امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان 

نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان | خدمات مرکزی

برند آاگ ( AEG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان (AEG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های آاگ در زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی آاگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان 

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 10– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

 

نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان | خدمات مرکزی 33364507 024
نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان | خدمات مرکزی 33364507 024

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در زنجان :

1 – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

4 – تمیز نشستن ظرف ها

5 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

6– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

7 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

8 – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

9 – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

10 – عدم ورود آب به ظرفشویی

11 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

12 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکته هایی در مورد بایدها و نباید های ماشین ظرفشویی

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی آاگ در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ در زنجان

از جمله سوالات پر تکرار هر مراجعه کننده ای که در پی حل شدن مشکل ماشین ظرفشویی خود است این است که چه مدت طول می کشد تا ظرفشویی آنها کاملا درست شود؟

بهتر است بدانید که مدت زمان فیکس شدن مشکل ظرفشویی شما بستگی به نوع خرابی که ماشین ظرفشویی شما متحل شده است دارد و در موارد ممکن است با معیوب گشتن یک قطعه کوچک و تشخیص درست آن و همچنین تعویض آن توسط تکنسین های ما در زنجان سرویس مشکل در جا حل شود ولی در مواردی ممکن است ایراد از قطعات خیلی داخلی ماشین ظرفشویی باشد و حل کردن آن در محل امکان پذیر نباشد و فقط با مراجعه به نمایندگی ماشین ظرفشویی آاگ در زنجان می توانید مواردی که باعث از کار افتادن موقت ماشین ظرفشویی شما گشته رفع کنید.

با تماس با نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان می توانید از خدمات به صرفه و با کیفیت ما بهره مند شوید چرا که متخصصین ما در مراکز تعمیر ظرفشویی در زنجان به سرعت نوع خرابی دستگاه شما را تشخیص داده تا بتوان بدون اتلاف وقت ماشین ظرفشویی مشتریان را با هزینه مقرون به صرفه تعمیر کرد.

برای استفاده از خدمات ما با شماره ۳۳۴۶۴۷۲۸ ۰۲۴ تماس حاصل فرمایید.

 نمایندگی آاگ در زنجان

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که در مطالب  پیشین گفتیم مدت زمانی که طول می کشد ظرفشویی شما فیکس شود بسیار به نوع تعمیرکاری که انتخاب می کنید دارد از این رو شما میتوانید با یک تماس به نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان که تعمیرکاران حرفه ای و کار بلدی را در اختیار دارد مشکلات شما را راحت تر تشخیص دهد و به سرعت راه حلی برای حل آنها پیدا می کند.

چه زمانی باید با نمایندگی ماشین ظرفشویی آاگ در زنجان تماس بگیریم ؟

از جمله مواردی که می تواند هشداری در جهت تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان در نظر گرفت مواردی چون: چفت نشدن درب ماشین ظرفشویی آاگ، خشک نشدن ظروف، وجود نشتی از دستگاه، عدم آب گیری دستگاه، سرو صدای زیاد و غیر عادی ماشین ظرفشویی  آاگ، وجود لکه های سفید یا برفک روی ظروف.

مشکلات متداول پیش از تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان

هر تکنولوژی بسته به دوره کارکرد خود و همچنین کیفیت استفاده شده در تولید محصول و ابزارهای مصرف شده میتواند طول عمر خاص و محدودی را داشته باشد.

از جمله ماشین های ظرفشویی که از کیفیت قابل قبولی هم از نظر ساخت و هم طراحی محصول برخوردار است می توان به برند آاگ اشاره کرد که البته این برند اصیل و با کیفیت نیز دوره محدودی جهت استفاده دارد و پس از مدتی همانند سایر دستگاه های موجود می تواند به علت عدم نگهداری درست و معیوب شدن ویا فرسودگی قطعات خود دچار خرابی شود و نیازمند یک متخصص تعمیرات زیر نظر نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان می باشد.

تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان

چرا ماشین ظرفشویی آاگ روشن نمی شود؟

 از رایج ترین مشکلاتی که مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنند مشکل روشن نشدن ناگهانی و نابهنگام ماشین ظرفشویی آآگ است که ممکن است در روزهای اول استفاده بیشتر شاهد این مورد باشید اما بهتر است نگرانی به خود راه ندهید چرا که این مورد ممکن است از مواردی مانند مدار برق دستگاه، بسته بودن کامل درب دستگاه، سوئیچ درب، قفل درب، لوله تخلیه دستگاه، برد دستگاه پیش بیاید که در این صورت با یک تماس با زنجان سرویس و مشاوره با متخصصین ما درتعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان مشکل پیش آمده را حل و فصل کنید.

