امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان 

 نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان | خدمات مرکزی

برند بوتان (BUTAN) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر بوتان (BUTAN)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای بوتان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان سرویس
مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آاگ در زنجان :

1 –  گرم نکردن مواد غذایی

2 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –  باز نشدن درب مایکروفر

5 –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-  روشن شدن خودکار مایکروفر

12–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوتان در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان

بوتان از جمله برندهای معروف در تولید مایکروفر است. هر دستگاه مایکروفر در ابتدا به خوبی کار می کند. اما پس از چند سال استفاده ممکن است برخی از قطعات آن فرسوده شوند. این فرسودگی در اجزای مایکروفر می تواند بر روی کارکرد کل دستگاه تاثیر منفی بگذارد. لازم است که در مراحل اولیه خرابی سریع تر برای تعمیر بخش معیوب به نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان مراجعه نمایید.

خدمات تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان

برخی از مرسوم ترین اختلالات در مایکروفر بوتان

 همان طور که گفتیم مایکروفر بوتان مانند هر برند دیگر مایکروفر می تواند دچار ارور شود. در زیر به برخی از ایرادات رایج در دستگاه مایکروفر می پردازیم:

  • ماکروفر غذا را به خوبی گرم نمی کند و نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان

اگر مایکروفر غذا را داغ نمی کند می تواند به علل مختلفی باشد. برای مثال قطعه مگنترون خراب باشد و یا این که دستگاه شما در زمان مقرر سرویس نشده است. اگر برد دستگاه دچار اختلال شده باشد نیز می تواند سبب شود تا غذا داغ نشود. همچنین باید بدانید که اگر برنامه غلط برای مایکروفر انتخاب کرده باشید این مشکل برای دستگاه روی می دهد. بنابراین بایستی تنظیمات دستگاه را درست کنید. اگر قطعات در دستگاه معیوب هستند لازم است که توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان تعمیر یا تعویض شوند.

مراکز تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان

  • شنیده شدن صداهای ناهنجار از دستگاه و نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان

اگر دستگاه مایکروفر بوتان صداهای بلند و ناهنجار و غیر عادی از خود تولید می کند باید برای تعمیر آن از طریق نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان اقدام نمایید. زیرا خرابی در هر یک از قسمت های دستگاه مانند مگنترون، موتور گردان، غلتک ها و ریل ها، کوپلینگ ها می تواند سبب رخداد این مساله شود. لازم است که عیب اصلی دستگاه مشخص شود و سپس تعمیرات لازم بر روی آن انجام شود.

  • خاموش شدن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان

اگر مایکروفر شما بعد از آغاز کار خاموش می شود باید بدانید که دچار اختلال جدی شده است. خرابی برد الکترونیکی و یا نقص در فیوز داخلی و ترموستات می توانند ایجاد کننده این اشکال در دستگاه باشند. همچنین اگر میکروسوییچ ها دستگاه تخریب شده باشند سبب خاموش شدن آن می شوند. لازم است که جریان برق چک شود که دچار قطعی نباشد. مورد دیگری که می تواند این اختلال را ایجاد نماید داغ شدن بیش از حد مایکروفر است. همه این موارد بایستی توسط تکنسین های نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان مورد ارزیابی قرار بگیرند.

مرکز تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان

  • نچرخیدن سینی مایکروفر

 نچرخیدن سینی مایکروفر از رایج ترین مشکلاتی است که برای دستگاه مایکروفر رخ می دهد. چنان چه سینی درون دستگاه به خوبی نچرخد از داغ شدن و پخت غذاها جلوگیری می کند. همچنین این امکان وجود دارد که بخش هایی از غذا خام بمانند و قسمت های دیگر غذا بسوزند. باید بدانید که چند قطعه در به حرکت در آوردن صفحه گردان مایکروفر موثر هستند. خرابی این بخش ها می تواند جلوی چرخیدن سینی را بگیرد.

 برای مثال اگر شفت مایکروفر یا غلتک های زیر سینی تخریب شده باشد این مساله به وجود می آید. همچنین اگر کوپلینگ یا سینی یا ریل هایی که در زیر سینی قرار گرفته اند دچار اختلال شده باشد سبب به وجود آمدن این اختلال می شوند. لازم است که برای بررسی تخصصی به نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان رجوع نمایید.

 نتیجه گیری

 در این مقاله در مورد دستگاه مایکروفر بوتان و برخی از اشکالاتی که ممکن است در این مایکروفر رخ بدهد مطالبی را بیان کردیم. لازم است که در صورت هر گونه مشکل در دستگاه خود به نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان مراجعه نمایید تا کارشناسان این مرکز به محل مورد نظر شما اعزام شوند و به رفع عیوب مایکروفر بپردازند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر بوتان در زنجان

تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر بوتان | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بوتان در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات مایکروفر بوتان در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر مایکروفر در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.