امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان

فرم آنلاین ثبت درخواست تعمیرات

تمام اطلاعات اولیه ای که نیاز است تا درخواست شما ثبت شود داخل فرم گذاشته شده است شما میتوانید با پر کردن این فرم و زدن گزینه ارسال درخواست خودرا ثبت کنید تا کارشناسان ما با در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گیرند و تکنسینی جهت تعمیرات لباسشویی شما در زنجان ارسال شود .

شماره تماس | 02433364507

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان | خدمات مرکزی

برند میدیا (MIDEA) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان (MIDEA)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های میدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی میدیا برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس
نمایندگی تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان سرویس

16 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان:

1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5 – تمیز نشستن لباس ها

6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 – باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12 – آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی

13 – عدم ورود آب به لباسشویی

14 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

15 – پاره شدن تسمه موتور

16 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

چرا زنجان سرویس را برای تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی میدیا | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات لباسشویی میدیا در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر لباسشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول کاربران در زمینه تعمیرات لباسشویی مدیا

در زیر به برخی از سوالات متداول کاربران درباره تعمیرات لباسشویی مدیا پاسخ خواهم داد:

۱. چگونه می‌توانم مشکل زنگ زدن دستگاه لباسشویی مدیا را برطرف کنم؟

اگر دستگاه لباسشویی مدیا شما هنگام کار زنگ می‌زند، ابتدا مطمئن شوید که درب دستگاه به طور کامل بسته شده است. همچنین، بررسی کنید که آیا کابل برق به درستی به منبع برق متصل است. اگر هر دو این موارد را بررسی کرده اید و مشکل حل نشده است، بهتر است با مرکز خدمات مدیا تماس بگیرید و مشکل را گزارش کنید.

۲. لباسشویی مدیا من هنگام عملکرد درست کردن تخلیه می‌کند. چه باید بکنم؟

اگر لباسشویی مدیا شما در حین عملکرد آب را تخلیه می‌کند، ابتدا مطمئن شوید که لوله تخلیه به درستی به نقطه خروجی آب متصل شده است. همچنین، مطمئن شوید که لوله تخلیه در قسمتی از طول خود بالای سطح آب قرار دارد تا جریان آب به درستی رخ دهد. در صورتی که مشکل همچنان ادامه دارد، بهتر است با مرکز خدمات مدیا تماس بگیرید.

۳. چگونه می‌توانم لباسشویی مدیا را تمیز کنم؟

برای تمیز کردن دستگاه لباسشویی مدیا، ابتدا با یکم آب و محلول شوینده ملافه‌ی داخلی و درب دستگاه را پاک کنید. سپس، با یک پارچه نرم و خیس، بدنه دستگاه را تمیز کنید. مطمئن شوید که پس از پاکسازی تمامی سطوح را خشک کنید. همچنین، برای حفظ عملکرد بهتر دستگاه، بهتر است هر چند ماه یک بار از برنامه شستشوی خالص استفاده کنید.

در هر صورت، اگر با هر گونه مشکل دیگری در لباسشویی مدیا خود روبرو شدید، بهتر است با مرکز تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان تماس بگیرید تا به شما در رفع مشکل کمک کنند.

 

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان

راهنمای برنامه های ماشین لباسشویی

دستگاه لباسشویی مدیا معمولاً به همراه دستورالعمل‌های استفاده و راهنمای کاربری ارائه می‌شود که شامل برنامه‌های مختلف شستشو و توصیه‌هایی برای استفاده صحیح از دستگاه است. در هر صورت، در زیر به برخی از برنامه‌های معمول در لباسشویی مدیا و توصیه‌های مربوط به آنها اشاره می‌کنم:

۱. برنامه شستشوی استاندارد :

این برنامه برای شستشوی لباس‌های روزمره با کثیفی معمولی استفاده می‌شود. در این برنامه، مدت زمان و دمای آب برای شستشو به طور خودکار تنظیم می‌شود.

۲. برنامه شستشوی حساس :

این برنامه برای شستشوی لباس‌های حساس و قابل شستشو در دماهای پایین تر استفاده می‌شود. این برنامه معمولاً با دور موتور کمتری کار می‌کند تا لباس‌ها به آرامی شسته شوند.

۳. برنامه شستشوی سریع :

این برنامه برای شستشوی لباس‌های کم کثیف و در زمان کوتاه استفاده می‌شود. در این برنامه، مدت زمان شستشو کاهش می‌یابد و به طور معمول از دمای آب متوسط استفاده می‌شود.

