5/5 - (1 امتیاز)

مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در زنجان

فرم آنلاین ثبت درخواست تعمیرات

تمام اطلاعات اولیه ای که نیاز است تا درخواست شما ثبت شود داخل فرم گذاشته شده است شما میتوانید با پر کردن این فرم و زدن گزینه ارسال درخواست خودرا ثبت کنید تا کارشناسان ما با در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گیرند و تکنسینی جهت تعمیرات لباسشویی شما در زنجان ارسال شود .

شماره تماس | 02433364507

محتوای برگه

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس
نمایندگی تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان سرویس

9 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در زنجان :

۱ روشن نشدن لباسشویی و یا صفحه نمایش

۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
۳  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
۴  تخلیه نکردن آب پس از شستشو
۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر لباسشویی
۶ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
۷ – باز نشدن درب لباسشویی
۸ – عدم ورود آب به لباسشویی

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

سوالات متداول کاربران در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی

در زمینه تعمیرات و مشکلات ماشین لباسشویی، کاربران معمولاً با برخی سوالات مشترک مواجه می‌شوند. در ادامه به برخی از این سوالات متداول و پاسخ‌های آنها اشاره خواهیم کرد:

1. ماشین لباسشویی من بالا نمی‌آید یا روشن نمی‌شود. چه باید کنم؟

در این صورت، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که منبع برق به درستی وصل شده و سوئیچ روشن/خاموش ماشین لباسشویی در حالت روشن قرار دارد. اگر مشکل حل نشد، ممکن است فیوز یا قطعی در مدار برق ماشین لباسشویی باشد و بهتر است به تکنسین مجاز مراجعه کنید.

2. ماشین لباسشویی من آب نمی‌گیرد. چه باید کنم؟

اگر ماشین لباسشویی آب نمی‌گیرد، ابتدا از وجود قطعی در سیستم آب اطمینان حاصل کنید، مانند برخی شیرها که بسته شده باشند. همچنین، فیلتر آب را بررسی کنید و اگر آن آلوده است، آن را تمیز کنید یا تعویض کنید. در صورتی که مشکل حل نشد، می‌تواند مشکل در ولوم آب ماشین لباسشویی یا سیستم مکانیکی باشد و باید توسط تکنسین بررسی شود.

3. ماشین لباسشویی من لرزش زیادی دارد. چه باید کنم؟

لرزش زیاد ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل عدم توازن بار لباس‌ها در داخل دستگاه باشد. بررسی کنید که آیا لباس‌ها به صورت یکنواخت در دستگاه قرار دارند یا خیر. همچنین، ممکن است لرزش به علت عدم توازن پایه‌های ماشین لباسشویی باشد. در این صورت، پایه‌ها را تنظیم کنید و مطمئن شوید که ماشین به طور مستقیم روی زمین قرار دارد.

4. ماشین لباسشویی من خطا یا پیغام خطایی نشان می‌دهد. چه باید کنم؟

اگر ماشین لباسشویی پیغام خطا نشان می‌دهد، بهتر است کتابچه راهنمای استفاده را مطالعه کنید و کد خطا را بررسی کنید. بیشترین خطاها به علت عدم توازن بار، مسائل آب، مشکلات مکانیکی یا خرابی قطعات الکترونیکی هستند. در صورت نیاز، با تولید کننده ماشین لباسشویی یا تکنسین تعمیر لباسشویی در زنجان تماس بگیرید تا به شما راهنمایی کنند.

 

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان

راهنمای برنامه های ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ها امکان اجرای مجموعه‌ای از برنامه ها را دارند که براساس نوع پارچه، آلودگی و نیازهای شستشوی مختلف تنظیم می‌شوند. برنامه های ماشین لباسشویی معمولاً با استفاده از ترکیبی از زمان، سرعت چرخش، دما و میزان آب تنظیم می‌شوند. در زیر به برخی از برنامه های رایج ماشین لباسشویی اشاره می‌کنیم:

1. برنامه عادی یا استاندارد:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های روزمره و کمی آلوده مناسب است. در این برنامه، ماشین لباسشویی در دمای متوسط آب را به همراه مقدار مناسبی از مواد شوینده می‌چرخاند.

2. برنامه حساس:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های نرم و حساس مانند پارچه‌های ابریشمی یا پشمی استفاده می‌شود. در این برنامه، دمای آب کمتری استفاده می‌شود و چرخش لطیف‌تری صورت می‌گیرد.

3. برنامه پنبه:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های پنبه‌ای مانند پوشاک روزمره و حمام مناسب است. در این برنامه، دمای آب و سرعت چرخش متوسط به کار می‌رود.

4. برنامه شستشوی سریع:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های کم آلوده و در مدت زمان کمتر استفاده می‌شود. در این برنامه، دمای آب بالا و سرعت چرخش بیشتری برای شستشو استفاده می‌شود.

5. برنامه شستشوی دستی:

این برنامه برای شستشوی لباس‌هایی که نیاز به مراقبت و دقت دستی دارند مانند لباس‌ های دست‌بافت و لباس‌های با طرح و نقش خاص استفاده می‌شود. در این برنامه، ماشین لباسشویی با سرعت و دوران کمتری عمل می‌کند.

مهم است که قبل از استفاده از هر برنامه، دستورالعمل تولیدکننده را مطالعه کنید و نوع پارچه‌ها و موادی که قرار است شسته شوند را با دقت انتخاب کنید. همچنین، توصیه می‌شود از مواد شوینده متناسب با نوع پارچه و آلودگی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در شستشوی لباس‌هایتان بدست آورید.

هزینه خدمات تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی هزینه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

عضویت در خبرنامه زنجان سرویس

  • با عضویت در خبرنامه زنجان سرویس از ۱۵ درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

تعمیر لباسشویی در زنجان

نداشتن ماشین لباسشویی تا همین چند سال اخیر مسئله مهمی نبود، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش مشغله افراد این وسیله یکی از لوازم مهم در هر خانه تلقی می‌شود. لباسشویی وسیله‌ای است که لباس‌های چرک را در کمترین زمان و بهترین کیفیت تمیز می‌کند. امروزه این وسیله کاربردی جایگزین شست‌وشو با دست شده و بسیار بهتر از آن عمل می‌کند به‌طوری که بسیاری از افراد هرگز حاضر نیستند تا البسه را با دست بشورند.

لباسشویی هم همانند هر وسیله برقی و خانگی دیگر  پس از مدتی کارکردن ممکن است دچار مشکل و اختلال شود و به تعمیر نیاز داشته باشد. از آنجا که اهمیت این وسیله در منزل بسیار زیاد است، بهتر است تا تعمیر آن با بهترین کیفیت و در کمترین سرعت انجام گیرد. مجموعه ما یکی از مجموعه‌هایی است که تعمیر لباسشویی در زنجان را با بهترین قیمت و کیفیت و در کمترین زمان به شما ارائه می‌دهد.

مراکز تعمیر لباسشویی زنجان

علت روشن نشدن و کارنکردن لباسشویی | تعمیر لباسشویی در زنجان

اگر ماشین لباسشویی شما کارنکرد و روشن نشد، ابتدا باید بررسی کنید که ماشین لباسشویی شما مکانیکی است یا الکترونیکی؟ اگر این وسیله از نوع اتوماتیک و برقی باشد، احتمالا مشکلی در برد، خارن، سیم کشی، دوشاخه برق یا موتور آن ایجاد شده که روشن نمی‌شود. اما اگر ماشین لباسشویی شما دارای تایمر مکانیکی است، بهتر است بررسی کنید که مشکلی برای تایمر، خازن، سیم‌کشی، دوشاخه، موتور و … آن پیش نیامده باشد.

در هر دوخالت بهتر است بررسی و تعمیر لباسشویی در زنجان را به یک تعمیرکار کار بلد بسپارید تا اومراحل عیب یابی را به‌خوبی پیش ببرد. استفاده از تعمیرکارهای ناشی و بی تجربه شاید برای شما ارزان تمام شود، ولی ممکن است مشکلات و خسارات فراوانی برای وسیله خانگی شما به‌وجود آورد.

گاهی نیز ماشین اباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند. در این مواقع علت ممکن است به‌دلیل نقص و اختلال در میکروسویچ لباسشویی، شکستن زبانه درب آن، خرابی پمپ تخلیه، خرابی دکمه‌ها، اتمام ذغال موتور و خرابی و اختلال برد الکترونیکی وعدم صدور فرمان شروع به‌کار باشد. به‌طور کلی بهتر است برای عیب‌یابی ماشین لباسشویی خود و تعمیر لباسشویی در زنجان به مراکز معتبر مراجعه کنید تا آنها عیوب محصول را دقیق‌تر بیابند و هرکدام از قطعات گفته شده را به‌صورت مجزا از نظر سلامت بررسی کنند تا مشکل نهایی برطرف شود.

 تعمیرات لباسشویی در زنجان

رفع مشکلات پمپ آب در ماشین لباسشویی

پمپ آب در ماشین لباسشویی وظیفه جابجایی آب را از مخزن به داخل دستگاه و همچنین دفع آب پس از شستشو را بر عهده دارد. در برخی مواقع ممکن است با مشکلاتی در عملکرد پمپ آب مواجه شوید که موجب اختلال در عملکرد کلی ماشین لباسشویی می‌شود. در ادامه به برخی از مشکلات رایج پمپ آب در ماشین لباسشویی و راه‌حل‌های آن‌ها می‌پردازیم:

1. عدم جریان آب:

– بررسی کنید که آیا شیر آب به درستی باز شده است و آیا آب به ماشین لباسشویی می‌رسد.
– بررسی کنید که آیا خطوط آب نیاز به تمیزکاری دارند و از هر گونه مسدودیت خارج شوند.
– بررسی کنید که آیا فیلتر ورودی آب به پمپ آب تمیز است و نیاز به تمیزکاری دارد.

2. صدای نامعمول پمپ آب:

– بررسی کنید که آیا پمپ آب درست نصب شده است و کاملاً بر روی پایه‌های خود قرار دارد.
– بررسی کنید که آیا پمپ آب درستی کار می‌کند و آیا هیچ قطعه‌ای درون آن خراب نشده است.
– بررسی کنید که آیا وجود دارد هر گونه مواد خارجی یا لجن در پمپ آب که می‌تواند باعث صداهای نامعمول شود.

3. عدم خروج آب از ماشین لباسشویی:

– بررسی کنید که آیا لوله خروجی آب از ماشین لباسشویی درست نصب شده و هیچ خمیدگی یا تنگی در آن وجود ندارد.
– بررسی کنید که آیا لوله خروجی آب به درستی به لوله زهکش متصل شده است و هیچ نشتی وجود ندارد.
– بررسی کنید که آیا فیلتر خروجی آب از ماشین لباسشویی تمیز است و هیچ مسدودیتی ندارد.

4. تکان خوردن یا لرزش پمپ آب:

– بررسی کنید که آیا پمپ آب به درستی نصب شده است و کاملاً بر روی پایه‌های خود قرار دارد.
– بررسی کنید که آیا هر گونه مواد یا لجن در پمپ آب وجود دارد که ممکن است باعث عدم تعادل و تکان خوردن آن شود.
– بررسی کنید که آیا پمپ آب درستی کار می‌کند و آیا هیچ قطعه‌ای درون آن خراب نشده است.

در هنگام مواجهه با هر یک از مشکلات فوق، بهتر است با دقت و به صورت دقیق عیب‌یابی کنید. در صورتی که مشکل پیچیده تر یا قابل حل نیست، بهتر است توسط تکنسین مجرب ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید. همچنین، مراجعه به دفترچه راهنمای استفاده و تعمیرات ماشین لباسشویی می‌تواند نکات و راهنمایی‌های مفیدی درباره رفع مشکلات پمپ آب ارائه دهد.

