3/5 - (2 امتیاز)

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر دوو در زنجان 

  نمایندگی مایکروفر دوو در زنجان | خدمات مرکزی

برند دوو (DEAWOO) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی مایکروفر دوو در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر دوو (DEAWOO)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان سرویس
مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر دوو در زنجان :

1 –  گرم نکردن مواد غذایی

2 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –  باز نشدن درب مایکروفر

5 –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-  روشن شدن خودکار مایکروفر

12–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات مایکروفر دوو در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر دوو در زنجان

تعمیر مایکروفر دوو در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر مایکروفر دوو در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر دوو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر دوو در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات مایکروفر دوو در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر مایکروفر در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان

 دوو از برندهای محبوب و معروف در تولید مایکروفر است که کاربران زیادی در ایران دارد. این مارک از قطعه های بسیار با کیفیت و مرغوب در ساخت دستگاه استفاده می کند. در صورتی که بعد از سال ها استفاده، مایکروفر شما دچار هر گونه خرابی شد لازم است که با نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان تماس بگیرید.

خدمات تعمیر مایکروفر دوو در زنجان

 خرابی های متداول در دستگاه مایکروفر دوو

 در زیر به برخی از مهم ترین ایراداتی که ممکن است که در دستگاه مایکروفر دوو به وجود بیاید اشاره می کنیم:

  • مایکروفر روشن نمی شود و نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان

اگر مایکروفر دوو روشن نمی شود ابتدا لازم است که دو شاخه برق و پریز را چک نمایید که دچار خرابی یا هر اشکال دیگری نباشد. در گام بعدی لازم است که فیوز بر روی برد مایکروفر را بررسی نمایید؛ امکان دارد که بر اثر اتصال های داخلی دچار سوختگی شده باشد. اگر برد الکترونیکی مایکروفر دوو خراب است می تواند سبب رخداد این موضوع شود که باید توسط متخصص ارزیابی شود.

  • گرم نشدن غذا در مایکروفر دوو و نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان

اگر مایکروفر غذا را به خوبی گرم نمی کند باید علت را در خرابی برخی از قطعه های دستگاه جست و جو کرد. ایراد در قطعات مگنترون، خازن، فیوزهای ولتاژ، ترانس، برد، تایمر و میکروسوییچ ها می تواند این مساله را به وجود بیاورد. لازم است که همه این بخش ها با دقت بررسی شوند تا ایراد اصلی کشف گردد. در این جا لازم است که با نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان تماس بگیرید.

مراکز تعمیر مایکروفر دوو در زنجان

  • صداهای غیر طربیعی و نابهنجار از دستگاه مایکروفر دوو

 اگر صداهای غیر عادی از دستگاه به گوش می رسد این مساله می تواند به علت فرسودگی یا خرابی در برخی از اجزای دستگاه باشد. برای مثال اگر مگنترون تخریب شده باشد و یا این که دیود دچار صدمه شده باشد لازم است که در جهت رفع عیب آن کوشید. در نظر داشته باشید که اختلال در فن مایکروفر دوو و ترانس نیز می تواند سبب ایجاد این مساله شود. لازم است که برای حل این اشکال به نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان رجوع نمایید.

  • جرقه زدن دستگاه مایکروفر دوو

 اگر دستگاه مایکروفر جرقه می زند لازم است که عیب اصلی به وجود آورنده این موضوع برطرف شود. توجه داشته باشید که اگر از ظرف های فلزی یا آلومینیومی درون دستگاه استفاده می کنید می توانید سبب ایجاد این ایراد در مایکروفر دوو شوید. بنابراین جنس ظروف خود را مناسب انتخاب نمایید. باید بدانید که اگر قطعه مگنترون در دستگاه خراب شده باشد نیز می تواند سبب بروز این ایراد شود که لازم است توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان تعویض یا تعمیر شود.

مرکز تعمیر مایکروفر دوو در زنجان

  • حرکت نکردن سینی کف دستگاه و نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان

اگر سینی کف مایکروفر دوو نمی چرخد باید بدانید که با ایراد مهمی رو به رو شده اید. بنابراین در عملکرد کلی دستگاه اختلال ایجاد می شود. خرابی در برخی از قطعه های مایکروفر مانند سینی گردان، ریل هایی که در زیر سینی قرار دارند، تخریب برد در دستگاه می توانند سبب بروز این رخداد شوند. برای حل این مساله می توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان تماس بگیرید تا مشکل شما توسط تکنسین های این مرکز به صورت اساسی برطرف شود.

نتیجه گیری

 در این مقاله در مورد برخی از اختلالات رایج در دستگاه مایکروفر دوو مطالبی را بیان کردیم. لازم است که در صورت بروز ارور در هر قطعه با نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان تماس بگیرید تا ایراد اساسی به صورت دقیق و تخصصی توسط کارشناسان با تجربه در این مرکز برطرف شود.

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در زنجان