5/5 - (1 امتیاز)

مراحل ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در زنجان

نمایندگی تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در زنجان سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در زنجان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون و ال ای دی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در مشهد

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در زنجان

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

۱۰– ایاب و ذهاب رایگان در صورت سرویس و تعمیرات تلویزیون

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار ۳۵۰۰۰ تومان می باشد).

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در زنجان :

مشکلات معمولی که ممکن است برای تلویزیون و ال ای دی پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:مشکلات معمولی که ممکن است برای  تلویزیون و ال ای دی پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

سیاه شدن قسمتی از تصویر

نداشتن صدا یا تصویر

خاموش و روشن شدن ناگهانی

چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد

روشن نشدن تلویزیون

کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی

قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه

شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

تعمیر تلویزیون مشهد

تعمیر تلویزیون در زنجان

تلویزیون یکی از وسایل ارتباطی به حساب می‌آید و در زمره پرکاربردترین وسایل الکتریکی در هر خانه به شمار می‌رود. تماشای سریال‌های مورد علاقه، دیدن یک فیلم سینمایی به همراه خانواده، شنیدن موسیقی و گوش دادن به اخبار روز از جمله تفریحات و سرگرمی‌هایی هستند که در منزل با استفاده از تلویزیون امکان‌پذیر می‌شوند. در طول زمان و با توجه به استفاده مداوم و طولانی از این دستگاه امکان آسیب دیدن برخی از قطعات آن و ایجاد خرابی یا کار نکردن آن دور از ذهن نیست. گذراندن حتی یک روز هم بدون تلویزیون برای اغلب افراد کلافه کننده و ناخوشایند است. برای عیب یابی و تعمیر تلویزیون در زنجان لازم است که به نمایندگی‌ و مرکز تخصصی زنجان سرویس مراجعه کنید تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه مشکل دستگاه شما برطرف شود.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون در زنجان

مشکل روشن و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

یکی از مشکلات شایع تلویزیون خاموش و روشن شدن ناگهانی آن است، این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. استفاده از کابل‌های بی‌کیفیت می‌تواند چنین مشکلی را ایجاد کند بنابراین توصیه می‌شود از کابل‌های اورجینال برای دستگاه خود استفاده کنید.

در صورتیکه تلویزیون خود را به طور مستقیم به پریز برق وصل کرده باشید در اثر نوسانات جریان برق ممکن است دستگاه شما خود به خود خاموش و روشن شود؛ این امر می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به تلویزیون شما وارد کند بنابراین حتماً از محافظ برق استفاده نمایید. از دیگر دلایل خاموش و روشن شدن تلویزیون می‌توان به خراب شدن مدار استندبای، خراب شدن مین برد یا سوختن آی سی برد اشاره نمود؛ برای تشخیص اینکه مشکل دستگاه شما به کدام قطعه مربوط می‌شود با مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون در زنجان تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در زنجان

مشکل قطع تصویر تلویزیون

در صورتیکه تصویر تلویزیون LED شما قطع شود اما همچنان صدا وجود داشته باشد، دلیل آن به خرابی بک لایت تلویزیون برمی‌گردد؛ در چنین شرایطی تعمیر تلویزیون را به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات بسپارید.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون در زنجان: مشکل قطع صدای تلویزیون

در صورت بروز چنین مشکلی صحیح بودن اتصال کابل‌های صدا به پشت تلویزیون را بررسی کنید، همچنین می‌توانید کابل صوتی دیگری را امتحان کنید تا مطمئن شوید مشکل از تلویزیون نیست. تنظیمات صدای تلویزیون و رسیور را هم بررسی کنید. در صورتیکه با انجام اقدامات یاد شده مشکل برطرف نشد با یک متخصص تعمیرات تماس بگیرید.

مشکل تداخل رنگ‌های تصویر تلویزیون

عوامل مختلفی نظیر خرابی پنل، خرابی بک لایت و سوختن پیکسل‌ها می‌توانند موجب در هم ریختگی رنگ‌های تصویر تلویزیون شوند؛ برای عیب یابی و برطرف کردن این مشکل حتماً یا تعمیرکاران مجاز تماس بگیرید.

مشکل دیده شدن خط عمودی یا افقی در تصویر

برای حل این مشکل ابتدا سعی کنید اسپیکرها یا سایر وسایل الکتریکی را که امکان ایجاد امواج مغناطیسی دارند از اطراف تلویزیون دور کنید، سپس تلویزیون را خاموش کنید و پس از چند دقیقه آن را روشن کنید؛ در صورتیکه مشکل برطرف نشده باشد ممکن است علت آن آسیب دیدگی پنل تلویزیون باشد. بنابراین لازم است که یک متخصص تعمیر تلویزیون در زنجان دستگاه شما را بررسی نماید.

تعمیر تلویزیون در زنجان

مشکل کار نکردن ریموت کنترل دستگاه

برای رفع این مشکل ابتدا ریموت کنترل را به خوبی بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکل از آن نیست. در صورتیکه با فشار دادن دکمه‌های ریموت کنترل در قسمت چراغ آن نوری مشاهده شود نشان دهنده سالم بودن آن است. چنانچه اطمینان حاصل کردید که ریموت کنترل سالم است ممکن است عیب از برد تلویزیون باشد و برای بررسی آن لازم است که با نمایندگی‌ تعمیر تلویزیون و ال ای دی در زنجان تماس بگیرید.

شکستن پنل تلویزیون

یکی دیگر از مشکلات شایع تلویزیون‌های LCD و LED شکسته شدن یا ترک برداشتن پنل آن‌ها به دلیل ظرافت و ضخامت کم آن‌ها است؛ در چنین شرایطی برای جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه در اسرع وقت برای تعویض پنل آن اقدام کنید.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون در زنجان

خیس شدن پنل تلویزیون

تا حد امکان باید از رسیدن رطوبت به پنل تلویزیون پیشگیری کنید؛ چرا که خیس شدن پنل تلویزیون می‌تواند موجب سوختن آی سی، خراب شدن پنل یا سوختن دستگاه شود که در این صورت ناچار به پرداخت هزینه‌ بسیار زیادی برای تعمیر آن خواهید شد. به همین دلیل توصیه می‌شود که هرگز از اسپری‌های مایع به طور مستقیم برای تمیز کردن دستگاه استفاده نکنید.

چنانچه رطوبت به پنل دستگاه نفوذ کرده باشد یکی از راه‌های تعمیر آن تعویض کردن پنل تلویزیون است. در صورتیکه علائم رسیدن رطوبت به تلویزیون را مشاهده نمودید بلافاصله دستگاه را خاموش کنید، دو شاخه آن را از برق جدا کنید و دستگاه را برای انجام تعمیرات به نمایندگی‌ تعمیر تلویزیون و ال ای دی در زنجان بسپارید.

مشکل سیگنال نداشتن تلویزیون

رایج‌ترین دلیل سیگنال نداشتن تلویزیون به وجود اختلال در آنتن دستگاه برمی‌گردد و عواملی نظیر ارتفاع نامناسب آنتن، تداخل سیگنال‌ها و عدم وجود ایستگاه برای دریافت سیگنال می‌توانند موجب بروز این مشکل شوند. در چنین شرایطی می‌توانید آنتن را در ارتفاع مناسبی تنظیم کنید و از تقویت کننده‌های سیگنال دستگاه استفاده کنید.

تعمیرات تلویزیون در زنجان

مشکل کار نکردن فیش‌های ورودی تلویزیون

در صورتیکه فیش‌های ورودی تلویزیون نظیر سوکت فلش مموری، کابل HDMI، آنتن و سوکت تصویر و صدا قطع و وصل می‌شوند یا از کار افتاده‌اند عمده‌ترین دلیل آن مشکل در مین برد دستگاه است؛ در چنین شرایطی بهتر است سوکت دستگاه را دستکاری نکنید و به نمایندگی تعمیر تلویزیون در زنجان سرویس مراجعه کنید.

مشکل چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون

مهم‌ترین دلایل چشمک زدن چراغ پاور دستگاه، خراب شدن پاور یا مین برد و اینورتر تلویزیون است. در چنین شرایطی حالت‌های مختلفی ممکن است در تلویزیون شما بروز پیدا کند؛ به عنوان مثال ممکن است با وجود آنکه دستگاه به پریز برق متصل است چراغ پاور به طور کلی روشن نشود، چراغ پاور قرمز باشد و تلویزیون روشن نشود، چراغ پاور چندین مرتبه چشمک بزند، چراغ پاور به طور پیوسته چشمک بزند یا زمانی که تلویزیون را روشن می‌کنید چراغ پاور چشمک بزند. در صورت بروز هر یک از حالت‌های یاد شده از دستکاری خودسرانه دستگاه اجتناب کنید و با تکنسین تعمیرات تلویزیون در زنجان تماس بگیرید.

هزینه تعمیر تلویزیون در زنجان

در این مطلب به رایج‌ترین مشکلات و ایرادهای تلویزیون اشاره کردیم و راه‌حل‌ برطرف کردن آن‌ها را نیز بیان نمودیم. تلویزیون یکی از مهم‌ترین وسایل سرگرمی است که برای ساعت‌هایی خانواده را دور هم جمع می‌کند تا لحظات خوب و شادی کنار هم داشته باشند. بنابراین هنگام خرید آن سعی کنید محصول باکیفیتی انتخاب کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشد.

همچنین در صورتیکه هر یک از نشانه‌های خرابی تلویزیون را مشاهده کردید بهتر است با نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در زنجان تماس بگیرید تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت مشکل دستگاه شما را برطرف کنند. کارشناسان این نمایندگی متخصص و باتجربه هستند و با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات و قطعات اورجینال، خدمات تعمیرات تلویزیون را برای انواع برندها نظیر ال جی، سامسونگ، سونی، تی سی ال، دوو و تمامی برندها ی موجود در بازار را با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن ارائه می‌دهند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس


در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون و ال ای دی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش

تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در زنجان در مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 02433364507

   

map
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها