امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست

درخواست تعمیرات پکیج

دلایل انتخاب ما

نمایندگی تعمیرات پکیج در مشهد

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات پکیج جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس 

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

۱۰ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمگن :

۱- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها

۲– نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی

۳– آبریزی و نشتی از زیر پکیج

۴– سر و صدای اضافی از پکیج

۵– سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر

۶– گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها

۷- روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش

۸- تشکیل نشدن شعله

۹- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

تعمیر پکیج مشهد

هزینه خدمات تعمیرات پکیج

هزینه خدمات تعمیر پکیج

خدمات پیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت اسید شویی پکیج۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان
اجرت هواگیری پکیج۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ۵۰.۰۰۰ تا ۱۷۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر برد پکیج۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن۷۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

   یکی از برندهای مشهور در صنعت تولید پکیج‌ها برند آماتیس می‌باشد که به علت کیفیت بالای ساخت شهرت خوبی را به دست آورده است. پکیج‌های آماتیس بر اساس نیاز کاربران و با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر برای خانه خود از این پکیج‌ها استفاده داشته باشید. خدمات پس از فروش خوبی نیز از سوی برند آماتیس ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به مراکز تخصصی تعمیر پکیج در زنجان اشاره داشت.

تعمیر پکیج آماتیس در زنجان

   ایرادهایی که در پکیج ایجاد می‌شوند در بسیاری از موارد بنا به بی‌توجهی به نگهداری از این دستگاه و عدم سرویس‌های دوره‌ای به موقع اتفاق افتاده‌اند. به همین علت توصیه می‌شود همواره در زمان لازم از نمایندگی پکیج آماتیس در زنجان برای سرویس‌های دوره‌ای این دستگاه کمک بخواهید. البته گاهی نیز ایرادها ربطی به سرویس پکیج ندارند و به دنبال فرسوده شدن قطعات یا خراب شدن آنها اتفاق می‌افتند. اگر نکات ارائه شده در ادامه این متن در تعمیر پکیج به شما کمکی نکرد می‌توانید از متخصصین تعمیر پکیج آماتیس در زنجان کمک بخواهید.

بررسی علت نشتی آب از پکیج آماتیس

   یکی از مشکلات متداول و شایع در پکیج‌ها نشتی آب از این دستگاه می‌باشد که برای رفع علت آن باید بتوانید محل نشتی را به درستی تشخیص دهید. اغلب این کار ساده است اما اگر نیاز به کمک داشتید با نمایندگی پکیج آماتیس در زنجان تماس بگیرید. در صورت مواجه شدن با نشتی آب در پکیج باید نسبت به بررسی اتصالات دستگاه اقدام نموده و اگر جایی شاهد شل شدن اتصالات بودید با متخصصین تعمیر پکیج آماتیس در زنجان تماس بگیرید.

تعمیرات پکیج آماتیس در زنجان

در ادامه لازم است نسبت به آب‌بندی قطعات داخلی دستگاه اقدام نموده و اگر بازهم مشکل نشتی آب در پکیج شما ادامه داشت به بررسی شیر اطمینان آن بپردازید. اگر نیاز بود شیر اطمینان را عوض نموده و در غیر این صورت مبدل پکیج را مورد بررسی قرار دهید. در صورت نیاز به بررسی‌های تخصصی‌تر از کارشناسان تعمیر پکیج آماتیس در زنجان کمک بخواهید.

بررسی علت صدای زیاد در پکیج آماتیس

  سر و صدای زیاد پکیج از مشکلاتی است که نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد و باید هرچه سریع‌تر علت آن را پیدا نموده و برطرف نمایید. اولین نکته‌ای که در زمان مشاهده سر و صدای زیاد در پکیج خود باید در نظر داشته باشید اطمینان از نصب دستگاه در محل مناسب می‌باشد. اگر در مورد شرایط محلی که برای نصب پکیج در نظر گرفته‌اید اطلاعی ندارید از کارشناسان تعمیر پکیج آماتیس در زنجان راهنمایی بخواهید.

    یکی از کارهایی که در زمان صدای زیاد پکیج آماتیس می‌توانید انجام دهید رسوب‌زدایی دستگاه می‌باشد که اغلب به رفع مشکل شما کمک می‌کند. اما گاهی پس از رسوب‌زدایی پکیج بازهم صدای آن ادامه دارد که در چنین حالتی می‌توانید برای حل این مشکل از عایق و ضربه‌گیر درون دستگاه استفاده نمایید. اگر نسبت به سرویس‌های دوره‌ای و تمیز کردن فضای داخلی پکیج بی‌توجه بوده‌اید نیز بهتر است با متخصصین تعمیر پکیج آماتیس در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی پکیج آماتیس در زنجان

بررسی بوی دود و سوختگی توسط کارشناسان تعمیر پکیج آماتیس در زنجان

   احساس بوی دود و سوختگی از پکیج مسلماً شما را بسیار می‌ترساند و باید هرچه سریع‌تر علت این موضوع را پیدا و برطرف کنید. در بسیاری از موارد این بوی دود و سوختگی بنا به بی‌توجهی به سرویس‌های دوره‌ای دستگاه اتفاق می‌افتد. لازم است در فواصل زمانی مشخصی پکیج را تمیز کنید. برای این کار با نمایندگی پکیج آماتیس در زنجان تماس بگیرید.

   از دیگر دلایل احساس شدن بوی دود و سوختگی شلنگ‌های متصل به لوله گاز و دستگاه می‌باشند که امکان خارج شدن آنها از جای خود وجود دارد. پس از چک کردن این شلنگ‌ها لازم است از نصب صحیح دودکش در دستگاه خود مطمئن شوید. اگر بازهم مشکل پکیج شما ادامه داشت با متخصصین تعمیر پکیج آماتیس در زنجان تماس داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات پکیج زنجان سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز زنجان سرویس به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه زنجان سرویس می باشد.

map

مناطق تحت پوشش

تعمیرات پکیج در زنجان در مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

024-91011297

منتظر نظرات شما هستیم

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها