امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی نف در زنجان

فرم آنلاین ثبت درخواست تعمیرات

تمام اطلاعات اولیه ای که نیاز است تا درخواست شما ثبت شود داخل فرم گذاشته شده است شما میتوانید با پر کردن این فرم و زدن گزینه ارسال درخواست خودرا ثبت کنید تا کارشناسان ما با در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گیرند و تکنسینی جهت تعمیرات لباسشویی شما در زنجان ارسال شود .

شماره تماس | 02433364507

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

نمایندگی لباسشویی نف در زنجان | خدمات مرکزی

برند نف (NEFF) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی نف در زنجان (NEFF)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های نف باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی نف برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی نف در زنجان

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی نف در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در زنجان

16 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی نف در زنجان:

 

1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5 – تمیز نشستن لباس ها

6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 – باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12 – آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی

13 – عدم ورود آب به لباسشویی

14 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

15 – پاره شدن تسمه موتور

16 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات لباسشویی نف در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

سوالات متداول کاربران در زمینه تعمیر لباسشویی نف

در زیر پاسخ‌هایی به برخی از سوالات متداول کاربران درباره تعمیرات لباسشویی نف را برررسی می‌کنیم:

1. چه علتی می‌تواند باعث عدم عملکرد صحیح لباسشویی نف شود؟

پاسخ: عدم عملکرد صحیح لباسشویی نف ممکن است به دلایل مختلفی نظیر خرابی قطعات مکانیکی، مشکل در سیستم برقی، خرابی موتور یا کنترل‌کننده الکترونیکی و یا انسداد در لوله‌های آب یا خروجی آب رخ دهد.

2. آیا می‌توانم خودم مشکلات رایج لباسشویی نف را برطرف کنم؟

پاسخ: بله، برخی از مشکلات رایج لباسشویی نف می‌تواند توسط خودتان برطرف شود. مانند تمیز کردن فیلتر، بررسی و جایگزینی لوله‌ها و اتصالات آب، چک کردن سیم‌ها و قطعات برقی، و راه‌اندازی مجدد دستگاه پس از قطع و وصل برق.

3. آیا نیاز است تعمیرات لباسشویی نف را به یک تکنسین متخصص بسپارم؟

پاسخ: بسته به نوع و جدایت مشکل، ممکن است نیاز به خدمات یک تکنسین متخصص داشته باشید. برای مشکلات پیچیده‌تر و خرابی‌های سیستمی و الکترونیکی، توصیه می‌شود تا از خدمات تکنسین‌های مجرب و مجوزدار استفاده کنید تا مشکلات به درستی تشخیص داده شوند و تعمیرات لازم انجام شود.

 

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان

راهنمای برنامه های ماشین لباسشویی

لباسشویی نف با مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ای مناسب برای هر نوع لباس و نیاز خاص خود انتخاب کنید. در ادامه راهنمایی برای برخی از برنامه‌های رایج در لباسشویی نف را می‌آوریم:

  1. برنامه پنبه: این برنامه مناسب برای لباس‌های پنبه‌ای است. در این برنامه، لباس‌ها به صورت کامل شسته و آبشستگی به خوبی انجام می‌شود.

  2. برنامه پنبه با پیش‌شستشو: این برنامه با یک مرحله پیش‌شستشو قبل از شستشو اصلی انجام می‌شود. این برنامه برای لباس‌هایی که به پیش‌شستشو نیاز دارند، مثل لباس‌هایی که کثیفی شدیدی دارند، مناسب است.

  3. برنامه پرسی: این برنامه برای لباس‌هایی که باید پرس شوند و نیاز به آبشستگی کمتری دارند، مناسب است. در این برنامه، آبشستگی به میزان کمتری انجام می‌شود.

  4. برنامه حساس: این برنامه برای لباس‌هایی که به دلیل جنس یا طرح خاصی نیاز به برخورد حساس تری باشند، مثل لباس‌های زیبا و حساس، مناسب است. در این برنامه، آبشستگی به طور دقیق و حساس انجام می‌شود.

  5. برنامه ضد‌آلرژی: این برنامه برای لباس‌هایی که نیاز به آبشستگی با دمای بالا و بازدهی بالا در ازدیاد حشرات و آلرژی‌زاها دارند، مناسب است. این برنامه می‌تواند به عنوان راهکاری برای حذف باکتری‌ها و آلرژن‌ها در لباس‌ها عملباسشویی نف با مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ای مناسب برای هر نوع لباس و نیاز خاص خود انتخاب کنید.

هزینه خدمات تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی هزینه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

عضویت در خبرنامه زنجان سرویس

  • با عضویت در خبرنامه زنجان سرویس از ۱۵ درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

نمایندگی لباسشویی نف در زنجان

 از گذشته های بسیار دور تا کنون مشکل شستن لباس ها همیشه زمان بر بوده است و با پیشرفت تکنولوژی این مشکلات بسیار کم رنگ تر شده است . در گذشته مادر خانواده مجبور بود اخر هر هفته لباس های تمامی اعضای خانواده را بدون دخالت ماشین لباسشویی و با دست شست و شو دهد و هنوز هم در برخی مناطق محروم این اتفاق می افتد ولی امروزه با پیشرفت هایی که جهان در تولید لوازم خانگی داشته است.

لباس شویی ها در انواع برندها و مدل های گوناگون طبق نیاز کاربران طراحی و توزیع به بازار خرید و فروش لوازم خانگی شده است تا ما راحت تر بتوانیم از زمان خود در پایان هفته استفاده کنیم و نیازی با اتلاف وقت و انرژی خود در شستن لباس ها نداشته باشیم و و همچنین در هزینه آب خود صرفه جویی کنیم.

اما گاهی ممکن است همین دستگاه های کار راه انداز نیز دچار مشکلاتی شوند و شست و شوی لباس های ما را به تاخیر بیاندازند از جمله مواقعی که دچار خرابی می شوند و نیاز به نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در زنجان پیدا می کنند که این مشکلات میتواند ریشه در عدم نگهداری و مراقبت درست توسط کاربران صورت بگیرد و یا اینکه دوره مصرف برخی قطعات آن به پایان برسد و یا دچار خرابی شود. برای استفاده از خدمات زنجان سرویس در این زمینه با متخصصین ما با شماره های ۳۳۳۶۴۵۰۷-۰۲۴تماس حاصل فرمایید.

 نمایندگی لباسشویی نف در زنجان

عیب یابی و تعمیر لباسشویی نف در زنجان

همانطور که در مطالب پیشین خدمتتان عرض کردیم گاهی ممکن است به علت سهل انگاری در نگهداری درست از وسایل برقی تان این وسایل ممکن است دچار مشکلاتی شوند که نیاز به نمایندگی لباسشویی نف در زنجان داشته باشند. درادامه مطلب به ذکر موضوعاتی خواهیم پرداخت که نیاز به تعمیر و یا تعویض در نمایندگی لباسشویی نف در زنجان خواهند داشت.

تعمیر لباسشویی نف در زنجان توسط متخصصین زنجان سرویس چه مدت زمان طول خواهد کشید؟

گاهی ممکن است پیش از اینکه دستگاه خود را برای تعمیر لباسشویی نف در زنجان به دست تکنسین ها بسپارید نگران این موضوع باشید که چه مدت ممکن است این موضوع به طول بیانجامد. خوب است بدانید که این موضوع دقیقا به نوع خرابی پیش امده در دستگاه شما و مدل ماشین لباسشویی شما دارد و هرچه عمق این خرابی و تعداد قطعات خراب شده بیشتر باشد مدت زمان تعمیر لباسشویی نف در زنجان بیشتر به طول خواهد انجامید.

از ویژگی ها و مزیت نمایندگی لباسشویی نف در زنجان این است که شما هم می توانید دستگاه خود را جهت تعمیر به ادرس ما در مراکز تعمیر بفرستید و یا اینکه متخصصین و تکنسین های ما شخصا در محل و یا منزل شما حاضر شوند و به ارائه خدمات در آنجا بپردازند لذا این موضوع تا حد خوبی می تواند نگرانی های شما را جهت تعمیر لوازم خانگی تان در زنجان کاهش دهد چرا که در صورت تعمیر لباسشویی در محل دیگر نیازی به  هزینه حمل و نقل دستگاه شما وجود نخواهد بود و همچنین می توانید در زمان خود نیز صرفه جویی کنید.

زنجان سرویس دارای کادر مجرب و متخصصی است که پس از عیب یابی اصولی دستگاه شما و ارائه راه حل درست، دستگاه شما را در محل باز کرده و اگر نیاز به نصب قطعه جدید بود با رعایت تمام استانداردهای نصب اینکار را انجام خواهند داد و پس از ان در محل از دستگاه شما تست نصب را خواهند گرفت؛ البته تکنسین های ما در تلاش هستند که پیش از تعویض قطعات و گذاشتن هزینه اضافی روی دست شما، این قطعات را تعمیر کنند اما اگر مشکل با تعمیر لباسشویی در زنجان  حل نشد با جایگزین کردن قطعات ارجینال روی دستگاه شما، عملکرد لباس شویی شما به حالت طبیعی سابق خود خواهد برگشت.

تعمیر لباسشویی نف در زنجان

چگونه با سرویس به موقع لباسشویی خود از تعمیر لباسشویی نف در زنجان پیشگیری کنیم؟

همانطور که میدانید ماشین های لباسشویی به علت اینکه هم وسیله مکانیکی هستند و هم الکترونیکی نسبت به سایر وسایل برقی نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند پس در حفظ این دستگاه گران قیمت کوشا باشید و هیچ عمل سهل انگارانه ای در هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی خود انجام ندهید.

در راستای حفظ سلامت دستگاه خود باید در هر دوره از مصرف ماشین لباسشویی خود را سرویس کنید چرا که اینکار از خراب شدن زود هنگام دستگاه شما می کاهد و تعمیر لباسشویی نف در زنجان را به تعویق می اندازد و همچنین هزینه سرویس کردن ماشین لباسشویی بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر از هزینه تعمیر لباسشویی نف در زنجان است که با اینکار در هزینه های بعدی و همچنین انرژی و وقت خود صرفه جویی خواهید کرد. لذا برای استفاده از خدمات زنجان سرویس در این زمینه با متخصصین ما با شماره های ۳۳۳۶۴۵۰۷-۰۲۴تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات تعمیر لباسشویی نف در زنجان

 

چگونه مشکل تخلیه نشدن لباسشویی را با تعمیر لباسشویی نف در زنجان حل کنیم؟

گاهی ممکن است باری شما نیز پیش آید که ماشین لباسسشوییتان در زمان تخلیه کردنن آب حاصل از شست و شوی لباس ها دچار مشکل می شود که این موضوع دلایل متفاوتی من جمله آسیب دیدگی در قسمت شلنگ تخلیه می تواند داشته باشد همچنین ایراد می تواند از مسدود شدن لوله تخلیه توسط دکمه یا سکه یا هر شئ کوچکی باشد و یا اینکه شلنگی که برای تخلیه آب ماشین لباسشویی نف خود انتخاب کرده اید مورد مناسبی برای دستگاه شما نیست و باید آن را در نمایندگی ماشین لباسشویی نف در زنجان تعویض کنید همچنین احتمال دیگری که وجود دارد این است که ممکن است تنظیمات مربوط به مکث کردن در هنگام تخلیه ماشین لباسشویی دستکاری دشه باشد و یا همچنین میتواند مربوط به تنظیمات شست و شو و نگهداری نیز باشد؛ با چک کردن هر کدام از موارد یاد شده توسط متخصصین ما در زنجان سرویس می توانید دستگاه خود را جهت تعمیر به نمایندگی لباسشویی نف در زنجان بسپارید.

علت اینکه لباس ها پس از شست و شو در ماشین لباسشویی هنوز کثیف هستند چیست؟

گاهی ممکن است برای شما نیز پیش بیاید که ماشین لباسشویی تان پس از انجام امور مربوط به شست و شوی لباسها آنها را به درستی تمیز نکرده است؛ این موضوع می تواند ناشی از استفاده از مواد شوینده نامرغوب اتفاق بی افتد و یا اینکه مقدار زیادی از مواد شوینده هنوز داخل محفظه قرار داشته باشد و مصرف نشده باشد و یا حتی مسدود شدن شلنگ ماشین لباسشویی نیز می تواند عامل ایجاد این اتفاق باشد. حتی گاهی ممکن است موضوع تنظیمات دما باشد که در صورت تنظیمات اشتباه می تواند کثیف ماندن لباس های شما را سبب شود. شما می توانید برای استفاده از خدمات زنجان سرویس در این زمینه با متخصصین ما با شماره های ۳۳۳۶۴۵۰۷-۰۲۴تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در زنجان

چرا زنجان سرویس انتخاب شماست؟

نمایندگی لباسشویی نف در زنجان با سالیان سال تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی ، این ضمانت را به شما مشتریان گرامی می دهد که با خیالی راحت و اسوده تعمیرات مربوط به لوازم خانگی و لباس شویی خود را به ما بسپارید و نگران هزینه حمل و نقل دستگاه و همچنین اصل نبودن قطعات تعویضی بر روی دستگاه خود نباشید و علاوه بر تمامی اینها از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن باشید چرا که تمامی متخصصین ما افرادی با تجربه و دوره دیده هستند.

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

بررسی لباسشویی نف

لباسشویی نف یکی از برندهای محبوب و معروف در زمینه تولید لباسشویی است. این برند با ارائه دستگاه‌هایی با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد، توانسته است رضایتمندی کاربران خود را به دست آورد. در ادامه، به بررسی برخی از ویژگی‌ها و مزایای لباسشویی نف می‌پردازیم:

1. کیفیت ساخت: لباسشویی نف با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته ساخته می‌شود. این باعث می‌شود که دستگاه‌های لباسشویی نف دارای عمر طولانی باشند و قابلیت انجام عملکردهای بهینه را داشته باشند.

2. عملکرد قابل اطمینان: لباسشویی نف با تکنولوژی پیشرفته خود، به شما امکان می‌دهد تا لباس‌های خود را با عملکرد قابل اطمینان و بهترین نتایج شستشو بشوینید. این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم دما، سرعت و زمان شستشو را دارا هستند تا به بهترین شکل ممکن برای نیازهای شستشوی شما عمل کنند.

3. برنامه‌های متنوع: لباسشویی نف با ارائه برنامه‌های مختلف، به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌ای مناسب برای هر نوع لباس و نیاز خاص خود انتخاب کنید. این برنامه‌ها شامل برنامه‌های پنبه، حساس، ضد آلرژی، پنبه با پیش‌شستشو و… هستند که به شما انعطاف بیشتری در شستشوی لباس‌های خود می‌دهند.

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی نف در زنجان

تعمیر لباسشویی نف در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر لباسشویی نف در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی نف | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی نف در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات لباسشویی نف در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر لباسشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.