امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان 

نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان | خدمات مرکزی

برند بوش ( BOSCH ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های بوش در زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی بوش برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 ۱۰– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 40000 تومان می باشد).

تعمیرات ظرفشویی بوش در زنجان
تعمیرات ظرفشویی بوش در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در زنجان :

1 – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

4 – تمیز نشستن ظرف ها

5 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

6– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

7 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

8 – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

9 – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

10 – عدم ورود آب به ظرفشویی

11 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

12 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکته هایی در مورد بایدها و نباید های ماشین ظرفشویی

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

 نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در زنجان

ماشین ظرفشویی نیز مانند تمامی تکنولوژی های موجود در بازار ممکنن است به علت استفاده بیش ازحد یا نادرست و یا اصلا گذشتن طول عمر برخی از قطعات دچار خرابی گردد و با تشخیص درست و به موقع مستلزم تماس با نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان شود. در ادامه به توضیح مواردی خواهیم پرداخت که در تشخیص شما از خرابی ظرفشویی خود کمک کننده باشد.

آیا نمایندگی بوش در زنجان میتواند ایرادات ظرفشویی بوش را کاملا برطرف سازد ؟

همانطور که در مطالب پیشین اشاره کردیم ممکن است هر وسیله ای با هر میزان کیفیتی در تولید و ساخت قطعات و همچینین طراحی خود درگیر عمده مشکلاتی در آینده فعالیت های خود شود و این امری کاملا اجتناب ناپذیر است و هیچ راه فراری از تعمیر  ظرفشویی بوش در زنجان نیست.

اگر ماشين ظرفشويی بوش روشن نشود چه بکنیم؟

گاهی ممکن است پس از یک دوره استفاده از ظرفشویی بوش برای استفاده مجدد بعدی روشن نشود و همین امر ممکن است دلایلی بسیاری که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت داشته باشد.

از جمله این دلایل ممکن است مربوط به فيوز برق، برد، پريز و کابل دستگاه باشد و یا اینکه احتمالا درب ظرفشویی شما به درستی بسته نشده باشد ولی اگر از بررسی مورد اخر اطمینان حاصل کردید بهتر است ظرفشویی خود را برای جلوگیری از مشکلات فنی بیشتر به دست نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان بسپارید تا از خدمات ویژه ما در زنجان سرویس بهره مند شوید.

 نمایندگی بوش در زنجان

چرا ماشين ظرفشويی بوش تخلیه انجام نمی دهد

در مواردی ممکن است مشکل ماشین ظرفشویی شما به درستی تخلیه آب حاصل از شستشو را انجام ندهد که فهمیدن ایراد در موارد این چنینی مختص داشتن تجربه کافی در این زمینه است که حتما باید توسط متخصصین ما در نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان تشخیص داده شود که آیا مشکل دستگاه شما با تعمیر حل می شود و یا بعضی از قطعات را باید تعویض کرد.

اما عمده دلایلی که موجب بروز این مشکلات می شود ممکن است از مسدود شدن صافی ظرفشویی، مسدود شدن چاه فاضلاب منزلتان، مسدود شدن و یا پیچ خوردن شلنگ در هنگام تخلیه آب کثیف و یا اینکه وجود مشکلاتی در پمپ تخلیه باشد.

در صورتی که ایراد از صافی و شلنگ و چاه منزلتان بود که هیچ ولی اگر تمامی موارد را چک کردید و مشکلتان ل نشد حتما به نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان مراجعه کنید.

اگر کليد های ماشين ظرفشویی بوش عمل نکند چه بکنیم؟

گاهی ممکن است برخی یا تمامی کلیدهای صفحه پنل ظرفشویی شما از کار بیفتد و دستورات را اجرا نکند در این صورت بهتر است بدانید که از دست شما کاری بر نمی آید و باید با تماس با شماره تلفن ۳۳۳۶۴۵۰۷ ۰۲۴ اقدام به تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان بکنید.

خراب شدن موتور دستگاه آیا با تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان قابل حل است؟

گاهی ممکن است پس از اینکه دستگاهتان روشن و قابل استفاده شد یکهو در حین استفاده از کار بیفتد و این عمل همراه با سرو صدا اتفاق بیفتد در این صورت حتما بدانید که موتور دستگاه شما دچار مشکل شده است و همچنان کاری از دست شما بر نمی اید و دستگاه باید تحت نظر یک تکنسین مجرب تعمیر شود لذا برای استفاده از خدمات سایت زنجان سرویس با نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان تماس بگیرید.

تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان

چرا گاهی ماشین ظرفشویی بوش ظرف ها را تمیز نمی شوید

 گاهی ممکن است لکه ها و کثیفی ها روی ظروفی که به داخل ماشین گذاشته شده اند تا شسته شوند باقی بماند در این صورت حتما از مواد شوینده با کیفیت استفاده کنید و یا برنامه مناسبی برای شستشوی ظروف خود در نظر بگیرید و اگر متوجه شدید که همچنان ظروف شما پس از انجام تغییرات ذکر شده کثیف باقی مانده است بدانید و آگاه باشید که مشکل از دلایلی است که در ادامه بیان خواهیم کرد:

  • ممکن است موتور دستگاه درست عمل نکند
  • احتمالا آب به اندازه کافی گرم نمی شود
  • پروانه دستگاه گاهی ممکن است درست نچرخد
  • ممکن است گاهی جت واش ظرفشویی درست عمل نکند
  • گاهی هم ممکن است آب وارد ماشین ظرفشویی شما نشود

گاهی ممکن است تمامی موارد بالا نیز به درستی عمل کند ولی به مرور متوجه شوید که مشکل از آبگیری ماشین ظرفشویی است که به درستی عمل نمی کند لذا باید قسمت های مختلف ماشین من جمله: شير آلات، سوييچ شناور، آکواستاپ، برد الکترونیک را بررسی کنید تا بفهمید عیب ماشین ظرفشویی بوش شما از چیست که تمامی ای قطعات در نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان موجود میباشد.

اگر ماشين ظرفشويی بوش ظرف ها را خشک نمی کند ایراد از چیست؟

گاهی ممکن است ظرف ها کامل شسته شوند ولی خشک نشوند در این صورت بهتر است بدانید کخ ممکن است ایراد کار در سیستم جریان هوای گرم باشد که شامل قطعاتی مثل فن، هیتر و کانال هایی برای ایجاد و هدایت جریان هوای گرم است و دستورات خود را از برد الکترونیک ماشین ظرفشویی دریافت می کند ولی اگر زمانی مشکل از سمت برد الکترونیک دستگاه باشد عملکرد هیتر و فن کاملا مختل می شود و در نتیجه این اتفاق ظروف شما به درستی خشک نخواهد شد و لکه قطره های آب روی ظروف باقی خواهد ماند.

آیا بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان دارد؟

گاهی قبل از اینکه دستگاه شروع به شست و شو کند ممکن است متوجه شوید که درب ظرفشویی به خوبی بسته نمی شود و یا اصلا بسته نمی شود ( به قول معروف چفت نمی شود) که در این صورت به احتمال خیلی زیاد ایراد کار از نوار پلاستیکی لبه درب ماشین است و یا اینکه چفت درب ایراد دارد که در هر صورت به تنهایی نمی توانید مشکل پیش آمده را حل کنید و باید یک تکنسین برای تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان به کمک شما بیاید.

اگر ظروف شيشه ای و بلور پس از پايان عملیات شستشو کدر ماند چه بکنیم؟

گاهی ممکن است که پس از پایان شستشو متوجه شوید که ظروف شیشه ای و کریستال هایتان کدر شده اند این می تواند به علت سختی آب منطقه ای باشد که ساکن آن هستید ولی اگر بدانید که موضوع این نیست باید حتما با یک تکنسین مجرب در نمایدگی ظرفشویی بوش جهت تعمیر مشورت کنید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در زنجان

 اگر شستشو بيش از حد طول می کشد ایراد کار از کجاست؟

گاهی ممکن است شاهعد این موضوع باشیم که عملیات شست و شو بیش از حد انتظار طول می کشد و زمان آن به صورت خیلی غیر طبیعی رو به افزایش است. بهتر است بدانید که ممکن است علت این اتفاق یک یاز دلایل زیر باشد:

  • مراحل آبگیری با سرعت بسیار کمی در حال انجام است
  • ممکن است آب به درستی گرم نشود
  • احتمالا عمل تخلیه آب کثیف دچار مشکل شده است
  • دستگاه در مرحله ی خشک کردن دچار مشکل شده است

جهت رفع مشکلات بالا و مشورت درباره عملکرد ماشین ظرفشویی خود با مشاورین ما در مرکز تعمیر ظرفشویی در زنجان تماس بگیرید.

علت نشتی و آبریزی ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

 گاهی ممکن است شاهد این اتفاق تلخ باشیم که ظرفشویی ما دچار نشتش شده و آب کثیف حاصل از شست و شو کف آشپزخانه ما ریخته است پیش از اقدام به هر کاری بهتر است مطمئن شوید که آیا شلنگ را به درستی به دستگاه متصل کرده اید و یا بیش از حد از شوشنده استفاده نکرده باشید. البته دلیل سومی هم برای این اتفاق وجود دارد و این است که ممکن است نوارهای اطراف درب ظرفشویی دچار استهلاک شده باشند ولی اگر هیچکدام از دلایل بالا توسط متخصصین در تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان تشخیص داده نشد بهتر است نگاهی به ما بقی دلایلی که ممکن است در رخ  دادن این اتفاق نقش داشته باشند بیندازید:

  • سینک اصلی (سوراخ شدن سینک در اثر خوردگی)
  • واشر دور درب
  • شلنگ ها و اتصالات
  • منبع های جانبی و شیر برقی های آن
  • مخزن نمک
  • موتور یا جت واش
  • هیت پمپ
  • پمپ تخلیه

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی بوش در زنجان

تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی بوش در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات ظرفشویی بوش در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر ظرفشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.