مراکز تعمیراتی نمایندگی تعمیر لباسشویی در زنجان

علت عدم ورود آب به ماشین لباسشویی

چنانچه آب وارد ماشین لباسشویی شما نشود، مراحل شست‌وشو آغاز نخواهد شد. این مسئله از مشکلات رایج و متداولی است که تعمیرکاران با آن مواجه می‌شوند. قطعاتی مورد بررسی در این هنگام شامل:

شلنگ آب ورودی

شیر برقی لباسشویی

فیلتر‌های شیر برقی

هیدرو سنسور و  هیدرواستات

برد الکترونیکی

شلنگ‌های آب از شیر برقی تا دیگ

هر یک از قطعات ذکر شده میتواند دلیای برای عدم ورود آب به دستگاه شما باشد. برای رفع این مشکل همین حالا با مجموعه ما تماس بگیرید.

چرا دور تند خشک‌کن کار نمی‌کند؟

دور خشک‌کن همان‌طور که می‌دانید آخرین مرحله شست‌وشوی لباس شما در ماشین ‌لباسشویی است. اغلب مصرف‌کنندگان و مشتریان از کار نکردن دور تند خشک‌کن لباسشویی خود گلایه دارند که این موضوع به‌راحتی در تعمیرگاه لباسشویی ما حل می‌شود. علت‌های کار نکردن دور تند خشک‌کن لباسشویی می‌تواند خرابی موتور، خرابی برد، خرابی تاخو یا تاکومتر، خرابی موتور، بار زیاد البسه، سوختن سیم پیچ دور تند و عدم تخلیه آب خروجی در لباسشویی باشد.

تعمیر لباسشویی در زنجان

تعمیر لباسشویی در زنجان

در ادامه مقاله تعمیر لباسشویی در زنجان باید گفت، اگر شما هم از صدای زیاد و غیر طبیعی لباسشوییتان رنج می‌برید، دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. یک احتمال این است که پمپ تخلیه خراب شده است، این احتمال سبب صداهای یکباره و ناگهانی در دستگاه می‌شود.

دلیل دیگر مشکلات اساسی و خرابی بلبرینگ، دیگ و موتور است که سبب صداهایی می‌شود که کم‌کم افزایش می‌یابند. هرگاه حس کردید که صدای لباسشویی شما غیرطبیعی است، از آن سرسری نگذرید و حتما موضوع را با کارشناسان خبره و مجرب در میان بگذارید تا اگر موضوع جدی بود، در اولین فرصت یک تعمیرکار مشکل را بررسی کند.

هرچه سریع‌تر مشکل را برطرف کنید، هزینه‌های کمتری ایجاد خواهد شد، ولی با گذشت زمان خرابی‌ها افزایش می‌یابد و قطعات بیشتری درگیر می‌شود. بلبرینگ و کاسه نمد لباسشویی اگر احتیاج به تعویض داشته باشند، باید در مرکز تعمیر لباسشویی در زنجان و به کمک دستگاه‌های تراشگازری و پرس تعویض شوند. مدت زمان موردنیاز برای تعویض بلبرینگ‌ها بین سه تا هفت روز پس از انتقال دیگ و سبد است.

راهنمایی برای تعمیر مشکلات مرتبط با برنامه‌های کاربردی و تنظیمات لباسشویی

ماشین لباسشویی‌های امروزی به‌طور معمول دارای برنامه‌های کاربردی مختلفی هستند که به شما اجازه می‌دهند لباس‌ها را به صورت مناسب و با تنظیمات مورد نظرتان شستشو دهید. با این حال، ممکن است در برخی مواقع با مشکلات مرتبط با برنامه‌های کاربردی و تنظیمات لباسشویی مواجه شوید. در ادامه به برخی از این مشکلات رایج و راه‌حل‌های آن‌ها می‌پردازیم:

1. عدم کارکرد برنامه‌های کاربردی:

– بررسی کنید که آیا ماشین لباسشویی به‌طور صحیح به برق متصل است و منبع برق فعال است.
– بررسی کنید که آیا درستوری راهنمای برنامه‌های کاربردی را به درستی دنبال می‌کنید و تمام مراحل را به درستی انجام داده‌اید.
– بررسی کنید که آیا دکمه‌ها و تنظیمات صحیحی را برای برنامه انتخاب شده تنظیم کرده‌اید.

