امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست

درخواست تعمیرات پکیج

دلایل انتخاب ما

نمایندگی تعمیرات پکیج در مشهد

دلایل انتخاب نمایندگی پکیج لورچ در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس 

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

۱۰ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمگن :

۱- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها

۲– نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی

۳– آبریزی و نشتی از زیر پکیج

۴– سر و صدای اضافی از پکیج

۵– سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر

۶– گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها

۷- روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش

۸- تشکیل نشدن شعله

۹- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

تعمیر پکیج مشهد

هزینه خدمات تعمیرات پکیج

هزینه خدمات تعمیر پکیج

خدمات پیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت اسید شویی پکیج۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان
اجرت هواگیری پکیج۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ۵۰.۰۰۰ تا ۱۷۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر برد پکیج۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن۷۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

برند لورچ در سال ۱۳۵۶ در شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد. این برند به عنوان یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی توانسته است شهرت خوبی را در حوزه تولید محصولات گرمایشی به دست بیاورد. پکیج‌های برند لورچ از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. با وجود امکاناتی مانند خدمات پس از فروش عالی شما می‌توانید از این برند برای خانه خود استفاده داشته باشید. مرکز تخصصی تعمیر پکیج لورچ در زنجان از جمله مراکزی است که می‌توانید با کارشناسان آن تماس داشته باشید.

تعمیر پکیج لورچ در زنجان

مشکلات نمودار شده در پکیج دیواری لورچ را می‌توانید با مراجعه به نمایندگی پکیج لورچ در زنجان مورد بررسی قرار دهید. اگر خودتان نیز قصد عیب‌یابی و تعمیر این محصول را دارید می‌توانید از نکاتی که در ادامه این مطلب برای تعمیر پکیج‌های لورچ ارائه شده است استفاده داشته باشید. در صورت نیاز نیز با کارشناسان تعمیر پکیج لورچ در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج لورچ در زنجان

بررسی علت نمایش کد خطا E1 در پکیچ لورچ

از جمله کدهای خطایی که در پکیج لورچ امکان برخورد با آن وجود دارد کد خطای E1 می‌باشد که دلیل اصلی نمایش آن عدم فعالیت شدن جرقه زن دستگاه شما است. می‌توانید برای بررسی علت این کد خطا با نمایندگی پکیج لورچ در زنجان تماس داشته باشید. اغلب به دنبال فعال شدن چنین کد خطایی پکیج شما نیز در حالت قفل شدن قرار می‌گیرد و امکان استفاده از آن را نخواهید داشت. اگر فکر می‌کنید نیاز است همان ابتدا با متخصصین تعمیر پکیج در زنجان تماس داشته باشید.

 

برای رفع این مشکل و از بین بردن کد خطای نمایش داده در پکیج خود لازم است دکمه c را فشرده و دستگاه را از حالت قفل خارج نماییم. حالا به بررسی مسیر گاز پرداخته و از وصل بودن جریان گاز در سیستم مطمئن شوید. پس از این کار شیر کنترل گاز را چک کرده و در ادامه مسیر عبور آن را به طور کامل هواگیری نمایید. در صورت عدم رفع مشکل به بررسی جرقه زن پرداخته و از تنظیم درست شعله مطمئن شوید. در نهایت می‌توانید با متخصصین تعمیر پکیج لورچ در زنجان تماس داشته باشید.

بررسی علت نمایش کد خطای E2/15 در پکیج لورچ

در صورت نمایش چنین کد خطایی باید بدانید به دنبال مشکلی در سوئیچ فشار هوا پکیج شما در حالت قفل شدن قرار گرفته است. در چنین حالتی نیز مانند کد خطای قبلی باید دکمه c دستگاه را فشرده و به کمک آن پکیج خود را از حالت قفل خارج کنید. حالا به بررسی دودکش پرداخته و از باز بودن مسیر آن مطمئن شوید. در ادامه فن دستگاه را مورد بررسی قرار داده و اگر نیاز به تعویض آن بود با کارشناسان تعمیر پکیج لورچ در زنجان تماس بگیرید.

 

از دیگر دلایل نمایش این کد خطا در پکیج لورچ ایراد در لوله ونتوری آن می‌باشد. در ادامه سوئیچ فشار هوا را مورد بررسی قرار دهید و اگر نیاز به تعویض آن قطعه بود نسبت به انجام این کار اقدام کنید. اگر بازهم به کد خطا نمایش داده شده و مشکل شما رفع نشد لازم است تمام سیم‌کشی‌های مربوط به سوئیچ فشار را مورد بررسی قرار دهید. برای بررسی‌های بیشتر این موضوع می‌توانید با متخصصین تعمیر پکیج لورچ در زنجان تماس داشته باشید.

تعمیر پکیج لورچ در زنجان

عیب‌یابی کد خطای E6 توسط متخصصین تعمیر پکیج لورچ در زنجان

زمانی که کد خطای فوق را در پکیج خود مشاهده نمودید باید بدانید بنا به علتی در سیستم دمای بالاتر از ۹۰ درجه سانتیگراد تشخیص داده شده است. در نتیجه این افزایش دما سنسور سیستم گرمایش به صورت موقت دستگاه را خاموش می‌کند و شما تنها آب گرم مصرفی را در دسترس دارید. اگر فکر می‌کنید تخصص شما کافی نیست همان ابتدا با نمایندگی پکیج لورچ در زنجان تماس داشته باشید.

در مرحله اول لازم است سنسور گرمایش مورد بررسی قرار گرفته و سالم بودن خود آن مطمئن شویم. پس از این کار فشار پکیج را به تنظیم نموده و ببینید مشکل شما ادامه دارد یا نه. در ادامه نسبت به شستشوی مبدل پکیج اقدام نموده و بازهم اگر کد خطا نمایش داده می‌شد سنسور حد را بررسی کنید. از دیگر دلایل نمایش چنین کد خطایی در پکیج پمپ آن می‌باشد. در نهایت برای اسیدشویی این دستگاه با متخصصین تعمیر پکیج لورچ در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج لورچ در زنجان | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز زنجان سرویس به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه زنجان سرویس می باشد.

map

مناطق تحت پوشش

نمایندگی پکیج لورچ در زنجان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

024-91011297

منتظر نظرات شما هستیم

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها