امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان 

نمایندگی ظرفشویی ال جی در زنجان | خدمات مرکزی

برند ال جی ( LG ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی ظرفشویی ال جی در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان (LG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های ال جی در زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی ال جی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 ۱۰– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 40000 تومان می باشد).

تعمیرات ظرفشویی ال جی در زنجان
تعمیرات ظرفشویی ال جی در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در زنجان :

1 – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

4 – تمیز نشستن ظرف ها

5 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

6– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

7 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

8 – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

9 – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

10 – عدم ورود آب به ظرفشویی

11 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

12 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکته هایی در مورد بایدها و نباید های ماشین ظرفشویی

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی ال جی در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایدگی ظرفشویی ال جی در زنجان

امروزه دیگر نیازی نیست پس از مهمانی های شبانه و یا آخر هفته خود، نگران شست وشوی ظروفی که جمع شده اند باشیم. این کار را ماشین ظرفشویی ال جی به راحتی و سهولت انجام خواهد داد. تنها کافیست که تمام تکه های باقی مانده غذا را از روی ظروف پاک کنیم. سپس ظرف ها را به درستی و ترتیب داخل ماشین ظرفشویی بچینیم و درب ماشین ظرفشویی را چفت کنیم و دکمه استارت را بزنیم و منتظر بمانیم که ظرف های ما تمیز شوند. اما همین تکنولوژی کار راه انداز نیز مشکلات خاص خود را دارد؛ نمیتوان میزان محدودی از ظروف را داخل آن جهت شست و شو چید و یا از حد ظرفیت آن بیش تر ظرف داخل آن ریخت. زیرا در اثر همین سهل انگاری ها در نحوه نگهداری آن ممکن است ماشین ظرفشویی ال جی شما دچار خرابی، سوختگی، معیوب شدن قطعات و  سایر مشکلاتی که ممکن است در اثر عدم نگهداری درست از این دستگاه حاصل شود؛ بشود. لذا نحوه استفاده و نگهداری از این ماشین ها بسیار مهم است و در هر دوره از مصرف باید آنها را به دست تعمیرکار برای سرویس کردن سپرد تا از تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان در امان بماند.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش نمایندگی ظرفشویی ال جی در زنجان با شماره تلفن ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷تماس حاصل فرمایید.

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان

همانطور که گفتیم ماشین ظرفشویی شما می تواند پس از مدتی نیازمند تعمیر شود. اگر از دستگاه خود به درستی استفاده نکرده باشید، از هزینه تعمیر و تعویض قطعات آن راه گریزی نخواهید داشت. لذا ضروری است که یکسری از نکاتی که داخل دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی ال جی لیست شده را خوانده و عملی کنید.

البته گاهی نیز ممکن است؛ ماشین ظرفشویی شما به علت استفاده بیش از حد و تمام شدن عمر قطعات داخلی خود دچار خرابی شوند که نیازی به نگرانی نیست؛ ما در زنجان سرویس با تعمیرکاران و تکنسین های خبره، آماده ایم تا به عیب یابی و تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان بپردازیم.

 نمایندگی ال جی در زنجان

تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان در محل

همکاران ما در این مرکز، قادر به عیب یابی ماشین ظرفشویی شما در محل زندگی تان هستند. پس از عیب یابی نیز با مهارت بالا و ابزارهای پیشرفته، قطعات اورجینال و سرعت زیاد؛ قادر به تعمیر ظرفشویی در زنجان در محل خواهند بود.

مزیت نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی این است که دیگر نیازی نیست شما متحمل هزینه های زیادی بابت حمل و نقل و جا به جایی دستگاه خود برای عیب و یابی و تعمیر و تعویض قطعات شوید. کافیست با مراکز و نمایندگی ظرفشویی ال جی در زنجان تماس بگیرید و به شرح مشکلاتی که برای دستگاهتان پیش آمده بپردازید. تعمیرکاران ما به سرعت و با هماهنگی قبلی در محل حضور پیدا می کنند، و شما شاهد تمامی مراحل باز کردن دستگاه، عیب یابی، نصب قطعه جدید و تست آن خواهید بود؛ تمامی هزینه ها پیش از هر اقدامی با شما هماهنگ خواهد شد. تمامی هزینه های سرویس دهی و تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان و تعویض قطعات قدیمی و نصب قطعه جدید، طبق تعرفه های موجود نوشته خواهد شد و علاوه بر این ها نیازی نیست نگران باز شدن قطعات فابریک ماشین ظرفشویی ال جی، برخورد کردن آن با در و دیوار و یا سقوط آن باشید.

