امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان

فرم آنلاین ثبت درخواست تعمیرات

تمام اطلاعات اولیه ای که نیاز است تا درخواست شما ثبت شود داخل فرم گذاشته شده است شما میتوانید با پر کردن این فرم و زدن گزینه ارسال درخواست خودرا ثبت کنید تا کارشناسان ما با در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گیرند و تکنسینی جهت تعمیرات لباسشویی شما در زنجان ارسال شود .

شماره تماس | 02433364507

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان | خدمات مرکزی

برند ایندزیت (INDESIT) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان (INDESIT)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های ایندزیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس
نمایندگی تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان سرویس

16 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان:

1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5 – تمیز نشستن لباس ها

6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 – باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12 – آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی

13 – عدم ورود آب به لباسشویی

14 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

15 – پاره شدن تسمه موتور

16 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

چرا زنجان سرویس را برای تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی ایندزیت | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات لباسشویی ایندزیت در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر لباسشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول کاربران در زمینه تعمیرات لباسشویی ایندزیت

در ادامه به برخی از سوالات متداول کاربران درباره تعمیرات لباسشویی ایندزیت پاسخ می‌دهیم:

۱. آیا باید برای تعمیر لباسشویی ایندزیت به تعمیرکار مجاز مراجعه کنم؟

بله، برای تعمیر لباسشویی ایندزیت بهتر است به تعمیرکار مجاز و متخصص در محصولات ایندزیت مراجعه کنید. تعمیرات توسط تعمیرکاران مجاز بهترین کیفیت و قطعات اصلی را تضمین می‌کند و ممکن است شامل گارانتی باشد.

۲. چه مشکلاتی ممکن است در لباسشویی ایندزیت به وجود آید؟

لباسشویی ایندزیت همانند دیگر لباسشویی‌ها ممکن است با مشکلاتی مانند عدم چرخش درام، نشتی آب، خرابی در موتور، خرابی در برد الکترونیکی و غیره مواجه شود. این مشکلات معمولاً نیاز به تعمیر دارند و بهتر است توسط تعمیرکار مجاز رفع شوند.

۳. آیا برای تعمیرات لباسشویی ایندزیت نیاز به قطعات یدکی اصلی است؟

بله، برای تعمیرات لباسشویی ایندزیت، استفاده از قطعات یدکی اصلی توصیه می‌شود. قطعات اصلی مطابق با استانداردهای تولید کمپانی ایندزیت هستند و اطمینان می‌دهند که لباسشویی پس از تعمیر به صورت بهینه و با عملکرد اصلی خود برگردد.

۴. چقدر طول می‌کشد تا تعمیر لباسشویی ایندزیت انجام شود؟

مدت زمان تعمیر لباسشویی ایندزیت بستگی به نوع خرابی و مشکلات موجود دارد. مشکلات ساده ممکن است در مدت زمان کوتاهی تعمیر شوند، اما مشکلات پیچیده‌تر ممکن است زمان بیشتری را به طول انجامد. بهتر است با تعمیرکار مجاز صحبت کنید تا درباره زمان تعمیر و هزینه مورد نیاز اطلاعات دقیق‌تری دریافت کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که در هر صورت، برای تعمیر لباسشویی ایندزیت بهتر است با تعمیرکاران مجاز و با تجربه همکاری کنید تا بهترین خدمات را دریافت کنید و عمر مفید لباسشویی خود را افزایش دهید.

 

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان

راهنمای برنامه های ماشین لباسشویی ایندزیت

به ایندزیت معروف به یکی از برندهای محبوب در زمینه لباسشویی است. این برند برخی از برنامه‌های مختلف را در محصولات لباسشویی خود ارائه می‌دهد. در ادامه، توضیح مختصری از برخی از برنامه‌های معمول لباسشویی ایندزیت را می‌یابید:

۱. برنامه‌ی استاندارد:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این برنامه، زمان و سرعت چرخش درام به طور معمول تنظیم شده و مناسب برای لباس‌های کشیده و کثیف است.

۲. برنامه‌ی حساس:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های حساس و ظریف مانند پارچه‌های حریری، لباس‌های پشمی و ملحفه‌های نرم و نازک است. در این برنامه، حرکت درام به آرامی انجام می‌شود تا جلوگیری از آسیب دیدن فیبرهای حساس باشد.

۳. برنامه‌ی پرده:

این برنامه برای شستشوی پرده‌ها، تپل‌ها و پارچه‌های سنگین‌تر است. در این برنامه، مدت زمان شستشو و سرعت چرخش درام برای شستشوی کامل و دقیق تر تنظیم می‌شود.

۴. برنامه‌ی شستشوی سریع:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های کمی کثیف و نیاز به زمان کمتر استفاده می‌شود. در این برنامه، زمان شستشو کوتاهتر و سرعت چرخش درام بیشتری تنظیم می‌شود.

۵. برنامه‌ی ضد چروک:

این برنامه برای حفظ لباس‌های کشیده و کاهش چروک در آن‌ها استفاده می‌شود. در این برنامه، چرخش درام و حرکت آرام‌تری دارد تا از خروجی لباس با چروک بالا جلوگیری کند.

لطفاً توجه داشته باشید که برنامه‌های لباسشویی قابل دسترسی در لباسشویی‌های ایندزیت ممکن است با توجه به مدل و نوع دستگاه متفاوت باشند. برای دسترسی به دقیق‌ترین راهنمایی درباره برنامه‌های لباسشویی، به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید یا با پشتیبانی مشتریان ایندزیت تماس بگیرید.

هزینه خدمات تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی هزینه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

عضویت در خبرنامه زنجان سرویس

  • با عضویت در خبرنامه زنجان سرویس از ۱۵ درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

 نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان

در گذشته خانواده ها شرایط سختی برای شست و شوی لباس های خود داشتند و اغلب کسانی هم که در خانه هایشان ماشین لباسشویی داشتند نیز به سختی باید لباس های خود را پس از شست و شو توسط ماشین، به صورت دستی  چرک گیری و آبگیری می کردند لذا اصلا نداشتن ماشین لباسشویی چیز عجیب و غریبی محسوب نمی شد.

اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی زندگی برای انسان ها راحت تر شد و همچنین لباسشویی های دستی تبدیل به ماشین لباسشویی اتومات شدند و پس از آن نسل لباسشویی های اتومات دوقلو و در قدم بعدی لباسشویی های اتومات و خشک کن قدم به بازار خرید و فروش لوازم خانگی گذاشتند. با اینحال باز هم تمامی اینها باعث نمی شود که لباسشویی ها بی عیب و نقص باشند و نیاز به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان نداشته باشند

لذا به هر دلیلی ممکن است گاهی ماشین لباسشویی شما از کار بیفتد یا روشن نشود یا اینکه پنل آن دستورات را اجرا نکند پس لازم نیست بی دلیل نگران باشید چرا که زنجان سرویس تمامی این عوامل و مواردی که موجب مختل شدن کار لباسشویی ها می شود را پیش بینی کرده و متخصصین خبره ای را در جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان آموزش داده تا شما مشتریان عزیز بتوانید از خدمات نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان به خوبی بهره مند شوید.

 

خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان

 

کیفیت خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان

از انجایی که نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان سالهاست مشغول خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد، نیروهای تعمیرکار زیادی را تحت نظر خود رشد داده . این شرکت در طول سالهایی که تکنولوژی در حال پیشرفت و ترقی بوده است کیفیت خدمات خود را افزایش داده و با به روزترین متد های تعمیر لباسشویی آماده سرویس دهی به شما مشتریان گرامی می باشد.

جهت دریافت خدمات از زنجان سرویس و تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان با شماره تلفن های تکنسین های ما ۳۳۳۶۴۵۰۷ ۰۲۴ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان

عیب یابی و تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان

همانطور که میدانید امروزه لباسشویی جزو مهمترین وسایل زندگی شده است و در صرفه جویی در هزینه های شست و شو و همچنین ذخیره انرژی و زمان بسیار موثر است. اما همین وسیله کار راه انداز نیز در اغلب مواقع ممکن است به مشکل بخورد و دچار نقصان شود و احتیاج به نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان داشته باشد. در ادامه به مسائلی خواهیم پرداخت که موجب مختل شدن کارایی ماشین لباسشویی می شوند و اینکه راه کار برون رفت از این مشکلات چیست و چگونه می توان آنهارا به درستی تشخیص داد و بدون نیاز به تعمیر این مشکلات را حل کرد پس با ما در مطالعه این مقاله همراه باشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌چه زمانی به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان نیاز داریم؟

همانطور که در مطالب پیشین اشاره کردیم برخلاف پیشرفتی که در تولید و عرضه ماشین لباسشویی های بهتر و کارامد تر داشتیم متاسفانه نمی توان عمر قطعات را از یک حدی بیشتر کرد و هر قطعه ای در ماشین لباسشویی عمر مخصوص به خود را دارد و این عمر محدود با عدم مراقبت و نگهداری درست به پایان عمر خود نزدیک تر می شود و احتیاج به سرویس و تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان دارد. در ادامه به بیان مواردی خواهیم پرداخت که نشان می دهد وسیله شما در چه صورتی نیاز به تعمیر دارد.

  • زمانی که به راه‌اندازی و نصب ماشین لباسشویی نیاز پیدا می کنید.
  • زمانی که به تعمیر یا سرویس ماشین لباسشویی نیاز پیدا می کنید.
  • زمانی که قطعات ماشین لباسشویی مشکل پیدا می کنند و باید آنهارا عوضص کنید.
  • هنگامی که دیگ لباسشویی یا کمک‌فنر لباسشویی سر‌و‌صدا می‌کند و نیاز به سرویس و تعمیر لباسشویی در زنجان پیدا می کنند.
  • هنگامی که بُرد، تایمر، پمپ تخلیه، شیرآلات و دیگر تجهیزات ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان پیدا می کنند.
  • هنگامی که ماشین لباسشویی سروصدای بیش ‌از حد از خود تولید می کند.
  • هنگامی که لوله و اتصالات ماشین لباسشویی آبریزی و نشت می کنند.
  • هنگامی که لباسشویی آبگیری نمی کند و یا آب درون دیگ را تخلیه نمی کند.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان

لذا برای رفع هر مشکل دیگری که ماشین لباسشویی معمولا با آن مواجه می‌شود، می‌توانید با متخصین ما در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان چه خدماتی برای تعمیر ارائه می‌کند؟

در صورتی که ماشین لباسشویی شما دارای مشکلاتی که در قسمت قبل به آنها اشاره کردیم باشند حتما باید با یک متخصص در نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان ارتباط بگیرید تا بتواند در سریعترین و مناسب ترین زمان ممکن یکی از راهکارهای مناسب زیر را جهت تعمیر برای شما به انجام برساند.

  • تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان از نوع ایرانی و خارجی
  • تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو‌، سطلی‌، در از جلو
  • راه‌اندازی و نصب انواع ماشین لباسشویی
  • تعمیر موتور لباسشویی
  • تعمیر برد، دیگ، کمک فنر، مخزن پودر لباسشویی
  • تعویض لاستیک، فیلتر و پمپ تخلیه لباسشویی
  • عیب‌یابی و رفع مشکل لباسشویی
  • سرویس کامل لباسشویی

سفارش آنلاین تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان در محل از زنجان سرویس چه مزیتی برای مشتریان دارد؟

  • پیدا کردن تعمیرکار ماشین لباسشویی در کمترین زمان: شما به کمک زنجان سرویس به بهترین تعمیر  در محل دسترسی خواهید داشت و نیازی نیست زمان زیادی را برای پیدا کردن متخصص صرف کنید.
  • تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان در منزل: دیگر لازم نیست ماشین لباسشویی را به تعمیرگاه و نمایندگی ماشین لباسشویی ببرید. بلکه بهترین تعمیرکار سیار لباسشویی کار تعمیر لباسشویی در محل را برای شما انجام می‌دهد.
  • کمک گرفتن از تعمیرکارهای متخصص: تعمیرکاران معرفی‌شده در زنجان سرویس همگی از بهترین افراد هم از نوع ایرانی و هم از نوع خارجی محسوب می شوند و به تمامی مشتریان در حل هر چه سریعتر مشکلات لوازم خانگی آنها کمک می کنند.
  • امکان سفارش آنلاین و تعیین روز و ساعت: همیشه نیازی به مراجعه‌ی حضوری و تماس تلفنی ندارید؛ بلکه برای ثبت سفارش می‌توانید از همین صفحه به‌صورت اینترنتی با پر کردن فرم تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان به متخصصین ما درخواست همکاری دهید. همچنین با اعلام روز و ساعت اعزام تعمیرکار لباسشویی به منزل می‌توانید زمان خود را مدیریت کنید.
  • کاهش هزینه‌ها: جابجا نکردن ماشین لباسشویی از مواردی است که باعث کاهش هزینه شما خواهد شد. آگاهی از قیمت‌های شفاف زنجان سرویس نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید تعمیرکار خود را با دید باز انتخاب کنید و از هزینه ها به‌طور دقیق آگاه باشید.
  • پشتیبانی زنجان سرویس: زنجان سرویس با تیم پشتیبانی قوی خود، در تمام مراحل انجام خدمات همراه شماست تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کند و خدمت موردنظرتان با بالاترین کیفیت و امنیت انجام شود.

 نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان

هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان چقدر است؟

در تمامی زمینه ها هزینه هر تعمیری با توجه به مشکلی که برای وسیله شما پیش آمده تعیین می شود لذا در حوزه ماشین لباسشویی نیز با توجه به سختی حل و تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان قیمت خدماتی که ارائه می شود مشخص خواهد شد. لذا شما با مشاوره با همکاران ما در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان می توانید از خدمات مشاوره پیش از تعمیر بهره مند شوید و همچنین درباره انجام دادن یا ندادن خدمات به اختیار خود تصمیم گیری کنید.

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

بررسی لباسشویی ایندزیت

لباسشویی‌های ایندزیت به عنوان یکی از برندهای مطرح در زمینه لباسشویی شناخته می‌شوند. این برند با ارائه محصولات با کیفیت و عملکرد برتر، توانسته است رضایتمندی مشتریان خود را جلب کند. در ادامه، مزایا و معایب ایندزیت را بررسی خواهیم کرد:

مزایا:

1. کیفیت ساخت بالا: لباسشویی‌های ایندزیت با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند، که آنها را مقاوم و پایدار می‌کند.

2. عملکرد عالی: ایندزیت به طور معمول با عملکرد برتری همراه است. ظرفیت بزرگ، برنامه‌های متنوع و قدرت شستشوی قوی، امکان شستشوی کامل و بهینه لباس‌های شما را فراهم می‌کند.

3. برنامه‌های متنوع: لباسشویی‌های ایندزیت برنامه‌های متنوعی را ارائه می‌دهند که شامل برنامه‌های استاندارد، حساس، پرده و غیره می‌شود. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند برنامه‌ای مناسب برای نوع لباس خود انتخاب کنید.

4. صرفه‌جویی در انرژی و آب: لباسشویی‌های ایندزیت با استفاده از فناوری‌های مدرن انرژی و آب را صرفه‌جویی می‌کنند. این موضوع باعث کاهش هزینه‌های اجرایی شستشوی لباس و حفظ محیط زیست می‌شود.

معایب:

1. قیمت بالا: لباسشویی‌های ایندزیت معمولاً قیمت بالایی دارند. این ممکن است برای برخی از مشتریان محدودیتی باشد و می‌تواند در انتخاب آنها تأثیرگذار باشد.

2. قطعات یدکی: در برخی موارد، قطعات یدکی برای لباسشویی‌های ایندزیت در دسترس مشکلی ایجاد کند. در صورت نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات، ممکن است برخی از قطعات نیازمند سفارش خاص باشند و زمان بیشتری را برای تعمیرات در بر بگیرد.

3. طراحی محدود: برخی از مدل‌های لباسشویی ایندزیت در طراحی خود محدودیت دارند و ممکن است نتوانند به طور کامل با دکوراسیون داخلی فضا هماهنگ شوند.

در نهایت، در انتخاب یک لباسشویی ایندزیت، بهتر است نیازها و محدودیت‌های خود را مدنظر قرار داده و با مقایسه مدل‌ها و قابلیت‌ها، گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات لباسشویی ایندزیت در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان

تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
Subscribe
Notify of
guest

4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها
میلاد قاسمی
میلاد قاسمی
3 years ago

سلام
لباسشویی ایندزیت دارم بعد از چند دقیقه که روی برنامه کار میکنه برمیگرده به حالت اولیه دلیلش چیه؟

مونا
مونا
2 years ago

سلام خواستم بپرسم که علت ابگیری نکردن لباسشویی چی میتونه باشه؟

Admin admin
Admin admin
2 years ago
Reply to  مونا

با عرض سلام ممکن است مشکل از باز بودن درب ، قطع بودن سیم های رابط و یا خرابی شیربرقی باشد.جهت انجام تعمیرات با مرکز تماس بگیرید.