۴. برنامه شستشوی گرفتگی :

این برنامه برای شستشوی لباس‌های با لکه‌های سخت یا گرفتگی شده استفاده می‌شود. در این برنامه، دمای آب بالا قرار می‌گیرد و مدت زمان شستشو طولانی‌تر است.

توصیه می‌شود قبل از استفاده از هر برنامه، راهنمای کاربری دستگاه را به دقت مطالعه کنید و با نوع پارامترهای تنظیم شده برای هر برنامه آشنا شوید. همچنین، برای حفظ عمر مفید دستگاه و به حداکثر رساندن کارایی شستشو، توصیه می‌شود از مقادیر معتدل تری از مواد شوینده استفاده کنید و محدودیت‌ها و راهنمایی‌های مربوط به مقدار لباس قابل قبول در هر برنامه را رعایت کنید.

در هر صورت، در صورت بروز هر گونه مشکل فنی یا نیاز به تعمیرات، بهتر است با مرکز خدمات مدیا تماس بگیرید تا به شما کمک کنند و راهنمایی لازم را ارائه دهند.

هزینه خدمات تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی هزینه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

عضویت در خبرنامه زنجان سرویس

  • با عضویت در خبرنامه زنجان سرویس از ۱۵ درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان

از زمان های قدیم تا کنون انسانها همیشه به دنبال راه حلی راحت و سریع برای شستن لباس های خود هستند تا در زمان و هزینه آب صرفه جویی کنند. امروزه تکنولوژی شست و شوی لباس ها به سمتی پیش رفته که دیگر نیازی نیست نگران صرفه هزینه و زمان خود باشید چرا که این لباسشویی ها هم لباس های شما را می شویند هم ابگیری می کنند و هم خشک لذا نیازی نیست لباس ها را پس از شست و شو آبگیری و خشک کنید.اما مشکلی که وجود دارد این است که این تکنولوژی نیز مانند بسیاری از تکنولوژی های روز دنیا ممکن است به علت عدم مراقبت و نگهداری درست و اصولی دچار خرابی شود و قطعات مصرف شده و یا خراب شده آن نیاز به تعویض و یا تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان داشته باشند.

 نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان

برند میدیا

برند میدیا در قالب گروهی از کارخانه های بزرگی و شرکت های بین المللی از سال 1968 آغاز به کار کرد و امروزه به عنوان یکی از چندین برند معتبر دنیا در حال فروش و فعالیت است و در زمینه تولید لوازم خانگی رتبه پنجم را دارد که با داشتن هزاران کارمند در کشور چین به گسترش فعالیت های خود در زمینه فروش لوازم خانگی دست زده است و حدود 40 سال است که این فعالیت ها را مقتدرانه ادامه داده است و از محصولات تولیدی این برند می توان به مایکروویو و ماشین لباسشویی‌ جاروبرقی و سایر لوازم بزرگ و کوچک منزل و آشپزخانه اشاره داشت. اما برند میدیا هرچه باشد و با هر کیفیتی محصولات خود را ارائه دهد به هر نحوی ممکن است روزی دچار خرابی شود و احتیاج به نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان پیدا کند.

برای استفاده از خدمات ویژه مشتریان عزیز ما با مشاورین ما در زنجان سرویس با شماره های ۰۲۴-۳۳۳۶۴۵۰۷ و ۰۲۴-۳۳۳۶۴۵۰۷ تماس بگیرید.

عیب یابی و نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان

همانطور که در مطالب پیشین اشاره کردیم ممکن است گاهی لباسشویی میدیا به مشکل بخورد و نیاز به تعمیر لباسشویی در زنجان داشته باشد لذا مهم است که پیش از هر اقدامی در جهت تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان خودتان به عیب یابی دستگاه بپردازید و مطمئن شوید که حتما دستگاهتان دچار خرابی شده و نیاز به تعویض قطعات و یا تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان دارد تا اشتباهات متحمل هزینه های سنگین و وقت اضافی نشوید.

مشکلاتی که نیاز به نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان دارند

ما در ادامه این مطلب به بررسی نکاتی می پردازیم که در صورت مشاهده هر کدام از موارد زیر حتما با مشاورزین ما در زنجان سرویس تماس بگیرید تا با عیب یابی  به موقع بتوانید از خرابی سایر قطعات لباسشویی خود در امان باشید. نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان با سالها تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی به شما این نوید را میدهد که با اطمینان خاطر و صرف هزینه ای مقرون به صرفه می توانید از خدمات با کیفیت ما در مرکز تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان استفاده کنید.

مشکلات پیش امده برای لباسشویی شما می تواند در هر یک از دسته های زیر قرار بگیرد که شامل:

  1. ممکن است گاهی لباسشویی میدیا شما روشن نشود.
  2. ممکن است گاهی لباسشویی میدیا شما روشن شود ولی کار نکند.
  3. گاهی ممکن است دیگ ماشین لباسشویی میدیا شما نچرخد.
  4. گاهی ممکن است لباسشویی میدیا شما پس از شستن لباسها عمل آب گیری از لباس ها را انجام ندهد.
  5. گاهی ممکن است در لباسشویی میدیا در هنگام کار کردن به شدت بلرزد و جا به جا شود.
  6. گاهی ممکن است لباسشویی میدیا صدای زیادی از خود تولید کند و نیاز به تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان داشته باشد.
  7. گاهی ممکن است پس از عمل شست و شو لباسشویی میدیای شما عمل تخلیه آب درون دیگ را انجام ندهد.
  8. گاهی ممکن است لباسشویی میدیا در حین شست و شو دچار نشتی شود.
  9. گاهی ممکن است پیش از کار کردن و چرخیدن دیگ متوجه شوید که درب لباسشویی شما چفت نشده است.
  10. گاهی ممکن است از سمت ماشین لباسشویی ارور و یا کد خطاهایی دریافت کنید.

تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان

مشکلاتی که نیاز به متخصص برای تشخیص و تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان دارند

ماشین لباسشویی میدسا از آن دسته از لوازم خانگی است که دارای قابلیت های متفاوت و مختلفی است و امروزه در مدل های مختلفی عرضه به بازار لوازم خانگی می شود. همه این ها در حالی است که حتی در صورت تولید لباسشویی با کیفیت بسیار عالی بازهم ممکن است قطعاتی دچار خرابی شوند و یا خود دستگاه اسیب ببیند و نیاز به نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان داشته باشد از جمله مواردی که در صورت مشاهده آنها حتما باید با نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان تماس بگیرید به موارد زیر می توان اشاره کرد:

گاهی ممکن است لباسشویی تولید صدای اضافی و یا لرزش های غیر طبیعی کند که در این صورت ممکن است مشکل از سمت بلبرینگ ها باشد و دستگاه شما احتیاج به تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان داشته باشد

  • کار نکردن لباسشویی از ان دسته از مواردیست که حتما باید یک تعمیرکار متخصص مشکل انرا تشخیص دهد و ممکن است ایراد کار از مشکل قفل ایمنی درب و یا میکروسوئیچ آن باشد.
  • تخلیه نکردن آب درون دیگ لباسشویی ممکن است به علت خرابی در پمپ تخلیه و یا گرفتگی فیلتر ماشین لباسشویی باشد
  • گاهی ممکن است سرعت چرخش لباسشویی شما کم شده و یا اصلا چرخشی انجام ندهد که در این مورد ممکن است مشکل از خرابی موتور لباسشویی شما باشد که حتما بلافاصله با متخصصین ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان تماس بگیرید.
  • ممکن است گاهی لباسشویی شما با تکان های شدیدی در هنگام کار کردن مواجه شود که این مورد احتمالا به دلیل قرارگیری نادرست و نا صحیح دستگاه شماست
  • گاهی ممکن است پس از اتمام کار توسط ماشین لباسشویی متوجه شوید که لباسها هنوز کثیف هستند و آب گیری نشده اند لذا بدانید که این مشکل مربوط به برد اصلی دستگاه و یا تامیر لباسشویی است که برای بررسی این مورد نیز باید با نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان تماس بگیرید.

نکاتی که در استفاده و نگهداری از ماشین لباسشویی میدیا مهم است

همانطور که در قسمت اول اشاره کردیم مراقبت و نگهداری از لباسشویی و به طور کلی هر وسیله برقی حرف اول را می زند و ممکن است رعایت این اصل از تعمیر زودهنگام شما جلوگیری کند و در بهبود عملکرد دستگاه و افزایش عمر آن مناسب باشد پس پیشنهاد ما این است که موارد زیر را به دقت مطالعه کنید و در جهت رعایت این اوصل تلاش کافی را بنمایید:

نمایندگی تعمیرات لباسشویی میدیا در زنجان

  • اصل اول این است که ماشین لباسشویی میدیا حتما در روی سطح صاف و کاملا تراز قرار گرفته شده باشد.
  • اصل دوم این است که به لباسشویی فرصت استراحت بدهید و از استفاده آن به صورتت مکرر و پشت سر هم و تعداد دفعات شست و شوی زیاد در طول یک روز جدا خودداری به عمل آورید تا در ادامه نیازی به تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان پیدا نکنید.
  • اصل سوم این است که حواستان باشد بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی خود لباس وارد دستگاه نکنید.
  • اصل چهارم این است که حتما برای هر نوع لباسی که به دستگاه می ریزید از برنامه شست و شوی مناسب و مربوط به آن استفاده کنید.
  • اصل پنجم مربوط به تمیز کردنن مرتب و دقیق محفظه پودر و فیلتر لباسشویی است.
  • اصل ششم این است که برای جلوگیری از خرابی بیشتر حتما نشتی آب از لباسشویی حین کار کردن را جدی تلقی کنید و به تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان بپردازید.
  • اصل هفتم این است که به تولید سر و صدای اضافی از دستگاه دقت کنید و اگر به نظرتان زیادی آمد حتما با یک متخصص در نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان مشورت کنید.

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

بررسی لباسشویی مدیا طبق نظرات کاربران

لباسشویی مدیا یکی از برندهای محبوب در دستگاه‌های خانگی است و اغلب کاربران از عملکرد و کیفیت این دستگاه راضی هستند. در ادامه، برخی از نظرات کاربران درباره لباسشویی مدیا را بررسی می‌کنیم:

1. نظافت بالا:

بسیاری از کاربران از عملکرد لباسشویی مدیا در نظافت لباس‌ها تحسین کرده‌اند. این دستگاه قادر است لباس‌ها را به خوبی شسته و کثیفی را از آنها بردارد.

2. عملکرد بی صدا:

یکی از ویژگی‌های مثبتی که توسط کاربران مدیا مورد توجه قرار گرفته است، عدم صدا در هنگام کارکرد است. این امر بسیار مهم است زیرا کمک می‌کند تا به آرامش خاطر در زمان استفاده از دستگاه لباسشویی برسید.

3. برنامه‌های متنوع:

لباسشویی مدیا برنامه‌های متنوعی را برای نیازهای مختلف شستشوی انواع لباس‌ها ارائه می‌دهد. از برنامه‌های استاندارد تا برنامه‌های حساس و شستشوی سریع، این دستگاه قابلیت انطباق با نیازهای شستشوی شما را دارد.

4. مصرف انرژی کم:

یکی از نقاط قوت لباسشویی مدیا، مصرف انرژی کم آن است. این دستگاه با استفاده از فناوری‌های مدرن و بهره‌گیری از منابع انرژی بهینه، به شما کمک می‌کند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.

5. دوام و کیفیت ساخت:

بسیاری از کاربران تحسین خود را درباره دوام و کیفیت ساخت لباسشویی مدیا بیان کرده‌اند. این دستگاه با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته ساخته شده است و به شما اطمینان می‌دهد که برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

از طرفی، همانند هر دستگاه خانگی دیگری، در صورت بروز مشکلات فنی یا نیاز به تعمیرات، توصیه می‌شود با مرکز خدمات مدیا تماس بگیرید تا به شما راهنمایی لازم را ارائه کنند و مشکلات شما را حل کنند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات لباسشویی میدیا در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی میدیا در زنجان

تعمیر لباسشویی میدیا در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
Subscribe
Notify of
guest

6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها
زهره کاووسی
زهره کاووسی
3 years ago

سلام لباسشویی من از دیشب که لباس انداختم داخلش درش قفل شده و هرکاری کردم باز نمیشه کلی ام لباس داخلشه من چیکار باید کنم ؟

reza shams
reza shams
2 years ago

وقت بخیر خسته نباشید.لباسشویی من روشن که میشه اون محفظه ای که لباس میریزیم توش نمیچرخه.مثلا انگار داره فشار میکشه تا اون رو به گردش در بیاره.به نظر شما دلیلش چیه؟

Admin admin
Admin admin
2 years ago
Reply to  reza shams

با سلام این مشکل مربوط به موتور ماشین لباسشویی می‌شود.احتمال د ارد سیم کشی ها ایراد داشته باشند.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت تعیرات خود با مرکز زنجان سرویس تماس بگیرید.

زهرا جماعت
زهرا جماعت
2 years ago

سلام شما تعمیرات لباسشویی که کنترل پنلش مشکل داشته باشه رو انجام میدین؟

Admin admin
Admin admin
2 years ago

با عرض سلام بله انجام میدهیم جهت ثبت درخواست با مرکز تماس بگیرید.