1/5 - (1 امتیاز)
استخدام تکنسین لوازم خانگی در زنجان

تکنسین های مورد نیاز شرکت زنجان سرویس :

شرکت زنجان سرویس برای تکمیل کادر فنی خود به تعدادی تکنسین مجرب و مسلط برای تعمیرات لوازم خانگی اعم از یخچال، ساید بای ساید ،ماشین لباسشویی و ظرفشویی،پکیج،کولرگازی، جاروبرقی داکت اسپلیت را در تمامی برندهای خارجی و داخلی در شهر زنجان نیازمند است

لطفا رزومه کاری خود را به شماره09203637385 در واتس آپ ارسال نمایید یا از طریق فرم زیر اطلاعات خود را برای ما بفرستید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

تکنسین های مورد نیاز شرکت زنجان سرویس:

شرکت زنجان سرویس برای تکمیل کادر فنی خود به تعدادی تکنسین مجرب و مسلط برای تعمیرات لوازم خانگی اعم از یخچال، ساید بای ساید،
ماشین لباسشویی و ظرفشویی، پکیج، کولرگازی، جاروبرقی، داکت اسپلیت را در تمامی برندهای خارجی و داخلی در محدوده زنجان نیازمند است . لطفا رزومه کاری خود را به شماره 09203637385 در واتس آپ ارسال نمایید یا از طریق فرم زیر اطلاعات خود را برای ما بفرستید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

بدلیل درخواست بالای مشتریان , در شرکت زنجان سرویس آموزش نداریم !

سوالات متداول استخدام

چه شرایطی برای استخدام به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی در زنجان سرویس وجود دارد؟

برای استخدام به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی در زنجان سرویس، نیازمند داشتن حداقل 1 الی 2 سال تجربه کاری در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هستید.

چه مهارت‌ها و تخصص‌هایی برای این شغل ضروری است؟

مهارت‌های فنی و تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بسیار حائز اهمیت است. همچنین توانایی تشخیص سریع و دقیق عیب‌ها و مشکلات فنی نیز از مهارت‌های ضروری است.

چگونه می‌توانم برای استخدام به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی در زنجان سرویس اقدام کنم؟

شما میتوانید فرم مربوط به استخدام را در صفحه استخدام تکنسین تکمیل کرده و یا رزومه خود را به آدرس ایمیل info.zanjanservice@gmail.com ارسال کنید همچنین میتوانید به شماره تلفن 09203637385 در واتساب رزومه خود را ارسال کنید.

آیا برای این شغل نیاز به مدرک تحصیلی خاصی دارم؟

همکار گرامی ، اولویت شرکت زنجان سرویس از کاربرانی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط با الکترونیک، تعمیرات هستند ولیکن سابقه کاری و مهارت شما در استخدام و همکاری با ما نقش بسیاری دارد

استخدام تعمیرکار لوازم خانگی در زنجان سرویس

شرکت زنجان سرویس به دنبال گسترش تیم تعمیرات خود در زمینه‌ی لوازم خانگی، از افراد متخصص و با تجربه دعوت به همکاری می‌نماید. اگر شما یک تعمیرکار حرفه‌ای و مسلط به تعمیرات مختلف لوازم خانگی هستید و علاقمند به ارتقاء مهارت‌های خود در این حوزه می‌باشید، می‌توانید به تیم ما بپیوندید.

وظایف و مسئولیت‌ها:

– انجام تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی از جمله یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و تلویزیون و غیره.
– تشخیص عیب‌ها و رفع مشکلات فنی در لوازم خانگی.
– استفاده از ابزارها و تجهیزات لازم برای انجام تعمیرات.
– تعمیرات در زنجان و در محل مشتریان.

مهارت‌ها و نیازمندی‌ها:

– تجربه کاری به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی حداقل 2 سال.
– داشتن مهارت‌های فنی و تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی.
– توانایی تشخیص سریع و دقیق عیب‌ها و مشکلات فنی.
– انعطاف‌پذیری و توانایی کار در شرایط مختلف.
– علاقمندی به یادگیری و به‌روزرسانی مداوم مهارت‌ها.
– اخلاق حرفه‌ای و ارتباط برقراری موثر با مشتریان.

ما ارائه‌دهنده‌ی شرایط و مزایای مناسب اشتغال، آموزش‌های تخصصی و فرصت‌های رشد و پیشرفت حرفه‌ای هستیم.

اگر شما افرادی هستید که دارای انگیزه‌ی کاری بالا و توانایی‌های لازم برای پیوستن به تیم ما هستید، لطفاً رزومه خود را به آدرس ایمیل info.zanjanservice@gmail.com ارسال کنید یا با شماره تلفن 09203637385 تماس بگیرید.

ما به دنبال همکاری با افراد پرانرژی و تعهد به ارتقاء کیفیت خدمات و رضایت مشتریان هستیم. به امید دیدار با شما در تیم زنجان سرویس.