امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان 

 نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان | خدمات مرکزی

برند ال جی (LG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر ال جی (LG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان سرویس
مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

1 –  گرم نکردن مواد غذایی

2 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –  باز نشدن درب مایکروفر

5 –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-  روشن شدن خودکار مایکروفر

12–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

چرا زنجان سرویس را برای تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان انتخاب کنیم ؟

بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان چگونه است ؟

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیرات مایکروفر ال جی در زنجان چقدر است ؟

هزینه تعمیر مایکروفر در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟

این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

 مایکروفر ال جی از معروف ترین و پر مصرف ترین برندهای مایکروفر در میان کاربران است. این وسیله برقی مانند همه لوازم آشپزخانه ممکن است بعد از مدتی خراب شود. بیشترین خرابی هایی که در مایکروفر رخ می دهد به علت استفاده نادرست از آن است.

به دلیل این که مایکروفر از قطعه های بسیاری تشکیل شده است تخریب هر یک از این بخش ها می تواند منجر به از کار افتادگی کل دستگاه شود. در صورتی که مایکروفر شما خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد لازم است که به نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان مراجعه نمایید.

تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

برخی از ایرادات رایج در دستگاه مایکروفر ال جی

 بسیاری از مشکلاتی که برای مایکروفر ال جی به وجود می آیند بسیار مرسوم هستند. تعمیرکاران زبده با همه این اشکالات به خوبی آشنا هستند و می توانند بهترین راهکار را برای برطرف آن ارائه دهند. در زیر به مهم ترین اختلالاتی که ممکن است برای مایکروفر پیش بیاید اشاره می کنیم:

  • گرم نکردن غذا توسط مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

 اصلی ترین کاری که دستگاه مایکروفر انجام می دهد گرم کردن انواع غذاها می باشد. البته باید بدانید که مایکروفرهای جدیدی که اخیرا به بازار وارد شده اند کاربری های دیگری نیز دارند. بسیاری از کاربرانی که به نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان رجوع می کنند با اشکال گرم نشدن غذا توسط مایکروفر رو به رو هستند. در نظر داشته باشید که یکی از علت های ایجاد این مشکل سوختن لامپ دستگاه است.

همچنین چنان چه دیود صدمه دیده باشد نیز می تواند سبب بروز این ایراد شود. از دیگر قطعاتی که در صورت پیش آمدن این وضعیت بررسی می شوند خازن ها هستند. اگر هر یک از قطعه ها در مایکروفر خمیده یا خراب شوند می توانند سبب اختلال داغ نشدن غذا در دستگاه را به وجود بیاورند. در پایان لازم است که برد دستگاه نیز چک شود و در صورت خرابی تعمیر یا تعویض شود.

خدمات تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

  • اختلال در گریل مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

اگر گریل دستگاه مایکروفر ال جی کار نمی کند ممکن است یکی از قطعات ترموستات، المنت و برد دچار ایراد شده باشند. در این گونه موارد لازم است که تعمیرکاران ماهر در نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان به محل مورد نظر شما مراجعه نمایند و علت اصلی این ارور را پیدا نمایند.

  • حرکت نکردن ظرف ها درون مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

اگر ظرفی که داخل مایکروفر قرار داده اید به درستی نمی چرخد باید بدانید که این خرابی به علت اختلال در موتور صفحه گردون می باشد که بایستی این قطعه مورد بررسی قرار بگیرد و تعویض شود.

مرکز تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

  • جرقه زدن مایکروفر ال جی

در صورتی که دستگاه مایکروفر جرقه می زند لازم است که لامپ مگنترون را ارزیابی نمایید. همچنین اگر یک جسم از جنس فلز در دستگاه باشد می تواند سبب ایجاد جرقه شود. لازم است که برای برطرف کردن این ایراد کارشناسان نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان به مکان مورد نظر شما اعزام شوند.

  • روشن نشدن مایکروفر ال جی

لازم است که در صورت بروز این اشکال کابل برق ارزیابی شود. در صورتی که این بخش سالم باشد باید برد دستگاه بررسی شود و در صورت خرابی کار تعویض آن توسط تکنسین های نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان انجام شود.

نتیجه گیری

 در این مقاله در مورد اختلالات رایج در دستگاه مایکروفر ال اجی مطالبی را بیان کردیم. لازم است که در صورت بروز هر گونه اشکال در مایکروفر هر چه سریع تر به نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان مراجعه نمایید تا اشکال اساسی دستگاه توسط متخصصان این مرکز تشخیص داده شود.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر ال جی در زنجان

تعمیر مایکروفر ال جی در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات مایکروفر ال جی در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.