2. عملکرد غیرمنتظره در حین شستشو:

– بررسی کنید که آیا لباس‌ها به درستی درون ماشین لباسشویی قرار داده شده‌اند و هیچ لباسی به بینهایت بیشتر از ظرفیت ماشین گذاشته نشده است.
– بررسی کنید که آیا هر گونه جسم یا آلودگی در داخل ماشین لباسشویی وجود دارد که ممکن است باعث اختلال در عملکرد شستشو شود. در صورت لزوم، ماشین لباسشویی را تمیز کنید.
– بررسی کنید که آیا هر گونه خطا

یا اختلال در نمایشگر یا کنترل‌های ماشین لباسشویی وجود دارد. در صورت لزوم، با دفترچه راهنمای تعمیرات ماشین لباسشویی خود مشورت کنید.

پاسخ به سوالات متداول کاربران درباره تعمیر لباسشویی در زنجان

3. مشکلات در تنظیمات لباسشویی:

– بررسی کنید که آیا دکمه‌ها و تنظیمات صحیحی را برای دوران موتور، سرعت چرخش و دمای آب تنظیم کرده‌اید.
– در صورت استفاده از برنامه‌های خاص مانند برنامه شستشوی حساس یا پشتیبانی از لباس‌های خاص، مطمئن شوید که تنظیمات مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

در صورتی که با مشکلات بیشتری درباره برنامه‌های کاربردی و تنظیمات ماشین لباسشویی خود مواجه شدید و نتوانستید مشکل را حل کنید، بهتر است با تکنسین مجرب یا خدمات پشتیبانی تماس بگیرید. آن‌ها می‌توانند راهنمایی کامل و حرفه‌ای را برای تعمیر و رفع مشکلات شما ارائه دهند.

راهنمایی برای تعمیر مشکلات مرتبط با الکترونیک و برد ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی‌ها امروزه با استفاده از الکترونیک و بردهای پیچیده کار می‌کنند. در صورتی که با مشکلات مرتبط با الکترونیک و بردهای ماشین لباسشویی خود مواجه شدید، می‌توانید به راهنمایی زیر توجه کنید:

1. عیب یابی الکترونیکی:

– در صورت عدم کارکرد ماشین لباسشویی، ابتدا اتصال برق را بررسی کنید. مطمئن شوید که پریز به درستی به برق متصل است و منبع برق فعال است.
– بررسی کنید که آیا کابل برق ماشین لباسشویی به درستی متصل شده است و دارای هیچ خرابی یا سایشی نیست.
– بررسی کنید که آیا سوئیچ روشن/خاموش ماشین لباسشویی فعال است و به درستی کار می‌کند.
– در صورت وجود نمایشگر یا صفحه کنترل، بررسی کنید که آیا هیچ خطای نمایشگر یا خطای نشانگر وجود ندارد.

2. مشکلات مرتبط با بردها:

– در صورتی که مشکلی در برد ماشین لباسشویی وجود دارد، بهتر است با دفترچه راهنمای تعمیرات ماشین لباسشویی خود مشورت کنید. هر مدل ماشین لباسشویی ممکن است دارای بردهای مختلف باشد، بنابراین نحوه عیب یابی و تعمیر ممکن است متفاوت باشد.
– اگر مهارت و دانش لازم برای تعمیر بردهای الکترونیکی ندارید، بهتر است با تکنسین مجرب یا خدمات پشتیبانی تماس بگیرید تا بتوانند مشکل را تشخیص داده و برد را تعمیر کنند.

در نهایت، در هر صورت، اگر نمی‌توانید مشکل را خودتان رفع کنید و ماشین لباسشویی شما در ضمانتی است، بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی در زنجان تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید و از خدمات تعمیرات آنها استفاده کنید.

رفع مشکلات مرتبط با عدم گرم شدن آب در لباسشویی

هنگامی که ماشین لباسشویی شما آب را گرم نمی‌کند، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شوید. در ادامه راهنمایی‌هایی را برای رفع این مشکلات ارائه می‌دهیم:

پیشگیری از خرابی ماشین لباسشویی

1. بررسی تنظیمات دمای آب:

– ابتدا مطمئن شوید که تنظیمات دمای آب در ماشین لباسشویی به درستی انجام شده است. معمولاً ماشین لباسشویی دارای گزینه‌های تنظیم دمای آب می‌باشد، مانند سرد، گرم و داغ. مطمئن شوید که دمای مورد نظر را برای شستشو انتخاب کرده‌اید.

2. بررسی اتصالات آب:

– بررسی کنید که لوله آب به ماشین لباسشویی به درستی متصل شده است و هیچ خرابی یا سایشی وجود ندارد.
– مطمئن شوید که کلید آب روشن است و آب به درستی وارد ماشین لباسشویی می‌شود.

3. بررسی شیر گاز یا سیستم گرمایشی:

– در صورت استفاده از ماشین لباسشویی با سیستم گرمایشی گازی، مطمئن شوید که شیر گاز باز و به درستی وارد شده است.
– در صورت استفاده از ماشین لباسشویی با سیستم گرمایشی الکتریکی، مطمئن شوید که آن را به درستی وصل کرده و سیستم گرمایشی قدرتمندی دارد.

4. بررسی عملکرد یا خرابی قطعات:

– اگر تمام تنظیمات و اتصالات درست هستند و باز هم ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود، ممکن است قطعات داخلی مانند ترموستات، المنت گرمایشی یا رله خراب شده باشند. در این صورت، بهتر است با یک تعمیرکار مجرب یا مراکز خدمات تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس تماس بگیرید تا عیب‌یابی و تعمیر صحیح انجام شود.

نکته مهم: قبل از هرگونه تعمیر، اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی را از منبع برق جدا کرده‌اید تا از بروز هرگونه خطر برای شما و دستگاه جلوگیری شود. همچنین، برای تعمیرات پیچیده‌تر، بهتر است به تعمیرکاران حرفه‌ای مرکز تعمیر لباسشویی در زنجان  مراجعه کنید تا دستگاه به درستی تعمیر شود و مشکلات بعدی ایجاد نشود.

 

نمایندگی لباسشویی زنجان

تعمیر لباسشویی در زنجان و رفع لرزش و تکان‌های شدید دستگاه

در اکثر مواقع لرزش شدید لباسشویی نشان دهنده خرابی کمک‌ها و درآمدن فنر نگهدارنده دیگ است. هر ماشین اباسشویی برای نگهداری و جلوگیری از وارد شده ضربات به بدنه از دو تا چهار کمک برخوردار است. هر کمک ممکن استدر اثر نشتی و زنگ زدگی حالت فنری خود را از دست دهد و خراب شود.

در صورت خراب شدن کمک‌ها کم‌کم فشار و تکان‌ها افزایش می‌یابد و باید فورا برای تعویض آنها اقدام شود. گاهی نیز تراز نبودن پایه‌های ماشین لباسشویی شما هم علتی است برای لرزش و تکان‌های شدید. برای تعمیر لباسشویی در زنجان همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

هرگاه آب ماشین لباسشویی شما تخلیه نشود، درب دستگاه قفل شده و لباس‌ها در آن می‌مانند. این عمل به دلیل برنامه شست‌وشوی دستگاه است. هر لباسشویی در حین شستن لباس دو تا سه بار آب موجود در بین لباس‌ها را تخلیه می‌کند و اگر طی مراحل شستن لباس این کار را انجام ندهد، دستگاه متوقف خواهد شد.

گاهی این موضوع به پمپ تخلیه مربوط است که ممکن است با یک لباس یا پارچه کوچک مسدود شده باشد. این موضوع سبب عدم تخلیه آب خواهد شد و شاید هم مشکل خیلی پیچیده‌تر باشد. ممکن است پروتنه آن شکسته باشد و یا پمپ تخلیه سوخته باشد. همه این موارد در یک مجموعه تعمیرگاه معتبر به‌راحتی حل می‌شود.

چرا لباس‌ها خوب تمیز نمی‌شود؟

مسائلی نظیر انتخاب برنامه اشتباه، ریختن بیش از حد مایع لباسشویی یا پودر، قرار دادن حجم زیادی از لباس در سبد دستگاه، جرم‌گرفتگی درام و سبد می‌توانند فاکتور‌های تأثیرگذار در تمیز نشدن لباس شما باشند. امااگر دیدی مشکل شما بعد از مدتی دوباره بازگشت و یا کلا حل نشد، حتما به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید. به موقع مراجعه کردن مطمئنا می‌تواند از بسیاری از مسائل دیگر جلوگیری کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در زنجان

علت بوی بد لباسشویی شما چیست؟

چنانچه هربار درب لباسشویی خود را باز می‌کنید، بوی بد از درون آن می‌آید و یا لباس‌های شمابوی گندیدگی می‌دهند، بدانید که دستگاه شما دچار جرم‌گرفتگی شده است. به‌منظور رفع مشکل از جرم‌گیر مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید تا حجم زیادی از جرم از بین برود. با انجام این کار کیفیت شست‌وشوی ماشینشما بیشتر می‌شود و بو برطرف خواهد شد.

تعمیر لباسشویی زنجان

تعمیر لباسشویی در زنجان

در این مطلب سعی کردیم تا کلیه دلایل مهم در رابطه مشکلات لباسشویی را خدمت شما ارائه کنیم. همان‌طور که بارها عرض کردیم بهتر است در اولین فرصت مشکلات به‌وجود آمده دستگاه را بررسی کنید. تعمیر لباسشویی در زنجان در مجموعه ما با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت در اسرع زمان انجام می‌شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زنجان سرویس | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لباسشویی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

برترین برند های ماشین لباسشویی طبق نظرات کاربران

برند های ماشین لباسشویی مختلفی در بازار موجود است، اما برخی از برندها به دلیل کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و رضایتمندی کاربران، به عنوان برترین برندها شناخته می‌شوند. در زیر به برخی از این برندها اشاره خواهیم کرد:

1. ال جی (LG):

برند ال جی در زمینه ماشین لباسشویی شناخته شده است و محصولات با کیفیت و قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌دهد. کاربران معمولاً به عملکرد عالی، طراحی زیبا و دوام بالای ماشین لباسشویی‌های ال جی اشاره می‌کنند.

2. سامسونگ (Samsung):

برند سامسونگ نیز در بازار ماشین لباسشویی شناخته شده است. کاربران به نویز کم، عملکرد قوی، برنامه‌های متنوع و طراحی زیبای ماشین لباسشویی‌های سامسونگ اعتماد دارند.

3. بوش (Bosch):

برند بوش نیز در زمینه ماشین لباسشویی شناخته شده و محصولات با کیفیت و مدرنیته را ارائه می‌دهد. کاربران اغلب به عملکرد بی‌نقص، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و طول عمر طولانی ماشین لباسشویی‌های بوش اشاره می‌کنند.

4. ایندزیت (Indesit):

این برند ایتالیایی همچنین در بین کاربران محبوبیت دارد. ماشین لباسشویی‌های ایندزیت با کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و عملکرد قابل اعتماد شناخته می‌شوند.

5. وایت‌وستینگهاوس (Whirlpool):

برند وایت‌وستینگهاوس نیز محصولات با کیفیت و مورد اعتماد را در زمینه ماشین لباسشویی ارائه می‌دهد. کاربران به ساخت solید، عملکرد مطمئن و طول عمر بالای ماشین لباسشویی‌های وایت‌وستینگهاوس توجه می‌کنند.

به هر حال، هر کدام از این برندها می‌توانند مدل‌ها و خطوط متنوعی از ماشین لباسشویی را ارائه دهند، بنابراین بهتر است قبل از خرید، نظرات و بازخوردهای کاربران درباره مدل خاص مورد نظر را مطالعه کنید و مشخص کنید که آیا آن برآورده نیازها و انتظارات شماست یا خیر.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس


در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی در زنجان

تعمیر ماشین لباسشویی در زنجان در مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map

<p>

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها
</p>