امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بکو در زنجان 

  نمایندگی مایکروفر بکو در زنجان | خدمات مرکزی

برند بکو (SAMSUNG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی مایکروفر بکو در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر بکو (SAMSUNG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای بکو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر بکو در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

نمایندگی ماکروفر بکو 1024x569
نمایندگی ماکروفر بکو 1024x569

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر بکو در زنجان :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات مایکروفر بکو در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان

 مایکروفر بکو از جمله برندهای محبوب برای گرم کردن غذا است. در نظر داشته باشید که این وسیله برقی می تواند تا مدت ها بدون ایراد کار کند. در صورتی که هر یک از اجزای مایکروفر بکو خراب شوند لازم است که برای تعمیر آن ها اقدام نمایید. شما می توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان تماس بگیرید.

خدمات تعمیر مایکروفر بکو در زنجان

ارورهای رایج در دستگاه مایکروفر بکو

 اغلب اختلالاتی که در دستگاه مایکروفر پیش می آید بسیار متداول هستند. به همین دلیل تعمیرکاران نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان با رفع هر گونه خرابی در مایکروفر بکو به خوبی آشنا هستند. در زیر به مهم ترین اشکالاتی که ممکن است در مایکروفر بکو پیش بیاید اشاره می کنیم:

  • نچرخیدن سینی گردان در مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان

 در حالت عادی سینی مایکروفر باید بچرخد. در صورتی که این قطعه دچار آسیب شود حرکت آن با اختلال رو به رو می شود. در این صورت مایکروفر نمی تواند بر طبق روال به کار خود ادامه دهد و غذا را داغ نماید. در صورتی که شما نیز با این مشکل مواجه شده اید لازم است که با نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان  تماس بگیرید. باید بدانید در صورت بروز این ایراد به احتمال زیاد موتور دستگاه آسیب دیده است و باید تعمیر یا تعویض شود.

مراکز تعمیر مایکروفر بکو در زنجان

  • گریل مایکروفر کار نمی کند و نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان

اگر گریل دستگاه مایکروفر بکو کار نمی کند لازم است که قطعه های مختلفی مانند ترموستات، المنت و برد بررسی شوند. در صورتی که هر یک از این اجزا به مشکل برخورده باشند می توانند سبب شود تا گریل دستگاه از کار بیفتد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان ابتدا ترموستات و المنت را مورد ارزیابی قرار می دهند. در صورتی که ایراد از این بخش ها نباشد به بررسی و چک کردن برد مایکروفر می پردازند. زیرا احتمال خرابی برد در قیاس با دو قطعه دیگر به مراتب کمتر است.

  • مایکروفر روشن نمی شود

 از دیگر ارورهای مرسوم که در اغلب مایکروفرها پیش می آید این است که دستگاه روشن نشود. در این جا لازم است که پریز و جریان برق مورد بررسی قرار بگیرند. همچنین لازم است اطمینان حاصل نمایید که برق خانه جریان دارد. چنان چه مشکل از برق نباشد لازم است که برد دستگاه را چک نمایید. برای تعمیر تخصصی لازم است که به تکنسین های نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان مراجعه نمایید.

مرکز تعمیر مایکروفر بکو در زنجان

  • جرقه زدن مایکروفر بکو و نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان

 ممکن است در حین کار با دستگاه مایکروفر متوجه جرقه زدن های پی در پی از دستگاه شوید. در ابتدا لازم است که مایکروفر را خاموش نمایید و ظرف های درون دستگاه را بررسی کنید. باید بدانید که اگر از ظروف از جنس فلز یا آلومینیوم استفاده می کنید این امر می تواند سبب بروز این مشکل شود. بنابراین جنس طرف های خود را مناسب انتخاب نمایید. اگر ایراد به علت جنس بد طرف ها نیست لازم است که قطع های مختلفی مانند مگنترون، خازن، پایه فلزی در مایکروفر چک شوند و در صورت خرابی برای تعمیر آن ها توسط تکنسین های متخصص اقدام نمایید.

نتیجه گیری

 در این مقاله در مورد بعضی از ارورهایی که امکان دارد در دستگاه مایکروفر بکو رخ دهد مطالب مهمی را بیان کردیم. باید بدانید در صورتی که یک قطعه در دستگاه خراب شود می تواند بر روی کارکرد سایر قطعات تاثیر بدی بگذارد و آن ها را فرسوده کند. بنابراین لازم است که به محض خرابی مایکروفر سریع تر به نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان مراجعه نمایید تا دستگاه مایکروفر شما با دقت و به صورت تخصصی ارزیابی و تعمیر شود.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بکو در زنجان

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر بکو در زنجان

تعمیر مایکروفر بکو در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر مایکروفر بکو در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر بکو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بکو در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات مایکروفر بکو در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر مایکروفر در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.