مشکلات ماشین ظرفشویی ال جی و تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان

هر دستگاهی می تواند با بروز دادن مشکلاتی از خود، ما را از خراب شدن قطعه و یا قطعاتی در خود آگاه کند. برخی ها معتقد به سرویس کردن دستگاه خود نیستند و در صورت پیش آمدن مشکلی با بی خیالی از کنار آن می گذرند بدون اینکه خبر داشته باشند که یک مشکل کوچک در قطعه ای می تواند سلامت سایر قطعات را به خطر بی اندازد و هزینه های بیش تری را برای آنها بتراشد.

از این رو لازم است حتما پس از خراب شدنن هر قطعه آنرا به دست نمایدگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در زنجان بسپارید تا تمامی هزینه ها مقرون به صرفه تر باشد.

نکته: هزینه سرویس کردن ماشین ظرفشویی ال جی در زنجان بسیار کم تر از هزینه تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان است؛ لذا پس از یک دوره مصرف، حتما با تعمیرکاران ما در نمایندگی ال جی در زنجان سرویس با شماره تلفن ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷ تماس حاصل فرمایید.

در ادامه این مطلب به بررسی مشکلاتی خواهیم پرداخت که ممکن است در طول استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی برای شما پیش بیاید. با ما همراه باشید.

تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان

چرا در ماشین ظرفشویی ال جی آب جمع می شود؟

 گاهی ممکن است زمانی که آماده چیدن ظروف درون ماشین ظرفشویی ال جی هستید به طور ناگهانی متوجه شوید که در قسمت کف ماشین ظرفشویی آب در حال جمع شدن است. بهتر است این نوید را به شما بدهیم که نگرانی زیادی به خود راه ندهید چرا که این از مشکلات رایج و بسیار متداول ماشین ظرفشویی ال جی است که با یک تماس با نمایندگی ظرفشویی ال جی در زنجان کاملا قابل حل است. علت آن نیز این است که قطعه ای به نام آکواستاپ در آن خراب شده است و باعث می شود که واشر آن از حالت آب بندی خارج شده و به مرور زمان آب را از خود عبوردهد و محفظه ی دستگاه را پر از آب کند.

علت دوم اما می تواند این موضوع باشد که برد الکترونیک ماشین ظرفشویی ال جی خراب شده باشد؛ که در این صورت یعنی در حالتی که برد خراب و یا خاموش باشد؛ ولتاژ برق را به صورت شوک به شیر برقی یا آکواستاپ وارد می کند.

علت سوم را می توان به شلنگ تخلیه ای که متصل به اتصالات زیر سینک است دانست؛ به این ترتیب که آبی که از اتصالات زیر سینک عبور می کند وارد شلنگ تخلیه شده و مسیر برگشت را به سمت داخل ظرفشویی طی خواهد کرد. پیشنهاد می شود که برای رفع این مورد نیز با مراکز نمایندگی ظرفشویی ال جی در زنجان تماس بگیرید.

علت اینکه ماشين ظرفشويی ال جی روشن نمی شود چیست؟

 از سورپزایز کننده ترین اتفقاتی که ممکن است برای دستگاه برقی شما بیفتد این است که در هنگام استفاده مجدد، دیگر روشن نشود.

  • این موضوع چند دلیل می تواند داشته باشد که یکی از این دلایل، اشکال در فیوز برق و یا پریز و کابل دستگاه است؛ اگر این موارد چک شد و مشکلی نداشتند باید به بررسی موارد دیگر بپردازید.
  • در قدم بعدی بهتر است درب ماشین ظرفشویی را چک کنید که حتما به درستی چفت شده باشد.
  • مورد بعدی می تواند مروبط به برد الکترونیک ماشین ظرفشویی ال جی باشد.

اگر مشکل از هیچ یک از موارد بالا نبود حتما و سریعا با مراکز نمایندگی ظرفشویی ال جی در زنجان تماس بگیرید و پیش از آنکه دیر شود خدمات مربوط به تعمیر و یا تعویض قطعات خود را دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در زنجان

چرا نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در زنجان با نام تجاری زنجان سرویس انتخاب شماست؟

زنجان سرویس با سالها سابقه کار در زمینه تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان و ارئه خدمات بی نظیر و با کیفیت، دارا بودن تعمیر کاران خبره؛ متخصصین و تکنسین های مجرب این افتخار را دارد که ضمانتی بر کیفیت و درتس بودن خدمات خود به مشتریان عزیز باشد. لذا جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش  نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در زنجان با شماره تلفن ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷ تماس حاصل فرمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی ال جی در زنجان

تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی ال جی در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات ظرفشویی ال جی در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر ظرفشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.