امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال وستل

نمایندگی یخچال وستل در زنجان | خدمات مرکزی

برند وستل (VESTEL) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.

نمایندگی یخچال وستل در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال وستل در زنجان (VESTEL)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های وستل باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال وستل در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال وستل در زنجان :

1-دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیر یخچال وستل در زنجان

2-تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3-سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4-اعزام تعمیرکار یخچال در کمتر از نیم ساعت برای اولین بار در زنجان

5-تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6-ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا 36 ماه

7-استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8-سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9-تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)

 

نمایندگی تعمیرات یخچال وستل در زنجان
نمایندگی یخچال وستل در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال وستل در زنجان :

– یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند

– یخ زدن کندانسور

– روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

– مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

– روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش

– تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال

– تعمیر و تعویض انواع سنسور – ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید

– تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک

– پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

– عدم کارکرد فن

ضمانت و گارانتی تعمیرات یخچال وستل در زنجان

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات یخچال وستل در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرمادهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

نمایندگی یخچال وستل در زنجان

نمایندگی یخچال وستل در زنجان یکی از بهترین مراکز با تجهیزات پیشرفته و عالی برای تعمیر یخچال وستل در زنجان است.

یخچال ما که یکی از متحدان اصلی آشپزخانه است، همیشه بدون اینکه مشکلی ایجاد کند کار خود را شایسته انجام داده است. اما اگر با انواع خرابی در این سیستم مواجه شوید، توصیه می شود در اسرع وقت متوجه این نقص شوید تا بتوانید به سرعت مداخله کنید و از خراب شدن مواد غذایی موجود در یخچال جلوگیری کنید. برای رفع انواع خرابی های در یخچال وستل می توانید به تیم نمایندگی یخچال وستل در زنجان مراجعه نمایید یا با کمک این مقاله به بررسی بیشتر بپردازید.

خدمات تعمیر یخچال وستل در زنجان

توصیه مرکز نمایندگی یخچال وستل در زنجان برای خنک نشدن یخچال وستل

دلایل خرابی یخچال می تواند ماهیت متفاوتی داشته باشد و راه حل های نسبی به طور مستقیم به علت آن بستگی دارد و می تواند یخچال را دوباره به خوبی نو کند. تیم نمایندگی یخچال در زنجان برای رفع این نقص موارد زیر را توصیه می کند:

  1. کابل برق معیوب

این کاملاً بی اهمیت به نظر می رسد، اما گاهی اوقات خرابی یخچال می تواند ناشی از مشکل در سیم برق باشد. پس بهتر است بررسی کنید که سیم برق سالم است و بریدگی، تغییر شکل یا سیم های فلزی در معرض دید ندارد. 

  1. مشکلات مهر و موم

واشرها چیزی نیست جز پروفیل لاستیکی که درب یخچال را احاطه کرده و با جلوگیری از پراکنده شدن سرما در خارج از دستگاه، عایق کاری را امکان پذیر می کند. به لطف واشر می توان دمای پایین را حفظ کرد. ناگفته نماند که اگر آسیب ببیند یا فرسوده شود، اجازه نمی دهد درهای یخچال به درستی بسته شوند و باعث ایجاد پراکندگی سرمای لازم برای حفظ مواد غذایی می شود. اگر واشر شما آسیب دیده باشد با کمک نمایندگی یخچال وستل در زنجان می توان آن را تعمیر کرد؛ اما اگر سالم باشد نیاز به تمیز کردن دارد.

  1. خرابی کمپرسور

اگر مشکل ناشی از نقص کمپرسور باشد، وضعیت می تواند جدی تر از آنچه در ابتدا تصور می شد باشد. کمپرسور عنصری است که به راحتی قابل شناسایی است: شکل کروی دارد و در قسمت پشتی یخچال قرار می گیرد. اگر عیب باید تایید شود، تعویض می تواند کاملاً پیچیده باشد و بنابراین لازم است با تکنسین نمایندگی یخچال وستل در زنجان تماس بگیرید.

مراکز تعمیر یخچال وستل در زنجان

  1. گاز مبرد

مشکل کمبود خنک کننده می تواند مربوط به گاز مبرد و نشت آن باشد؛ یکی از کویل هایی که در آن قرار دارد ممکن است آسیب ببیند و لزوماً باید توسط متخصص نمایندگی یخچال وستل در زنجان در این بخش با جوشکاری تعمیر شود. اگر یخچال وستل همچنان خنک نشد، می تواند به این معنی باشد که گاز داخل آن تمام شده است. برای پر کردن آن می توانید به مرکز نمایندگی یخچال وستل در زنجان مراجعه نمایید.

