امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست

درخواست تعمیرات پکیج

دلایل انتخاب ما

نمایندگی تعمیرات پکیج در مشهد

دلایل انتخاب نمایندگی پکیج گلدیران در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس 

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

۱۰ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمگن :

۱- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها

۲– نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی

۳– آبریزی و نشتی از زیر پکیج

۴– سر و صدای اضافی از پکیج

۵– سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر

۶– گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها

۷- روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش

۸- تشکیل نشدن شعله

۹- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

تعمیر پکیج مشهد

هزینه خدمات تعمیرات پکیج

هزینه خدمات تعمیر پکیج

خدمات پیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت اسید شویی پکیج۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان
اجرت هواگیری پکیج۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ۵۰.۰۰۰ تا ۱۷۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر برد پکیج۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن۷۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

برند گلدیران بیش از ۳۰ سال است که در ایران فعالیت دارد و یکی از برندهای برتر ملی و بین‌المللی ایرانی شمرده می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت این برند کیفیت بالایی است که در کلیه محصولات برند گلدیران به آن توجه شده است. می‌توانید برای دریافت خدمات پس از فروش از مراکز تخصصی این برند در شهر خود استفاده داشته باشید. مرکز تعمیر پکیج در زنجان یکی از مراکزی است که می‌توانید در صورت نیاز به دریافت خدمات پس از فروش به کارشناسان آن مراجعه داشته باشید.

تعمیر پکیج گلدیران در زنجان

 اگر با مشکلی در کارکرد پکیج گلدیران برخورد داشتید می‌توانید از متخصصین حاضر در نمایندگی پکیج گلدیران در زنجان راهنمایی بخواهید. در ادامه مطلب نیز برخی از متداول‌ترین مشکلاتی که کد خطای آن در پکیج گلدیران نمودار می‌شود را مورد بررسی قرار داده‌ایم. اگر راهنمایی‌های ما برای تعمیر دستگاه و رفع ایراد آن برای شما کافی نبود بهتر است از متخصصین تعمیر پکیج گلدیران در زنجان کمک بخواهید.

نمایندگی پکیج گلدیران در زنجان

بررسی علت نمایش کد خطای E1 در پکیج گلدیران

یکی از کدهای خطایی که امکان برخورد با آن در پکیج گلدیران وجود دارد کد خطای E1 می‌باشد. هر زمان چنین کل خطایی را در پکیج خود مشاهده نمودید باید بدانید بنا به شکستن یون تشخیص جرقه امکان تشخیص شعله در پکیج وجود ندارد و باید بررسی آن را به نمایندگی پکیج گلدیران در زنجان بسپارید. احتمال دارد علت گرم نشدن آب در پکیج شما نیز همین موضوع باشد. می‌توانید برای بررسی علت این موضوع از متخصصین تعمیر پکیج گلدیران در زنجان کمک بخواهید.

اولین عامل نمایش این کد خطا عدم وجود گاز در دستگاه یا قطعی آن به هر علتی می‌باشد که باید عوامل مرتبط با آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر از وصل بودن جریان گاز مطمئن هستید به بررسی قطعه جرقه زن بپردازید و در صورت خرابی این قطعه آن را تعویض نمایید. با ادامه داشتن مشکل نوبت به تعویض یون تشخیص جرقه در پکیج می‌رسد. سپس مسیر دودکش را بررسی نموده و اگر بازهم مشکل ادامه داشت با مراکز تخصصی تعمیر پکیج گلدیران در زنجان تماس داشته باشید.

 

بررسی علت نمایش کد خطا E4 در پکیج گلدیران

از دیگر کدهای خطایی که امکان مشاهده آن در پکیج گلدیران وجود دارد کد خطای E4 می‌باشد. به محض نمایش این کد خطا باید متوجه شد فشار آب موجود در مدار بیش‌ازاندازه پایین رفته است و در نتیجه آن چنین کد خطایی در پکیج به شما نشان داده می‌شود. در صورت مشاهده چنین مشکلی باید قبل از هر کار تمامی لوله‌ها و قسمت‌های زیرین دستگاه را مورد بررسی قرار داده و از نبود نشتی آب در آنها مطمئن شوید. اگر متوجه نشتی شدید می‌توانید برای رفع آن از کارشناسان تعمیر پکیج گلدیران در زنجان کمک بخواهید.

در مرحله بعد از طریق باز کردن شیر پرکن پکیج را از آب پر می‌کنیم. البته باید مواظب باشید تا زمانی پر کردن آب درون پکیج را ادامه دهید که فشار آن به بیش از ۲ نرسد. حالا دستگاه خود را ریست نموده و ببینید نمایش کد خطا در آن متوقف شده است یا نه. در صورت حل نشدن مشکل نیاز به بررسی پمپ پکیج وجود دارد که احتمال دارد مجبور به تعویض آن شوید. برای بررسی‌های بیشتر این کد خطا می‌توانید با کارشناسان تعمیر پکیج گلدیران در زنجان تماس داشته باشید.

تعمیر پکیج گلدیران در زنجان

بررسی کد خطای E2 توسط کارشناسان تعمیر پکیج گلدیران در زنجان

به محض مشاهده این کد خطا در پکیج گلدیران بهتر است با نمایندگی پکیج گلدیران در زنجان تماس داشته و درخواست کمک کنید. کد خطای E2 نشان افزایش دمای آب در سیکل پکیج و جوش آمدن آن است. در چنین حالتی ترموستات دستگاه وارد عمل شده و این کد خطا نمایش داده می‌شود. امکان دارد چند عامل مختلف باعث بروز این کد خطا شده باشند.

 

اولین بخشی که باید به بررسی آن بپردازید عدم وجود رسوب و گرفتگی در هر ناحیه از سیکل پکیج آب گرم می‌باشد که منجر به عدم تبادل حرارتی و افزایش دما شده است. همچنین احتمال دارد به دنبال ایراد در سنسور تشخیص دما چنین مشکلی را در پکیج خود تجربه می‌کنیم که باید بررسی آن را به متخصصین تعمیر پکیج گلدیران در زنجان بسپارید.

نمایندگی پکیج گلدیران در زنجان | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز زنجان سرویس به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه زنجان سرویس می باشد.

map

مناطق تحت پوشش

نمایندگی پکیج گلدیران در زنجان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

024-91011297

منتظر نظرات شما هستیم

Subscribe
Notify of
guest

4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها
احمد سیدمولایی
احمد سیدمولایی
3 years ago

سلام خسته نباشید من دستگاهم ارور E1 میده ممنون میشم بگین مشکلش چیه ؟

سینا حجاری فر
سینا حجاری فر
3 years ago

سلام وقتتون بخیر.مبدل پکیج پایونیر موجود دارید؟