امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست

درخواست تعمیرات پکیج

دلایل انتخاب ما

نمایندگی تعمیرات پکیج در مشهد

دلایل انتخاب نمایندگی پکیج بایکان در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس 

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

۱۰ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمگن :

۱- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها

۲– نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی

۳– آبریزی و نشتی از زیر پکیج

۴– سر و صدای اضافی از پکیج

۵– سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر

۶– گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها

۷- روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش

۸- تشکیل نشدن شعله

۹- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

تعمیر پکیج مشهد

هزینه خدمات تعمیرات پکیج

هزینه خدمات تعمیر پکیج

خدمات پیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت اسید شویی پکیج۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان
اجرت هواگیری پکیج۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ۵۰.۰۰۰ تا ۱۷۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر برد پکیج۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن۷۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

بایکان یکی از معتبرترین برندهایی است که در زمینه تولید سیستم‌های گرمایشی فعالیت دارد. این برند در زمینه خدمات پس از فروش نیز کارکرد را از خود نشان داده است و شما می‌توانید با مراجعه به مراکز تخصصی در شهر خود به رفع مشکلات نمودار شده در پکیج بایکان بپردازید. مرکز تخصصی تتعمیر پکیج در زنجان یکی از مراکزی است که برای رفع مشکلات این دستگاه می‌توانید با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

تعمیر پکیج بایکان در زنجان

در بسیاری از مدل‌های پکیج‌های دیواری و زمینی بایکان خطاهای سیستم با کد خطایی به شما نمایش داده می‌شوند که می‌توانید پیدا کردن علت اصلی آن را به نمایندگی پکیج بایکان در زنجان بسپارید. ما در این مطلب برخی از مشکلات رایج در پکیج‌های بایکان را مورد بررسی قرار داده‌ایم و و روش عیب‌یابی و تعمیر هریک از آنها را نگاهی داشته‌ایم. اگر استفاده از این نکات برای رفع مشکلات پکیج برای شما کافی نبود از متخصصین تعمیر پکیج بایکان در زنجان کمک بخواهید.

نمایندگی پکیج بایکان در زنجان

عیب‌یابی بوی دود و سوختگی از پکیج دیواری بایکان

احساس بوی دود و سوختگی از پکیج بایکان یکی از مشکلاتی است که شما را ترسانده و باید هرچه سریع‌تر علت آن را پیدا کرده و برطرف نمایید. می‌توانید در صورت نداشتن تخصص کافی همان ابتدا از نمایندگی پکیج بایکان در زنجان برای رفع این مشکل و پیدا کردن عامل اصلی آن کمک بخواهید. اما اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید لازم است ابتدا شلنگ‌های متصل کننده لوله گاز و پکیج را مورد بررسی قرار دهید. اگر نیاز به تعویض شلنگ‌ها یا اتصال دوباره آنها بود می‌توانید از متخصصین تعمیر پکیج بایکان در زنجان کمک بخواهید.از دیگر دلایل احساس بوی سوختگی در پکیج عدم نصب صحیح دودکش می‌باشد که باید از افراد متخصص برای این کار کمک گرفت. همچنین از دیگر مواردی که در کارکرد صحیح پکیج و همچنین مشکل بوی دود سوختگی آن تأثیر دارد عدم انجام سرویس‌های دوره‌ای منظم و تمیز کردن پکیج می‌باشد. برای انجام این سرویس‌ها همواره با مراکز تخصصی تعمیر پکیج بایکان در زنجان در تماس باشید.

عیب‌یابی صدای زیاد پکیج بایکان

صدای دستگاه شما هرگز نباید با مواقع عادی تفاوت پیدا کرده و غیرطبیعی به نظر برسد. اگر متوجه صدای زیاد پکیج شدید احتمال دارد نیاز به رسوب‌زدایی این دستگاه باشد. روند رسوب‌زدایی پکیج نیازمند تخصص زیادی است و اگر از انجام این کار اطلاعات کافی ندارید حتماً با کارشناسان تعمیر پکیج بایکان در زنجان تماس بگیرید. اما اگر از نبود رسوب در دستگاه مطمئن هستید می‌توانید برای رفع مشکل صدای زیاد آن نسبت به هواگیری پکیج و رادیاتورها اقدام نمایید. در ادامه باید مطمئن شوید محل مناسبی را برای نصب پکیج خود انتخاب نموده‌اید. اگر از تمام موارد گفته شده مطمئن هستید می‌توانید برای پکیج بایکان از عایق و ضربه‌گیر صدا استفاده داشته باشید. برای راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان تعمیر پکیج بایکان در زنجان در تماس بمانید.

تعمیر پکیج بایکان در زنجان

عیب‌یابی نشتی آب توسط کارشناسان تعمیر پکیج بایکان در زنجان

نشتی آب در پکیج از جمله مشکلاتی است که احتمال دارد خودتان بتوانید به رفع آن بپردازید. برای حل این مشکل کافی است در ابتدا محل نشتی را به درستی تشخیص دهید. اولین بخشی که در صورت دیده شدن نشتی آب باید به بررسی آن بپردازید اتصالات دستگاه می‌باشند که احتمال شل شدن آنها وجود دارد. برای اطمینان از اتصال صحیح تمام بخش‌ها می‌توانید از نمایندگی پکیج بایکان در زنجان راهنمایی بخواهید. اگر تمام اتصالات سالم بودند احتمال دارد نشتی آب به دنبال مشکل در آب‌بندی قطعات ایجاد شده باشد. همچنین لازم است در ادامه مبدل پکیج مورد بررسی قرار داده و اگر ایرادی در این قطعه مشاهده کردید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام نمایید. از دیگر بخش‌هایی که می‌تواند در نشتی آب پکیج تأثیر بگذارد شیر اطمینان این دستگاه است. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با مراکز تخصصی تعمیر پکیج بایکان در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی پکیج بایکان در زنجان | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز زنجان سرویس به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه زنجان سرویس می باشد.

map

مناطق تحت پوشش

نمایندگی پکیج بایکان در زنجان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

024-91011297

منتظر نظرات شما هستیم

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها