5/5 - (6 امتیاز)

مراحل ثبت درخواست

درخواست تعمیرات پکیج

دلایل انتخاب ما

نمایندگی تعمیرات پکیج در مشهد

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات پکیج جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس 

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

۱۰ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمگن :

۱- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها

۲– نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی

۳– آبریزی و نشتی از زیر پکیج

۴– سر و صدای اضافی از پکیج

۵– سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر

۶– گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها

۷- روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش

۸- تشکیل نشدن شعله

۹- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

تعمیر پکیج مشهد

هزینه خدمات تعمیرات پکیج

هزینه خدمات تعمیر پکیج

خدمات پیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت اسید شویی پکیج۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان
اجرت هواگیری پکیج۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ۵۰.۰۰۰ تا ۱۷۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر برد پکیج۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن۷۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

شما برای تأمین گرمایش خانه و همچنین داشتن آب گرم از پکیج‌ها استفاده می‌کنید. این دستگاه نیاز به مراقبت زیادی دارد و در صورت عدم توجه به سرویس‌های لازم احتمال برخورد با مشکل در کارکرد آن زیاد است. ایراد در پکیج شما را با نبود آب گرم و سرد شدن خانه مواجه می‌سازد و به همین دلیل تعمیر آن در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما اهمیت بالایی دارد. خوشبختانه حضور متخصصین تعمیر پکیج در زنجان می‌تواند کمک کند مشکلات این دستگاه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تعمیر پکیج در زنجان

بسیاری از ایرادهایی که احتمال دارد در پکیج خود با آن مواجه شده باشید مربوط به مشکلات متداولی هستند که در اغلب برندها احتمال برخورد با آن‌ها وجود دارد. بسیاری از این مشکلات به دنبال بی‌توجهی شما به سرویس‌های دوره‌ای و عدم مراقبت مناسب از دستگاه ایجاد می‌شوند. در این مقاله تلاش شده است به برخی از مشکلات متداول در پکیج‌ها و روش عیب‌یابی و بررسی آن‌ها را مروری داشته باشیم. در صورت نیاز نیز می‌توانید از کارشناسان تعمیر پکیج در زنجان برای بررسی ایرادهای احتمالی و رفع آن‌ها کمک بخواهید.

دلیل خاموش شدن بدون علت پکیج

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که احتمال برخورد با آن در پکیج‌ها وجود دارد خاموش شدن ناگهانی دستگاه می‌باشد که این اتفاق را ممکن است هر چند دقیقه یکبار در پکیج خود تجربه کنید. دیده شدن کوچک‌ترین ایراد در کارکرد پکیج باعث فعال شدن سوئیچ‌های ایمنی این دستگاه می‌شود و نتیجه آن خاموش شدن پکیج شما است. برای بررسی علت این موضوع با متخصصین تعمیر پکیج در زنجان تماس گرفته و مطمئن شوید با افت فشار در پکیج رو‌به‌رو نیستید.

از دیگر دلایل خاموش شدن پکیج نشتی پمپ یا خراب شدن آن می‌باشد. پس از بررسی این قطعه نوبت به ترموستات می‌رسد. وضعیت کارکرد آن را مورد بررسی قرار داده و در مرحله بعد از بسته نبودن شیرهای آب پکیج مطمئن شوید. اگر بازهم مشکل خاموشی دستگاه شما ادامه داشت احتمال کمبود یا نبود گاز در این دستگاه وجود دارد که برای بررسی آن بهتر است از متخصصین تعمیر پکیج در زنجان کمک بخواهید.

بررسی علت روشن نشدن پکیج

یکی از مشکلاتی که احتمال برخورد با آن در پکیج وجود دارد روشن نشدن کلی دستگاه است که می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. اصلی‌ترین علت روشن نشدن پکیج گرفتگی لوله‌های این دستگاه به وسیله هوا یا رسوب است که باید به بررسی دقیق این موضوع بپردازید. اگر از گرفتن این لوله‌ها مطمئن هستید و از نحوه رفع این مشکل اطلاعی ندارید با مراکز تخصصی تعمیر پکیج در زنجان در تماس باشید.

اما اگر گرفتگی در لوله‌های دستگاه مشاهده نکردید روشن نشدن پکیج می‌تواند به خاطر تنظیم نبودن فشار آن باشد. همچنین در نظر داشته باشید مشکلاتی مانند ایراد در مشعل و شمعک پکیج نیز می‌توانند چنین وضعیتی را ایجاد کنند. با ادامه یافتن مشکل بررسی کنید دمای آب بیش از حد درون دستگاه بالا نرفته باشد. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید از متخصصین تعمیر پکیج در زنجان کمک بخواهید.

بررسی علت افت فشار پکیج توسط متخصصین تعمیر پکیج در زنجان

از دیگر مشکلاتی که احتمال برخورد با آن در پکیج‌های خانگی وجود دارد و باعث اختلال در در عملکرد پکیج و سیستم آن می‌شود کاهش فشار دستگاه می‌باشد. علت کاهش فشار پکیج در بسیاری از موارد خراب بودن شیر اطمینان دستگاه است که موضوع ساده‌ای بوده و با تعویض این شیر مشکل شما برطرف خواهد شد. از دیگر موارد می‌توان به ایراد در گیج فشار پکیج اشاره داشت.

اما اگر متوجه شدید گیج فشار و شیر اطمینان سالم هستند احتمال دارد کاهش فشار در پکیج شما به دنبال گرفتگی هوا در رادیاتورها اتفاق افتاده باشد. در چنین شرایطی لازم است برای رفع مشکل دستگاه نسبت به هواگیری رادیاتورها اقدام نمایید. پس از انجام مراحل گفته شده و در صورت ادامه یافتن مشکل از مراکز تخصصی تعمیر پکیج در زنجان کمک بخواهید.

 

نمایندگی تعمیرات پکیج زنجان سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز زنجان سرویس به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه زنجان سرویس می باشد.

map

مناطق تحت پوشش

تعمیرات پکیج در زنجان در مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

024-91011297

منتظر نظرات شما هستیم

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها