امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان 

نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در زنجان | خدمات مرکزی

برند ایندزیت ( INDESIT ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان (INDESIT)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های ایندزیت در زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی ایندزیت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در زنجان
تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت در زنجان :

1 – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

4 – تمیز نشستن ظرف ها

5 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

6– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

7 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

8 – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

9 – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

10 – عدم ورود آب به ظرفشویی

11 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

12 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکته هایی در مورد بایدها و نباید های ماشین ظرفشویی

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در زنجان

از گذشته های دور تا امروز شست و شوی ظروف از جمله مواردی است که برای همه ما سخت و وقت گیر بوده است؛ لذا بشر سعی کرده تا راه کاری جهت سهولت انجام این مهم ارائه دهد. ماشین ظرفشویی از تکنولوژی هایی است که این کار را چه در منزل و چه در محیط کار برای ما آسان کرده کرده است.

در گذشته های نه چندان دور ظرف های وعده های مختلف غذایی روی هم جمع می شد و مادر خانواده مجبور بود در اخر روز تمامی انها را بشوید ولی امروز با ساخت دستگاه های ظرفشویی دیگر نیازی به نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد و شما به راحتی می توانید با صرفه جویی در وقت و انرژی خود و همچنین صرفه جویی در مصرف آب این کار را به سهولت انجام دهید.

اما مشکلی که این تکنولوژی مانند تمامی وسیله های برقی دیگر با آن درگیر است مشکل تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان است؛ به این صورت که دستگاه شما بر اثر استفاده نادرست، نگهداری و مراقبت نا صحیح و همچنین سهل انگاری در خراب شدن آن می تواند دچار خرابی در قسمت های مختلف و قطعات متفاوت شود؛ همچنین گاهی ممکن است خرابی در یک قطعه موجب خراب شدن قطعات دیگر شود لذا لازم است هر زمانی که متوجه شدید ماشین ظرفشویی شما از عملکرد طبیعی خود خارج شده با نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در زنجان با شماره تلفن ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان

گاهی ممکن است پیش بیاید که ماشین ظرفشویی شما دچار مشکلاتی شود و مثل سابق کار نکند و شما نیاز داشته باشید که به سرعت به عیب یابی آن بپردازید تا در سریع ترین زمان ممکن آن را به دست تعمیرکار جهت تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان بسپارید. از این رو ما لازم دانستیم در ادامه این مطلب به بررسی نکاتی بپردازیم که دانستن آنها در تشخیص نوع خرابی دستگاه شما کمک کننده خواهد بود و برای برطرف کردن آنها می توانید با مرکز نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در زنجان در تماس باشید.

تعمیر ظرفشویی در سریعترین زمان با یک تماس به نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در محل

زنجان سرویس طی سال های گذشته به تعمیر ظرفشویی در زنجان پرداخته است و با کیفیت ترین و به صرفه ترین خدمات را به مشتریان عزیز خود ارائه داده است. تعمیرکاران ما برای صرفه جویی در وقت شما عزیزان و همچنین صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل شما، خودشان در محل زندگی و یا محیط کاری شما برای تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان حضور پیدا می کنند تا دیگر نگرانی بابت آسیب دیدن وسیله تان در حین رفت و آمد نداشته باشید.

خدمات تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان

تعمیر ظرفشویی ایندزیت در محل چند مزیت دارد که از جمله آنها:

شما در هنگام تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان در محل می توانید شاهد هر آنچه که تحت عنوان تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاهتان می شود هستید و دیگر نگران باز کردن قطعات فابریک دستگاهتان نمی شوید.

دیگر نیازی نیست نگران حمل و نقل ماشین ظرفشویی در هنگام جا به جایی برای تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان شوید چرا که ممکن است وسیله تان دچار ضربه و یا سقوط شود.

به علاوه تمامی این موارد دیگر نیازی نیست هزینه ای بابت جا به جایی ظرفشوییتان پرداخت کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت توسط تعمیرکار زنجان سرویس چقدر زمان می برد؟

ماشین های ظرفشویی نیز همانند تمامی لواز خانگی که در آشپزخانه از آنها استفاده می کنید ممکن است دچار خرابی یا مشکلاتی شود که اگر از آنها چشم پوشی کنید ممکن است با گذشت زمان و عدم رفع این مشکلات؛ دستگاهتان کاملا از کار بیفتد. لذا با توجه به تمامی این مسائل در صورت بروز مشکل در هر نقطه از وسیله تان آنرا به نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در زنجان سرویس بسپارید.

تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت ترین خدمات موجود و همچنین استفاده از قطعات اورجینال در ماشین ظرفشویی شما، آماده سرویس دهی به مشتریان خود می باشد. و همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم تمامی این خدمات را می توانید درمنزل دریافت کنید و نگرانی بابت حمل و نقل نداشته باشید.

تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان به این بستگی دارد که عمق خرابی ماشین ظرفشویی شما چقدر باشد ؛ چنانچه عمق خرابی و قطعات معیوب شده کم باشد با حضور تعمیرکاران ما درمحل به سرعت مشکل پیش آمده حل خواهد شد. در غیر این صورت و در صورتی که عمق خرابی زیاد باشد و یا قطعات زیادی از وسیله شما دچار خرابی و مشکل شده باشد؛ طبق دستورالعملی که برای تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان وجود دارد؛ تعمیرکار ما به تعمیر و یا تعویض قطعات شما خواهد پرداخت. ویژگی بارز این خدمات توسط زنجان سرویس این است که شما می توانید از نزدیک و در محل زندگی خود شاهد این تعمیرات باشید و مدت زمان انجام تعمیرات و همچنین ریز هزینه هایی که برای شما ایجاد شده است را سریعا مطلع شوید.

مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان

علت نشت آب در ماشین ظرفشویی ایندزیت چیست و چگونه می توان به تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان پرداخت؟

گاهی ممکن است متوجه این موضوع شوید که کف آشپزخانه تان خیس می شود ماشین ظرفشویی تان دچار نشتی می شود؛ ما در ادامه این مطلب به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که به شما در تشخیص نوع خرابی ماشین ظرفشویی تان کمک خواهد کرد:

  1. اولین موردی که بسیار در علت بروز نشتی ماشین ظرفشویی شما محتمل است؛ آسیب دیدگی در پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ایندزیت می باشد. که در این صورت حتما باید با مراکز نمایدگی ظرفشویی ایندزیت در زنجان تماس حاصل فرمایید.

  2. مورد بعدی ممکن است مربوط به واشر لاستیکی که در قسمتی که پمپ در آن قرار دارد باشد. این وسیله پمپ را به انتهای وان ماشین ظرفشویی شما متصل می کند که ممکن است دچار شکستگی شود چرا که ممکن است انعطاف پذیری آن کاهش پیدا کرده باشد. چک کردن این مورد حتما باید توسط یک متخصص انجام بگیرد.

  3. مورد سوم مربوط به املاح موجود در آب و یا مواد شوینده ای است که در شست و شوی ظروف خود از آن استفاده می کنید که می تواند باعث از بین رفتن واشر لاستیکی ماشین ظرفشویی شما شود و در صورت از بین رفتن آن حتما باید به فکر تعویض آن باشید.

  4. در این مورد توجه داشته باشید که حتما محفظه های شست و شو و پمپ تخلیه به درستی مهر و موم شده باشند.

  5. در این مورد دقت داشته باشید که حتما قفل درب ماشین ظرفشویی تان به درستی چفت شود و خوب کار کند و پایه های پایینی از بسته شدن درب ماشین ظرفشویی ایندزیت پشتیبانی می کند. در این صورت دستگاه خود را برای تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان به متخصصین ما بسپارید.

  6. خروجی آب از دستگاه نیز از یک شیلنگ پلاستیکی است که به طور معمول به سمت فاضلاب وصل می شود. این لوله و شیلنگ را نیز چک کنید که آسیب ندیده باشد.

  7. در مورد آخر به بررسی و چک کردن دریچه ورودی آب از لوله اصلی و همچنین شلنگ های پلاستیکی بپردازید که حتما سالم باشند و سوراخ و یا پوسیده نشده باشند.

جهت بررسی تمامی موارد بالا می توانید با کارشناسان ما در بخش نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در زنجان با شماره تلفن های ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی ایندزیت در زنجان

تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی ایندزیت | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی ایندزیت در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر ظرفشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.