امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان 

نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان | خدمات مرکزی

برند مجیک ( MAGIC) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان (MAGIC)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های مجیک در زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی مجیک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 ۱۰– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 40000 تومان می باشد).

تعمیرات ظرفشویی مجیک در زنجان
تعمیرات ظرفشویی مجیک در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در زنجان :

1 – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

4 – تمیز نشستن ظرف ها

5 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

6– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

7 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

8 – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

9 – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

10 – عدم ورود آب به ظرفشویی

11 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

12 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکته هایی در مورد بایدها و نباید های ماشین ظرفشویی

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی مجیک در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان

گاهی ممکن است مشکلاتی برای ماشین ظرفشویی مجیک شما پدید آید که نیاز به تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان داشته باشد. این مشکلات ممکن ست از سهل انگاری شما در نگهداری از دستگاهتان باشد و یا طریقه مصرف از آن و یا همچنین می تواند به اتمام طول عمر قطعات داخل ماشین ظرفشویی مجیک مربوط باشد که در این صورت کاری از دست شما بر نمی آید و باید با مراجعه به نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان به حل مشکل پیش آمده بپردازید. البته اگر از گارانتی دستگاهتان نگذشته باشد و کارت گارانی آن موجود باشد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان با شماره تلفن ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷تماس حاصل فرمایید.

 نمایندگی مجیک در زنجان

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان

طبق مطالبی که در قسمت پیش گفتیم؛ ممکن است هر مشکلی برای دستگاه شما پیش آید. لذا راه گریزی ازهزینه های تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان وجود ندارد. البته ممکن است برخی از این مشکلات را خودتان در منزل به تنهایی بتوانید تشخیص دهید و به حل آن بپردازید ولی اغلب مشکلات پیش آمده، باید توسط تکنسین هایی مجرب زنجان سرویس شناسایی و حل شوند؛ چرا که ممکن است در صورت عیب یابی غلط، علاوه بر اینکه شما متحمل هزینه های زیادی برای تعمیر ظرفشویی خود شده باشید، عیب دستگاهتان به درستی برطرف نشده باشد و علاوه بر آن، شاهد خراب شدن سایر قطعات ماشین ظرفشویی مجیک باشید که خود این مورد نیز می تواند علاوه بر تراشیدن هزینه های اضافی برای دستگاهتان، موجب این شود که دستگاهتان به طور کلی خراب شود و دیگر عملکرد سابق را برای شما نداشته باشد.

طبق موارد گفته شده لازم است پیش از هر اقدامی در جهت تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان، به تحقیق درباره مراکز و نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان بپردازید.

در ادامه به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که ممکن است در هنگام خراب شدن دستگاه شما، در شرح مشکلتان برای تعمیرکاران، به کارتان بیاید. پس با ما همراه باشید.

حضور تعمیرکاران ما در نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان در محل

یکی از ویژگی های مثبتی که باید در هنگام تحقیق برای تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان باید مدنظر قرار دهید؛ این مورد است که تعمیرکارن آن مرکز حتما بتوانند ماشین ظرفشویی شما را در محل زندگی و یا محل کارتان تعمیر کنند.

این مورد علاوه بر اینکه می تواند هزینه های ناشی از حمل و نقل ماشین ظرفشویی مجیک را کاهش دهد؛ به شما عزیزان این اطمینان را می دهد که قطعات فابریک ماشین ظرفشویی شما باز نمی شود و یا قطعات اشتباهی تعمیر نمی شوند، همچنین شما می توانید از نزدیک شاهد تعمیر ظرفشویی در زنجان باشید و در جریان تمام هزینه ها بابت تعمیر و یا تعویض قطعات مدنظر باشید.

نکته: تمامی تعمیرکاران زنجان سرویس، تلاش می کنند که ابتدا به تعمیر قطعه خراب شده شما بپردازند و در ادامه اگر قطعه مورد نظر با تعمیر ره به جایی نبرد، آنرا با قطعه اورجینالی تعویض کنند. تعمیر قطعه بسیار مقرون به صرفه تر از خرید قطعه جدید برای دستگاه شما است.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، پرداختن به این موضوع واجب است که دستگاه شما در هنگام جا به جایی ممکن است دچار شکستگی، پرت شدن و یا خط و خش برداشتن در مسیر شود. لذا بهتر است برای جلوگیری از تمامی این موارد فرآیند تعمیرات خود را به نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان بسپارید

تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان

مشکلات ماشین ظرفشویی مجیک و تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان

ممکن است هزاران مشکل مختلف برای دستگاه شما پیش آید و شما قادر به تشخیص تمام این ها نباشید و فقط یک تعمیرکار مطمئن بتواند این موارد را تشخیص بدهد. اما برای اینکه شما بتوانید موارد و نکاتی را تشخیص دهید که در هنگام توضیح به تعمیرکارتان به درد بخورد؛ ما موارد زیر را برای شما به نگارش درآورده ایم.

