امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان 

نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان | خدمات مرکزی

برند آبسال ( ABSAL) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان (ABSAL)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های آبسال در زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی آبسال برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان 

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان | خدمات مرکزی 33364507 024
نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان | خدمات مرکزی 33364507 024

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در زنجان :

1 – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

4 – تمیز نشستن ظرف ها

5 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

6– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

7 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

8 – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

9 – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

10 – عدم ورود آب به ظرفشویی

11 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

12 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکته هایی در مورد بایدها و نباید های ماشین ظرفشویی

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی آبسال در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان

ماشین ظرفشویی یکی از دستگاه‌های برقی است که در بسیاری از خانه‌ها مورد مصرف قرار می‌گیرد. هر وسیله برقی ممکن است با مشکلاتی هر چند کوچک مواجه شود و ماشین ظرفشویی نیز از این امر مستثنی نیست. در صورتی که مشکل یا نقصی را در این دستگاه مشاهده کنید می‌بایست حتماً به نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان مراجعه کنید. استفاده از افراد متخصص و با تجربه خیال شما را از کیفیت قطعات تعویض و یا تعمیر شده راحت خواهد کرد. در این لدینگ می‌خواهیم آن دسته از کد‌های خطا یا ارور‌هایی که هنگام بروز مشکل در قطعه یا قسمتی از این دستگاه بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود بپردازیم. در صورتی که علاقمند هستید با این ارور‌ها آشنا شوید، تا انتهای محتوا را مطالعه بفرمایید.

تعمیرات ظرفشویی آبسال در زنجان

خطای F01 در ماشین ظرفشویی برند آبسال

این خطا هنگامی بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود که دستگاه آبگیری نمی‌کند و یا آب کافی در ماشین ظرفشویی وجود ندارد. از جمله عللی که می‌توان به ظاهر شدن این کد خطا نسبت داد می‌توان به خراب شدن شیر برقی، نقص یا خرابی در سنسور سطح آب، خراب شدن برد الکترونیکی و سیم کشی آن اشاره کرد. تعمیر ماشین ظرفشویی در زنجان در این شرابط نسبت به بررسی شیر برقی، سنسور سطح آب دستگاه، بررسی برد الکترونیکی اقدام می‌کند و در صورت مشکل نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعه اقدام خواهد کرد.

 

خطای F02 در ماشین ظرفشویی برند آبسال

با بروز این خطا مرکز تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان متوجه می‌شود که یا هیدروستات خراب شده و یا در سیم کشی‌های آن یک قطعی ایجاد شده است. به منظورحل این مشکل در نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان، ابتدا باید هیدروستات دستگاه توسط کارشناسان متخصص بررسی شود و سپس هر گونه قطع در سیم کشی و سوکت برطرف شود. البته ممکن است که این مشکل از فرمان برد نشات گرفته باشد که در این شرایط باید تعمیر کار در مرکز تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان نسبت به کنترل و برطرف کردن مشکل اقدام کند.

خدمات تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان

خطای F04 در ماشین ظرفشویی برند آبسال

نمایش داده شدن این خطا بر روی نمایشگر به معیوب شدن میکروسوئیچ درب دستگاه اشاره دارد. ممکن است برد الکترونیکی نیز خراب شده و یا ارتباط بین برد الکترونیکی و میکروسوئیچ نیز قطع شده باشد. نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان ابتدا نسبت به کنترل میکروسوئیچ درب اقدام می‌کند و در صورت مشاهده ایراد آن را تعویض خواهد کرد. در صورت خراب شدن بر الکترونیکی نیز باید نسبت به تعمیر آن اقدام شود.

خطای F05 در ماشین ظرفشویی برند آبسال

این خطا در صورتی نمایش داده می‌شود که سنسور المنت حرارتی دچار نقص و یا خرابی شده باشد. مرکز تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان در این شرایط و به منظور بر طرف کردن مشکل نسبت به بررسی سنسور المنت حراراتی اقدام می‌کند و در صورت لزوم نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام خواهد کرد.

خطای F06 در ماشین ظرفشویی برند آبسال

در این شرایط، کارشناسان به مشکل در المنت حرارتی شک می‌کنند. برای رفع این مشکل می‌بایست المنت حرارتی و یا سیم کشی آن تعمیر و یا تویض شود. در چنین شرایطی نیاز است که تعمیرکار در مرکز تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان نسبت به تعویض یا تعمیر برد الکترونیکی اقدام نماید.

خطای F07 در ماشین ظرفشویی برند آبسال

این کد زمانی بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می‌شود که ماشین ظرفشویی قادر به تخلیه آب نباشد. براساس نظر کارشناسان در نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان، این مشکل بنا بر چند دلیل رخ می‌دهند. یکی از دلایل خرابی پمپ تخلیه در دستگاه است. در صورتی که شیر برقی ورودی آب نیز خراب باشد، این خطا بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می‌شود. دلیل دیگری که می‌توان به نشان دادن این کد خطا نسبت داد، گرفتگی لوله تخلیه و خرابی برد الکترونیکی می‌باشد.

کارشناسان در مرکز تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان به منظور برطرف کردن این مشکل ابتدا پمپ تخلیه را کنترل می‌کنند. البته لازم است که شیر برقی دستگاه نیز بررسی شده و در صورت نقص تعمیر گردد. از دیگر قطعاتی که دراین شرایط نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهد داشت، برد الکترونیکی است. در نهایت، کارشناس مربوطه نسبت به بررسی لوله تخلیه اقدام می‌کند تا از عدم گرفتگی آن اطمینان حاصل کند.

مرکز تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان

خطای F08 در ماشین ظرفشویی برند آبسال

در این شرایط، کارشناس و تکنسین حرفه‌ای در نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان به سوختن موتور و یا قفل شدن مشکوک می‌شود. البته ممکن است که رله دستگاه نیز خراب شده باشد. از دیگر عللی که باعث نمایش داده شدن این کد خطا می‌شود نقص در برد الکترونیکی است. در این شرایط، ابتدا باید برد الکترونیکی بررسی و در صورت خرابی تعمیر و یا تعویض گردد. برای رفع این مشکل همچنین لازم است تا رله نیز بررسی شود و در صورت خرابی تعمیر گردد.

ماشین ظرفشویی برند آبسال ظرف را تمیز نمی‌شوید

در برخی از موارد شما که صاحب یک ماشین ظرفشویی آبسال هستید با این مشکل مواجه می‌شوید. در این شرایط و به منظور حل مشکل ابتدا باید از تمیز بودن ماشین ظرفشویی برند آبسال اطمینان حاصل کنید

در صورتی که چربی و یا ذراتی که از غذا باقیمانده در ماشین ظرفشویی دیده شود، باید نسبت به تمیز کردن فیلتر تخلیه، واشر لاستیکی درب دستگاه اقدام نمایید.

در برخی از موارد که بازو‌های دستگاه دچار نقص شده باشند توانایی حرکت و چرخش را ندارند. گاهی نیز ممکن است فشار آب کم باعث شود که رسوبات در لا به لای واشر لاستیکی درب باقی بماند. یکی دیگر از دلایلی که می‌توان به شستشوی نامناسب ظروف در ماشین ظرفشویی برند آبسال نسبت داد، استفاده از مواد شوینده نامناسب است. اگر توانایی لازم برای انجام این کار را ندارید، با نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان تماس بگیرید.

سخن پایانی

امروزه ماشین ظرفشویی به منظور یاری رساندن بانوان خانه دار در شستشوی ظروف در بیشتر خانه‌ها یافت می‌شود. البته می‌توان گفت که استفاده از ماشین ظرفشوی می‌تواند میزان مصرف آب را در مقایسه با شستشوی ظروف با دست به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

این وسیله برقی مانند دیگر وسایلی که در خانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، می‌تواند با مشکلاتی مواجه شود. در صورتی که کد خطا و یا مشکلی بر دستگاه خود مشاهده کردید، به نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان مراجعه کنید و از نظرات ارزشمند کارشناسان و تکنسین‌های کارآزموده بهره‌مند شوید. این افراد به ساختار و طراحی برند آبسال کاملاً واقف هستند و به راحتی می‌توانند مشکلات را عیب‌یابی و برطرف کنند.

نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی آبسال در زنجان

تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی آبسال | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی آبسال در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات ظرفشویی آبسال در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر ظرفشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.