چرا پس از شستشو هنوز ظروف داخل ماشین ظرفشویی کثیف است؟

گاهی ممکن است پس از اینکه ماشین ظرفشویی کارش با ظرف ها تمام شد و تمام ظرف های کثیف درو آن به ظاهر شسته شد پس از باز کردن درب ماشین متوجه کثیفی در ظروف شوید در قدم اول بهتر است چک کنید که اصلا آب داخل ماشین ظرفشویی جریان داشته یا خیر اگر پاسخ مثبت بود مواردی دیگر من جمله دریچه های ورودی آب به دستگاه، مثل شیر برقی دستگاه، شلنگ ورودی آب، شیر آب ورودی را بررسی کنید تا بفهمید مشکل از کدام یک از موارد فوق است ولی اگر تشخیص موارد گفته شده برای شما مشکل باشد حتما با نمایندگی تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان تماس بگیرید.

اگر در حین کار ماشین ظرفشویی خاموش شد چه بکنیم؟

گاهی ممکنن است در حین کار ماشین ظرفشویی خاموش شود و دیگر قادر به ادامه دادن نباشد که این موضوع از چند مورد: جریان برق دستگاه، فیوز حرارتی که برق را به موتور و برد می رساند، کیب نبودن یا بسته نشدن کامل درب دستگاه، برد الکترونیکی را بررسی کنید که اگر مشکل از برد بوده باشد باید با تماس با تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان برد دستگاه را تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض کنید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ در زنجان

اگر آب از ماشین ظرفشویی نشت کرد  با یک تماس به نمایندگی  ظرفشویی آاگ در زنجان قابل حل است؟

در مواقعی امکان دارد در حین استفاده از ظرفشویی متوجه شوید که آب درون آن در حال نشتت کردنن به داخل آشپزخانه است که در این صورت باید چککنید که آیا درب ماشین ظرفشویی شما دچار ترک خوردگی یا در مواقعی شکستگی و پوسیدگی شده است یا خیر که ما برای هر کدام از معضلات بالا برای شما عزیزان راه حل هایی داریم که نیاز به مراجعه به نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان نیست و تنها با تعویض واشر ماشین و یا جوش پلاستیک می توانید موارد فوق را حل کنید.

اگر ماشین ظرفشویی به هنگام کار کردن صدای زیاد تولید کرد مشکل از چیست؟

گاهی ممکن است خراب شدن و یا فرسوده شدن پروانه یا شکستگی در قسمت تیغه و همچنین از همه مهمتر چینش اشتباه ظروف داخل ماشین و یا لق شدنن به مرور بازوان آب در آبپاش، خراب شدن بلبریگ بازو می تواند عاملی باشد که دستگاه شما صدای زیاد و اضافی به هنگام کارد کردن از خود تولید کند.

سر و صدای آزار دهنده ی ماشین ظرفشویی می تواند بنا به چند دلیل مختلف اتفاق افتاده باشد. این مشکل می تواند بخاطر گیر کردن پسماند مواد غذایی یا ظروف شکسته شده در تیغه، خرابی یا فرسوده شدن پروانه ها، چیدمان اشتباه ظروف در دستگاه، گیر کردن مواد غذایی یا اجسامی مانند خلال دندان در پروانه بالا، لق بودن بازو های آب پاش، خرابی بلبرینگ بازو و… اتفاق افتاده باشد.

چگونه می توانیم از خدمات تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان بهره مند شویم ؟

اگر ماشین ظرفشویی شما دچار یکی از چندین مواردی که در قسمت های پیشین به آن اشاره کردیم شد کافی است با شماره های موجود در سایت زنجان سرویس و همچنین مشورت با متخصصین و تکنسین های ما پیش از اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی در زنجان از خدمات مشاوره ما بهره مند شوید و برای انتخابی هوشمندانه تر کیفیت خدمات و همچنین قیمت تمام شده را مقایسه کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی آاگ در زنجان

تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی آاگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی آاگ در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات ظرفشویی آاگ در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر ظرفشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.