  1. مشکل در کارت الکترونیکی

برد معمولاً در محفظه ای نزدیک کمپرسور یافت می شود. پس از قطع جریان، باید آن را جدا کرد تا بررسی شود که سوختگی نداشته باشد. اگر چراغ ها روشن نیست یا سوختگی وجود ندارد، به احتمال زیاد کارت معیوب است و باید در کارگاه تعمیر یخچال وستل در زنجان تعویض شود. همچنین در این مورد، توصیه می شود بدون انجام اقدامات خطرناک با تکنسین نمایندگی یخچال وستل در زنجان تماس بگیرید.

 

سخنان تیم نمایندگی یخچال وستل در زنجان برای سر و صدا زیاد یخچال وستل

یکی دیگر از مشکلات بسیار رایج و نسبتاً گسترده، صدای غیرعادی است که یخچال می تواند منتشر کند. به طور کلی، چیزی که یخچال را بیش از حد سر و صدا می کند، نشانه اجتناب ناپذیر فرسودگی ناشی از کار مداوم وسایل قدیمی است. اما سر و صدا همیشه به دلیل سایش و پارگی ایجاد نمی شود؛ در واقع، ممکن است در یخچال هایی که اخیرا خریداری شده اند نیز رخ دهد. طبق توصیه ی تیم نمایندگی یخچال وستل در زنجان به بررسی موارد زیر برای رفع نقص بپردازید:

  • یخچال زمزمه می کند

 صدای وزوز در واقع از کمپرسور سرچشمه می گیرد که همانطور که مشاهده می شود وظیفه پمپاژ گاز در مدار و ایجاد این صدا را در هر بار استارت دارد. وزوز کاملا طبیعی است اما با گذشت زمان کمپرسور می تواند با فرسودگی بلندتر شود. برای تعویض این قطعه می توانید با تیم نمایندگی یخچال وستل در زنجان تماس بگیرید.

مرکز تعمیر یخچال وستل در زنجان

  • صدای خش خش

یخچال های تهویه دار یا بدون فراست مجهز به فن هستند که هوای داخل یخچال را به گردش در می آورد، خش خش بخشی از عملکرد عادی است. این صدای حاصل از ذوب خودکار یخ ناشی می شود، حتی اگر اغلب اتفاق می افتد که برخی از قطعات یخ جدا می شوند و باعث ایجاد صدا در هنگام سقوط می شوند.

  • صدای غرغره

این تصور این شبیه به یک آبشار یا نهر کوچک در دوردست است. این صدا از کجا می آید؟ این چیزی نیست جز صدای ناشی از گاز در مدار مبرد. برای کارکرد صحیح، گازهای مبرد نسل جدید به فشار بالاتری نیاز دارند. اگر میزان گاز ممبرد کم باشد، این صدا تولید می شود. برای تعمیر این مورد می توانید از تیم نمایندگی یخچال وستل در زنجان درخواست پر کردن گاز ممبرد نمایید.

 

چرا یخچال وستل من بو می دهد؟

اگر یخچال شما بو می دهد می تواند به دلیل، بوی غذاهایی که در یخچال قرار دارند، باشد. این بو ها به دلیل عدم بسته بودن به درستی یا عدم استفاده از ظروف مناسب برای نگهداری، به سرعت در یخچال تراکم شود. در این صورت، باید غذاها را به درستی بسته کنید و از استفاده از ظروف نگهداری محکم و مخصوص یخچال استفاده کنید.

گاهی یخچال شما ممکن است به دلیل عدم تمیز کردن منظم و مناسب، بوی نامطبوعی داشته باشد. رسوبات، لکه ها و باکتری ها ممکن است در داخل یخچال تشکیل شده و بوی نامطبوعی ایجاد کنند. برای رفع این مشکل، یخچال را به طور منظم تمیز کرده و به شیوه مناسب در دسترس باشد.

لوله ها و صمام های یخچال نیز ممکن است بوی نامطبوعی ایجاد کنند. اگر لوله ها یا صمام ها دچار خرابی یا انسداد شوند، باعث تجمع آب و رطوبت می شوند که می تواند باعث بوی نامطبوع شود. در این صورت، باید لوله ها و صمام ها را در مرکز نمایندگی یخچال وستل در زنجان بررسی و تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال وستل در زنجان

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال وستل در زنجان

تعمیر یخچال وستل در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر یخچال وستل در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال وستل | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال وستل در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات یخچال وستل در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر یخچال در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.