امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان

فرم آنلاین ثبت درخواست تعمیرات

تمام اطلاعات اولیه ای که نیاز است تا درخواست شما ثبت شود داخل فرم گذاشته شده است شما میتوانید با پر کردن این فرم و زدن گزینه ارسال درخواست خودرا ثبت کنید تا کارشناسان ما با در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گیرند و تکنسینی جهت تعمیرات لباسشویی شما در زنجان ارسال شود .

شماره تماس | 02433364507

 نمایندگی لباسشویی ال جی در زنجان | خدمات مرکزی

برند ال جی (LG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی ال جی در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان (LG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ال جی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس
نمایندگی تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان سرویس

16 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان:

1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5 – تمیز نشستن لباس ها

6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 – باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12 – آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی

13 – عدم ورود آب به لباسشویی

14 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

15 – پاره شدن تسمه موتور

16 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات لباسشویی ال جی در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

سوالات متداول کاربران در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

ال جی (LG) یکی از برندهای معروف در زمینه تولید لباسشویی است و ارائه خدمات تعمیرات پس از فروش نیز از جمله خدماتی است که ارائه می‌دهد. در زیر به برخی از سوالات متداول کاربران درباره تعمیرات لباسشویی ال جی پاسخ داده شده است:

۱. چگونه می‌توانم یک مشکل در لباسشویی ال جی را تشخیص دهم؟

در صورت بروز مشکل در لباسشویی ال جی، ابتدا می‌توانید به دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه مراجعه کنید. در این دفترچه، مشکلات رایج و راه حل‌های مربوطه ذکر شده‌اند. همچنین، می‌توانید به وب سایت رسمی ال جی مراجعه کنید و در بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش، به دنبال راهنمایی‌ها و مشکلات رایج باشید. در صورتی که نتوانستید مشکل را تشخیص دهید، می‌توانید با مرکز خدمات ال جی تماس بگیرید و از کارشناسان مجرب آنها درخواست راهنمایی و تعمیر را بکنید.

۲. آیا باید لباسشویی ال جی را به یک مرکز خدمات ال جی ببرم یا می‌توانم خودم مشکل را برطرف کنم؟

در صورتی که با تعمیرات و الکترونیک آشنایی دارید، ممکن است بتوانید برخی از مشکلات رایج را خودتان برطرف کنید. اما برای مشکلات پیچیده‌تر و در صورتی که دستگاه دارای گارانتی است، توصیه می‌شود به یک مرکز خدمات ال جی مراجعه کنید. تعمیرات تخصصی و با استفاده از قطعات اصلی می‌تواند از عمر و کیفیت دستگاه حفاظت کند.

 

۳. آیا تعمیرات لباسشویی ال جی هزینه‌بر هستند؟

هزینه تعمیرات لباسشویی ال جی بستگی به نوع مشکل و مدل دستگاه دارد. در صورتی که دستگاه دارای گارانتی است و مشکلات در دوره گارانتی رخ داده باشند، هزینه تعمیرات به عهده ال جی خواهد بود. در غیر این صورت، هزینه تعمیرات بر عهده شما خواهد بود. برای اطلاعات دقیق‌تر درباره هزینه‌ها، می‌توانید با مرکز خدمات ال جی تماس بگیرید و استعلام بزنید.

۴. چگونه می‌توانم از مشکلات پس از تعمیر جلوگیری کنم؟

برای جلوگیری از مشکلات پس از تعمیر، توصیه می‌شود از قطعات اصلی و تایید شده توسط ال جی استفاده کنید. همچنین، پیشنهاد می‌شود دستگاه را به طور منظم تمیز کرده و نگهداری کنید و دستورالعمل‌های استفاده و نگهداری را که در دفترچه راهنما آمده است رعایت کنید. در صورت بروز مشکلات جدید، باید به سرعت با مرکز خدمات ال جی تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و برطرف کنند.

توجه داشته باشید که پاسخ‌های فوق به طور کلی است و ممکن است بسته به شرایط و مدل دستگاه لباسشویی ال جی، تفاوت داشته باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر و دریافت راهنمایی‌های کامل‌تر، توصیه می‌شود با مرکز خدمات ال جی تماس بگیرید.

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان

راهنمای برنامه های لباسشویی ال جی

لباسشویی ال جی (LG) با برنامه‌های متنوع و قابل تنظیم، امکان شستشوی بهینه و مناسب برای انواع پارچه‌ها و نیازهای مختلف را فراهم می‌کند. در زیر، به برخی از برنامه‌های معمول و رایج در لباسشویی ال جی اشاره می‌کنیم:

1. برنامه‌ی استاندارد:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های روزمره مناسب است. در این برنامه، دمای آب و سرعت چرخش دستگاه به طور معمول تنظیم می‌شود.

2. برنامه‌ی حساس:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های نرم و حساس مانند پارچه‌های حریر و پشمی مناسب است. دمای آب و سرعت چرخش به طور خاص برای حفظ کیفیت و جلوگیری از آسیب به پارچه تنظیم می‌شود.

3. برنامه‌ی شستشوی سریع:

این برنامه برای شستشوی سریع و فوری لباس‌ها در زمان کمتری مناسب است. در این برنامه، دمای آب و سرعت چرخش بیشتری تنظیم می‌شود.

4. برنامه‌ی شستشوی ضد لکه:

اگر لباس‌های شما لکه دارند، این برنامه مناسب است. با استفاده از برنامه‌ی ضد لکه، لکه‌های سخت‌تر را می‌توانید از لباس‌ها پاک کنید. این برنامه دمای آب و سرعت چرخش را برای حذف بهتر لکه‌ها تنظیم می‌کند.

5. برنامه‌ی شستشوی بچه‌ها:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های کودکان و نوزادان مناسب است. با استفاده از این برنامه، لباس‌های بچه‌ها را به صورت بهینه و با حفظ کیفیت شستشو می‌کنید.

6. برنامه ‌های خاص:

لباسشویی ال جی برنامه‌های خاصی را نیز دارد که برای نیازهای خاص مانند شستشوی لباس‌های ورزشی، پتوها، پارچه‌های ضد آب و غیره مناسب است. این برنامه‌ها تنظیمات خاصی برای بهترین نتیجه در شستشوی هر نوع پارچه را فراهم می‌کنند. مهم است که در هنگام استفاده از لباسشویی ال جی، نکات زیر را در نظر بگیرید:

– مطابق با دستورالعمل تولید کننده، لباس‌ها را به درستی دسته‌بندی کنید و هر گروه را با برنامه متناسب شستشو دهید.
– قبل از شروع شستشو، لباس‌ها را بررسی کرده و لباس‌هایی که نیاز به تعمیر دارند را تعمیر کنید.
– برای بهترین نتیجه، می‌توانید از محصولات شستشوی خاصی مانند مواد نرم‌کننده و ضد لکه‌های مخصوص استفاده کنید.
– حداکثر ظرفیت شستشوی لباسشویی را رعایت کنید و لباس‌ها را به طور منظم تمیز کنید.

با رعایت این نکات و استفاده از برنامه‌های مناسب، می‌توانید از لباسشویی ال جی بهره‌مند شده و نتایج بهتری در شستشوی لباس‌های خود بدست آورید.

هزینه خدمات تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی هزینه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

عضویت در خبرنامه زنجان سرویس

  • با عضویت در خبرنامه زنجان سرویس از ۱۵ درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

 نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان

امروزه تکنولوژی تولید لباسشویی ها بسیار پیسرفت کرده است و در انواع حجم ها و مدل های گوناگون روانه بازار می شوند پس ضروری است که نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان نیز خود را با این تغییرات وفق دهد و متخصصین خبره ای در این زمینه تربیت و روانه بازار خدمات و سرویس کردن لباسشویی ال جی بکند لذا زنجان سرویس نیز از این موضوع بهره برده  تا میزان اعتماد و رضایت مشتریان خود را چندین برابر کند.

برای تعمیر لباسشویی در زنجان هر تعمیر کار مجربی باید با نحوه تعمیر لباسشویی اتومات در یک محور کاملا مشخص در داخل مخزن باید کاملا آگاه باشد و بداند که این چرخش در محور است که مخزن را به چرخش در می اورد و با گذشتن آب از الیاف هر لباسی با سرعت خیلی بالا لباس های شما شسته می شوند.

تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان

اهمیت تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان

همانطور که می دانید امروزه ماشین لباسشویی ها بسیار پیشرفته تر از قبل شده اند و در انواع مختلفی از جمله اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به بازار ارائه می شوند و همین دو مدل نیز در انواع اتومات به صورت دوقلو  یعنی قسمتی برای شست و شو و قسمتی به خشک کردن لباس اختصاص دارد در نوع ساده نیز که به صورت سطلی ارائه می شود در بازار خرید و فروش ماشین لباسشویی رایج هستند. لذا تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان می تواند گاهی بسیار ساده و گاهی بسار زمان بر باشد و بسته به نوع ماشین لباسشویی که در اختیار تعمیر کار برای تعمیر  قرار می گیرد می تواند متفاوت باشد.

تعمیر بسیار با اهمیت است لذا این موضوع که شما محصول خود را به دست چه مرکز و یا چه کسانی بسپارید بسیار در نحوه تعمیرات ماشین لباسشویی شما مهم است. لذا ما این مژده را به شما مشتریان عزیز می دهیم که نمایندگی لباسشویی ال جی در زنجان و متخصصینی خبره و ماهر تضمینی بر کیفیت خدماتی که قرار است به شما ارائه دهد می باشد. برای دریافت خدمات از مجموعه زنجان سرویس با شماره۳۳۳۶۴۵۰۷ ۰۲۴تماس حاصل فرمایید.

عیب یابی و تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان چگونه انجام می شود؟

همانطور که می دانید هر وسیله ای یک دوره برای استفاده بی دغدغه و بدون نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان دارد و پس از مدتی احتیاج به تعمیر و تعویض قطعات فرسوده و یا خراب شده که می تواند حاصل اتمام طول عمر قطعات و یا محصول عدم نگهداری درست از ماشین لباسشویی باشد و همه ما نیاز به یک متخصص و یا تعویض کار و همچنین تعمیرکار کار بلد داریم که بابت استفاده مجدد از دستگاه خود اطمینان خاطر داشته باشیم.

ما در مجموعه خود با دارا بودن سالها تجربه در زمینه نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان و داشتن متخصصینی خبره این افتخار را داریم تا به شما مشتریان عزیز خدماتی با کیفیت و ضمانت برگشتن کالا به حالت اولیه خود را داریم. در ادامه این مطلب ما شما را با مواردی که کمک می کند تا از ماشین لباسشویی خود بهتر مراقبت کنید و پس از گذشت مدتی کم نیازی به تعمیر نداشته باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان

نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی ال جی

تمیز کردن ماشین لباسشویی بسار حائز اهمیت می باشد از این رو به شما پیشنهاد می شود که حتما در تمیز کردن مواردی چون محفظه پودر ماشین لباسشویی، فیلتر ماشین لباسشویی، حلقه لاستیکی ماشین لباسشویی و محفظه داخلی ماشین لباسشویی دقت و ظرافت بیشتری به خرج دهید و از کوچکترین قطعات ریز و درشت صرف نظر نکنید. چرا که ممکن است همین موضوع باعث انباشت آلودگی بسیاری در این قطعات میشود و همچنین حواستان باشد که مواردی که روی تمیزی آنها تاکید کردیم را رعایت کنید چرا که میزان آلودگی در این قطعات امکان خرابی را برای دستگاه شما افزایش می دهد  و برای جلوگیری از تعمیر و عدم نیاز به نمایندگی لباسشویی ال جی در زنجان حتما این موارد را رعایت کنید.

جهت تمیز کردن قطعات حتما به دفترچه راهنمای لباسشویی ال جی مراجعه کنید چرا که دارای نکات ریز و درشتی است که رعایت انها ضروری می باشد مثل تمیز کردن حلقه لاستیکی در ورودی لباسشویی که حتما پس از هر بار مصرف با دقت این مورد را با دستمال خشک تمیز کنید و یا محفظه داخلی ماشین لباسشویی ال جی که باید برای ضدعفونی کردن آن از جوش شیرین و یا قرص های تمیز کننده ماشین لباسشویی که مخصوص این کار هستند می توانید از تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان پیشگیری کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان

از جمله خدماتی زنجان سرویس در نمایندگی لباسشویی ال جی در زنجان ارائه می دهد به موارد زیر می شود اشاره کرد:

عیب یابی آی سی های برد فرمان

  • تعمیر مدار تغذیه لباسشویی ال جی
  • آشنایی با پنل ها و بردهای فرمان لباسشوئی
  • رمز گشایی کدهای خطا روی پنل لباسشویی ال جی
  • اجرای تنظیمات برنامه ریزی IC ماشین لباسشویی ال جی
  • تعمیر، تعویض و تست قطعات مکانیکی
  • نصب لباسشویی ال جی و برطرف کردن اشکالات نصب و جلوگیری از تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان
  • تعمیر قطعات الکترونیک SMD که روی مدار لباسشویی ال جی است
  • بررسی مدل های مختلف لباسشویی ال جی از لحاظ توانایی و تکنولوژی
  • معرفی اجزای تشکیل دهنده ماشین لباسشویی و طریقه کارایی هر یک از آنها به مشتری

نمایندگی لباسشویی ال جی در زنجان

در زنجان سرویس تعمیر المنت لباسشویی ال جی چگونه انجام می شود؟

از جمله وظایف المنت در ماشین لباسشویی گرم کردن آب داخل ماشین لباسشویی است که شکل ظاهری این وسیله ظاهرا در تمامی لباسشویی ها با برندها وو مدل های مختلف یکسان است ولی مورد متفاوت در قدرت ماشین لباسشویی برند مورد نظر می باشد. بهتر است بدانید که اگر المنت ماشین لباسشویی شما دچار خرابی شده باشد  آب موجود در محفظه لباسشویی گرم نمی شود لذا لباس های شسته شده نمی تواندد از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. لذا برای فیکس کردن این مشکل باید با زنجان سرویس و با متخصصین ما در حوزه نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان ارتباط بگیرید.

چگونگی تعمیر سوئیچ درب لباسشویی ال جی در زنجان سرویس

 از اساسی ترین اجزای ماشین لباسشویی میتوان به سوئیچ درب ماشین لباسشویی اشاره کرد که وظیفه آن کنتل باز و بسته بودن درب دستگاه است و خراب شدن این مورد می تواند مانع از بسته شدن درب ماشین لباسشویی می شود لذا مهم است که این مورد به درستی وظیفه خود را انجام دهد زیرا خراب بودن این قطعه می تواند عملکرد کل دستگاه را دچار اختلال بکند. جهت تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان و دریافت خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه با نمایندگی لباسشویی ال جی در زنجان تماس بگیرید.

 

خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان

 

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

نقد و بررسی لباسشویی ال جی

لباسشویی ال جی (LG) یکی از برندهای محبوب در صنعت لباسشویی است و ارائه محصولات با کیفیت و قابلیت‌های متنوع را به همراه دارد. در زیر نقد و بررسی برخی از ویژگی‌ها و مزایای لباسشویی ال جی آورده شده است:

1. کارایی و کیفیت شستشو:

لباسشویی ال جی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و برنامه‌های شستشوی متنوع، امکان شستشوی کامل و بهینه لباس‌ها را فراهم می‌کند. تکنولوژی Steam+™ موجب حذف لکه‌های سخت و باکتری‌ها می‌شود، در حالی که TurboWash™ باعث افزایش سرعت و کارایی شستشو می‌شود.

2. صرفه‌جویی در انرژی و آب:

لباسشویی ال جی با مجوزهای محیط زیستی از جمله ENERGY STAR®، انرژی بسیار کمتری را در مقایسه با دستگاه‌های معمولی مصرف می‌کند. همچنین، با استفاده از فناوری AI DD™، لباسشویی ال جی توانایی تشخیص وزن لباس‌ها را دارد و میزان آب و انرژی مصرفی را به طور خودکار تنظیم می‌کند.

3. طراحی منحصربه‌فرد:

لباسشویی ال جی با طراحی شیک و مدرن، به تزیین و زیبایی فضای شستشوی شما کمک می‌کند. علاوه بر ظاهر زیبا، طراحی هوشمند این دستگاه‌ها باعث استفاده آسان و راحت از آنها می‌شود.

4. قابلیت های هوشمند:

لباسشویی ال جی با قابلیت‌های هوشمند مانند اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور، امکانات بیشتری را به کاربر ارائه می‌دهد. با استفاده از اپلیکیشن همراه LG ThinQ®، می‌توانید برنامه‌های شستشو را تنظیم، وضعیت دستگاه را نظارت کرده و از راه دور دستگاه را کنترل کنید.

به طور کلی، لباسشویی ال جی با کیفیت ساخت بالا، عملکرد بهینه، صرفه‌جویی در انرژی و آب، طراحی زیبا و قابلیت‌های هوشمند، یک گزینه عالی برای خانواده‌ها است. با این حال، قبل از خرید لباسشویی ال جی، بهتر است نیازها و فضای شستشوی خود را مورد بررسی دقیق قرار داده و مدل مناسب را انتخاب کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی ال جی در زنجان

تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ال جی در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات لباسشویی ال جی در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر لباسشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

<p>

Subscribe
Notify of
guest

8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها
رها باباجان زاده
رها باباجان زاده
3 years ago

سلام و خسته نباشید
لباسشویی من از قسمت درش آبریزی داشت و بعد از اینکه چک کردم متوجه شدم لاستیک دور درش پوسیدگی داره شما لاستیک لباسشویی ال جی مدل J9470S موجود دارید ؟

کیمیا
کیمیا
2 years ago

سلام علت نشتی آب لباسشویی ال جی چی هستش؟

رعنا تقوایی
رعنا تقوایی
2 years ago

سلام عذر میخوام یه سوال داشتم اینکه چرا بعد از هربار شستشو در لباسشویی من با کلی تقلا باز میشه؟

شیرین
شیرین
2 years ago

سلام وقتتون بخیر خواستم بپرسم که چرا لباسشویی من لرزش زیادی داره؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنین؟

Admin admin
Admin admin
2 years ago
Reply to  شیرین

با عرض سلام لرزش زیاد لباسشویی ممکن است از تراز نبودن دستگاه و یا وجود مشکل در قسمت بلبرینگ باشد.این مورد را بررسی کنید اگر مشکل برطرف نشد با مرکز تماس بگیرید.

</p>