خانواده ها نقش اساسی ایفا کرده دیگر نبود آن و یا خراب شدن آن را به هیچ وجه نمی شود با وسایل ارتباطی دیگری پر کرد لذا زمانی که تلویزیون شما به مشکل میخورد به سرعت به دنبال سریع ترین راه ممکن برای تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان می گردید تا مشکل و ایراد پیش آمده را رفع کنید چرا که این موضوع تمامی اعضای خانواده را بی حوصله و کلافه می کند. ما در ادامه به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که شامل خدماتی است که پس از  به مشکل خوردن تلویزیون جهت تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان به دردتان می خورد.

از آنجایی که تلویزیون های الکترونیکی امروزه به شدت روی ضربه، فشار و نوسانات برقی حساس است لذا در صورت اتفاق افتادن هر کدام از این موارد نیاز به تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان پیدا خواهید کرد.

خدمات زنجان سرویس شامل  مواردی مثل نصب تلویزیون هایسنس بر روی انواع پایه‌ها و دیوار و سقف، دارای سرویس منظم و دوره‌ای و همچنین تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان برای برطرف کردن هر گونه مشکلی که در آینده پیش خواهد آمد است وتمامی مدل ها از جمله مدل LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D را تحت پوشش قرار می دهد.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان

همانطور که میدانید تلویزیون ها بیش از هر وسیله دیگری به عدم مراقبت و نگهداری حساس هستند و نیازمند دقت در نحوه تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان نیز می باشند از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که اقدامات لازم جهت پیشگیری از تعمیر تلویزیون در زنجان را انجام دهید.

 نمایندگی هایسنس در زنجان

علت اینکه تلویزیون هایسنس به طور ناگهانی خاموش می شود چیست؟

گاهی ممکن است تلویزیون شما در حالت رون به طور ناگهانی خاموش شود و دیگر روشن نشود. این مشکل ممکن است به دلیل برد مین و یا اینکه برد پاور دستگاه باشد که دچار خرابی شده باشند ولی باید جهت اطمینان از خرابی این قطعات آنرا به دست متخصصین ما در تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان بسپارید تا بفهمید آیا نیازی به تعمیر و یا تعویض دارند یا خیر؟

چرا تلویزیون در حالت HDMI تصویر ندارد وآیا نیازی به تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان است؟

گاهی ممکن است شما کابل HDMI خود را به تلویزیون وصل کنید اما متاسانه هیچ تصویری از فایل خای مدنظر خود مشاهده نکنید بهتر است بدانید این ایراد مربوط به آی سی اصلی دستگاه و یا سی پی یو برد مین است که در طول عملکرد دستگاه باعث می شود که بعضی از ورودی ها را تشخیص ندهد.

البته این موضوع ممکن است دلایل عدیده دیگری همچون خرابی کابل و یا خرابی پورت HDMI باشد که در هر صورت مشکل هر کدام از دلایل که باشد باید برای رفع آنها با مراجعه به زنجان سرویس با متخصصین ما در مجموعه تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان ارتباط بگیرید.

علت قطع شدن تصویر تلویزیون زمانی که صدا دارد چیست؟

گاهی ممکن است زمانی که تلویزیون روشن است و درحال پخش تصویر است به طور ناگهانی تصویر آن قطع شده و تنها صدای آن پخش شود که در این صورت مشکل از لامپ های ال ای دی پشت صفحه یا به قول معروف بک لایت های تلویزیون است که دستگاه شما تنها در صورتی قابلیت استفاده دوباره را خواهد داشت که این قطعات تعویض شوند. می توانید برای تعویض این قطعات با متخصصین ما در زنجان سرویس تماس گرفته و تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان را به ما بسپارید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هایسنس در زنجان

چگونه می توان از تلویزیون در حالت خراب شدن نیز استفاده کرد؟

گاهی ممکن است تلویزیون شما دچار خرابی شود ولی شما به علت هزینه های تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان و یا نداشتن زمان کافی برای سپردن آن به تعمیرکار و یا اینکه در دسترس نبودن نمایندگی تلویزیون هایسنس در زنجان و یا پر بودن وقت تعمیرکار و متخصص مربوطه شما تعمیر را به تعویق بیاندازید و در حالت معیوب بودن تلویزیون نیز از آن استفاده کنید که بسیار کار خطرناک و ریسکی است و در صورت انجام این کار دو اتفاق ممکن است برای تلویزیون شما بی افتد:

ممکن است اگر بک لایت تلویزیون شما خراب شده باشد دچار آتش سوزی شود. اگر این موضوع را ادامه دهید ممکن است قطعات دیگر تلویزیون دچار سوختگی و یا خرابی شوند و در این صورت شما متحمل هزینه های بیشتری برای تعمیر خواهید شد پس منطقی است که تمامی موانع تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان را نادیده بگیرید و در صورت خرابی تلویزیون به سرعت با زنجان سرویس تماس بگیرید.

اگر پنل تلویزیون دچار شکستگی و ضربه خوردن شد تا چه زمانی فرصت تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان وجود دارد؟

گاهی ممکن است پس از شکستگی یا ضربه خوردن صفحه و پنل تلویزیون شما احتیاج به تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان پیدا کنید بهتر است بدانید اگر این مورد حساس را پیگیری نکنید ممکن دستگاه شما دیگر قابل استفاده نباشد لذا مشکلات پیش آمده در این خصوص را پیگیری نمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون هایسنس در زنجان

تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون هایسنس | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون هایسنس در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات تلویزیون هایسنس در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر تلویزیون در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.