همانطور که در مطالب قبلی ذکر کردیم، تشخیص تعمیرکار درست، بسیار مهم و ضروری است. چرا که از خرابی های بیشتر دستگاه شما، خرید قطعات نادرست و تراشیدن هزینه های اضافی جلوگیری به عمل می آورد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان با شماره تلفن ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷تماس حاصل فرمایید.

چرا آب وارد ماشین ظرفشویی مجیک نمی شود؟

 گاهی ممکن است متوجه این موضوع شوید که آب به درستی وارد ماشین ظرفشویی شما نمی شود و درنتیجه این موضوع عمل آب گیری در ظرفشویی مجیک شما به درستی انجام نمی پذرید. از جمله مواردی که خرابی در آنها موجب بروز این مشکل می شود شامل:

شيرآلات، سوييچ شناور، آکواستاپ، برد الکترونیک است. برای تشخیص مورد درست باید با نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان در تماس باشید.

چرا ماشين ظرفشويی مجیک تخلیه نمی کند و آیا نیازی به تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان است یا خیر؟

از دیگر مشکلاتی که ممکن است پس از شست و شوی ظروف خود، شاهد آن باشید؛ این موضوع است که ماشین ظرفشویی مجیک شما، عمل تخلیه آب آلوده را به درستی انجام ندهد. از جمله مواردی که در پیش آمدن این قضیه ممکن است دخیل باشد، به موارد زیر می توان پرداخت:

  • وجود مشکل در پمپ تخلیه
  • مسدود بودن یا پیچ خوردن شلنگ تخلیه
  • مسدود بودن صافی کف ماشین ظرفشویی
  • مسدود بودن چاه فاضلاب
  • خرابی برد الکترونیک و وجود مشکل در سیم کشی

تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی مجیک؛ معمولا با ارور یا کد خطا همراه است. در مواردی که مشکل از صافی، شلنگ و چاه تخلیه باشد، رفع مشکل توسط خودتان امکان پذیر است. اما اگر خودتان قادر به تشخیص نوع خرابی پیش آمده نبودید، باید حتما با نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مجیک در زنجان

چرا دکمه های ماشین ظرفشویی مجیک کار نمی کند؟

گاهی ممکن است در هنگام کار کردن با ماشین ظرفشویی مجیک متوجه این موضوع باشید که دکمه های پنل ماشین ظرفشویی شما کار نمی کند که این موضوع به سه بخش مختلف تقسیم می شود. یعنی ممکن است مشکل از خرابی صفحه لمسی و پنل کنترل ماشین ظرفشویی مجیک باشد، ممکن است مشکل از خرابی صفحه لمسی تان باشد ویا خراب شدن برد کنترل مرکزی دستگاهتان دلیل اصلی کار نکردن دکمه های ظرفشویی باشد. در ادامه به بررسی هر کدام از دلایل گفته شده خواهیم پرداخت:

  1. خرابی صفحه ی لمسی و پنل کنترل : ابتدا از کارکردن صفحه نمايش مطمئن شويد اگرصفحه نمايش درست کارکرد و برخی دکمه ها به درستي پاسخ ندادند می تواند ايراد از پد لمسی و پنل کنترل باشد که برای حل مشکل این قسمت باید تعویض شود.
  2. خرابی صفحه لمسی : پس از اين که از کارکرد صفحه نمايش مطمئن شديد، اگر بعد از فشردن دکمه ها، برخی به درستي کار کردند و برخی نه. مشکل از پد لمسی شما مي باشد و بايد اين قطعه تعويض شود. یا اینکه ممکن است به تشخیص تعمیرکار مورد نظر با تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان مشکل صفحه لمسی حل شود و نیازی به تعویض این قطعه نباشد.
  3. خرابی برد کنترل مرکزی : اين برد وظيفه تنظيم تمامی عملکردهای ماشين ظرفشويی را برعهده دارد. اگر اين برد خراب شود ممکن است پد لمسی آن از کار افتاده و دکمه ها کار نکنند. در اين صورت با بررسی اين برد واطمينان از خرابی آن، بايد اقدام به تعويض اين قطعه کرد.

چرا زنجان سرویس انتخاب شماست؟

زنجان سرویس با دارا بودن کادری مجرب و با سابقه، کیفیت خدمات ارائه شده را تضمین می کند. جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان با شماره تلفن ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷ تماس حاصل فرمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی مجیک در زنجان

تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی مجیک | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی مجیک در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات ظرفشویی مجیک در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر ظرفشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.