امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان 

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان سرویس

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

1 –  گرم نکردن مواد غذایی

2 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –  باز نشدن درب مایکروفر

5 –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-  روشن شدن خودکار مایکروفر

12–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

 نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان | خدمات مرکزی

برند سوپرا supra) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر سوپرا (supra)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای سوپرا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات مایکروفر سوپرا در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

 سوپرا از برندهای معروف در ساخت مایکرئفر است. به دلیل این که این مارک از مایکروفر از بهترین قطعات در تولید دستگاه استفاده می کند دارای طول عمر زیاد است. اگر هر یک از قطعه های مایکروفر به دلیل استفاده نادرست خراب شوند لازم است که برای تعویض یا تعمیر آن ها اقدام شود. برای این کار لازم است که با نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان تماس بگیرید.

خدمات تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

 برخی از رایج ترین خرابی ها در دستگاه مایکروفر سوپرا

 بعضی از ایراداتی که در دستگاه مایکروفر پیش می آیند بسیار مرسوم هستند. متخصصان در نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان با انواع این اختلالات آشنا هستند و می توانند با تشخیص دقیق بهترین راه حل را برای رفع اشکال ارائه دهند. در زیر به برخی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه مایکروفر پیش بیاید اشاره می کنیم:

  • حرکت نکردن سینی مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

 اگر سینی مایکروفر خراب شده است غذا نمی تواند به صورت یکنواخت گرم شود. باید بدانید که چند قطعه در دستگاه مسئول چرخیدن صفحه گردان هستند. اگر هر یک از این بخش ها خراب شوند سینی مایکروفر نمی تواند بچرخد. بنابراین لازم است که برای تعمیر این قطعه ها از طریق نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان اقدام نمایید.

لازم است بدانید اگر شفت مایکروفر خراب شود و یا غلتک هایی که در زیر سینی قرار دارند معیوب شوند این مشکل در دستگاه ایجاد می شود.

 همچنین اگر سینی مایکروفر آسیب دیده باشد و یا اشکالی در ریل های پایین سینی به وجود بیاید این مساله پیش می آید.

 اگر کوپلینگ مایکروفر خراب شود و یا موتور گردان در دستگاه دچار ارور شود نیز سینی مایکروفر نمی چرخد.

مراکز تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

  • ماکروفر غذا را گرم نمی کند و نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

یکی از شایع ترین مشکلاتی که امکان دارد برای دستگاه مایکروفر ایجاد شود همین گرم نشدن غذا به وسیله دستگاه است. اما در اغلب موارد این ایراد به راحتی برطرف می شود. باید بدانید که علل مختلفی سبب به وجود آمدن این اشکال در دستگاه می شوند. برای مثال خرابی مگنترون، انتخاب برنامه غلط، سرویس نکردن دستگاه در زمان معین و اختلال در برد الکترونیکی همگی می توانند این مساله را در دستگاه ایجاد نمایند.

  • صدا دادن مایکروفر حین انجام کار و نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

 اگر برای پخت غذا یا گرم کردن آن دستگاه مایکروفر را روشن کردید و متوجه صداهای غیر معمول از آن شدید لازم است که این موضوع را به نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان  اطلاع بدهید. در نظر داشته باشید که خرابی در برخی از قطعه ها مانند کوپلینگ، ریل ها، غلتک ها، مگنترون، موتور گردان می تواند سبب رخداد این موضوع شوند.

مرکز تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

  • خاموش شدن مایکروفر سوپرا

 اگر مایکروفر شما بعد از چند ثانیه یا چند دقیقه کار خاموش می شود باید برای رفع عیب آن اقدام کنید. لازم است بدانید که این ارور می تواند به دلیل اشکال در میکرو سوییچ های درب دستگاه و یا تخریب برد الکترونیکی در مایکروفر رخ دهد. همچنین اگر در جریان برق اختلال وجود داشته باشد این موضوع پیش می آید. لازم است بدانید که خرابی در فیوز داخلی و ترموستات نیز می تواند این چالش را تولید نماید. همچنین نباید مایکروفر بیشتر از اندازه لازم گرم شود؛ زیرا می تواند سبب بروز این ایراد در دستگاه شود.

نتیجه گیری

 در این مقاله در مورد خرابی های متداول در دستگاه مایکروفر سوپرا مطالب بیان کردیم. در صورت بروز هر گونه اشکال در مایکروفر لازم است که هر چه سریع تر با نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان تماس بگیرید تا تکنسین های زبده و با تجربه به مکان مورد نظر شما اعزام شوند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر سوپرا در زنجان

تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر سوپرا | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر سوپرا در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات مایکروفر سوپرا در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر مایکروفر در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.