امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست

درخواست تعمیرات پکیج

دلایل انتخاب ما

نمایندگی تعمیرات پکیج در مشهد

دلایل انتخاب نمایندگی پکیج فرولی در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس 

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

۱۰ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمگن :

۱- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها

۲– نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی

۳– آبریزی و نشتی از زیر پکیج

۴– سر و صدای اضافی از پکیج

۵– سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر

۶– گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها

۷- روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش

۸- تشکیل نشدن شعله

۹- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

تعمیر پکیج مشهد

هزینه خدمات تعمیرات پکیج

هزینه خدمات تعمیر پکیج

خدمات پیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت اسید شویی پکیج۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان
اجرت هواگیری پکیج۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ۵۰.۰۰۰ تا ۱۷۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر برد پکیج۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن۷۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

کاربرد پکیج‌ها بسیار گسترده است و شما چه برای تأمین آب گرم و چه برای گرم کردن خانه خود در طول فصل سرما نیاز به این دستگاه دارید. برندهای زیادی هستند که کار تولید پکیج‌های خانگی را انجام می‌دهند و فرولی یکی از شناخته‌شده‌ترین این برندها می‌باشد. خدمات پس از فروش پکیج‌های فرولی در بسیاری از شهرهای ایران میسر است و از جمله می‌توان به مرکز تعمیر پکیج فرولی در زنجان اشاره داشت.

تعمیر پکیج فرولی در زنجان

بسیاری از افراد نمایندگی‌های معتبر را برای انجام تعمیرات وسایل برقی و خانگی ترجیح می‌دهند و شما نیز می‌توانید برای تعمیر پکیج خود با نمایندگی تعمیر پکیج در زنجان در تماس باشید. در ادامه این مقاله تلاش داریم به برخی از مشکلات و کدهای خطای متداول در پکیج فرولی اشاره‌ای داشته باشیم. در صورتی که نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید می‌توانید با کارشناسان تعمیر پکیج فرولی در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی پکیج فرولی در زنجان

علت نمایش کد خطای A01 در پکیج فرولی

کد خطا A01 از جمله رایج‌ترین کدها در پکیج فرولی می‌باشد. احتمالاً در کنار نمایش این کد خطا در پکیج خود متوجه روشن نشدن دستگاه نیز می‌شوید. می‌توانید برای پیدا کردن علت این موضوع از نمایندگی پکیج فرولی در زنجان کمک بخواهید. یکی از احتمالات نبود جریان گاز ورودی به پکیج می‌باشد که باید عوامل مؤثر بر تأمین گاز را مورد بررسی قرار دهید. اگر نتوانستید عامل قطعی گاز را پیدا کنید از کارشناسان تعمیر پکیج فرولی در زنجان کمک بخواهید.

 

از دیگر دلایل نمایش این کد خطا در پکیج عدم قرارگیری صحیح سیم‌کشی الکترود می‌باشد و همچنین احتمال رسوب گرفتن این قطعه وجود دارد. در ادامه شیر گاز را بررسی کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید. با ادامه داشتن مشکل سیم‌کشی شیر گاز را مورد بررسی قرار داده و در نهایت از کارشناسان تعمیر پکیج فرولی در زنجان راهنمایی بخواهید.

بررسی نمایش کد خطای F05 در پکیج فرولی

در صورت نمایش این کد خطا در پکیج خود لازم است در مرحله اول تمامی سیم‌کشی‌های مربوط به فن را مورد بررسی قرار دهید. در هرجایی که مشکلی در سیم‌کشی‌ها مشاهده نمودید نسبت به تعمیر آن اقدام نموده  و بعد بررسی کنید مشکل برطرف شده است یا نه. پس از انجام این کار در نظر داشته باشید احتمال خرابی خود فن نیز وجود دارد که باید به بررسی و تعمیر آن بپردازید. در صورتی که نیاز به تعویض فن بود از متخصصین تعمیر پکیج فرولی در زنجان کمک بخواهید.

پس از هر بار روشن شدن مشعل درون دستگاه میکروپروسسور میزان بار فن را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر بنا به هر دلیل نتواند بار متصل شده به فن را احساس کند پس از گذشت ۱۵ ثانیه اعلام خطا خواهد کرد. در چنین شرایطی لازم است برای بررسی برد پکیج خود از مرکز تخصصی تعمیر پکیج فرولی در زنجان راهنمایی بخواهید.

تعمیر پکیج فرولی در زنجان

بررسی کد خطا F10 توسط متخصصین تعمیر پکیج فرولی در زنجان

در پکیج‌ها از دو سنسور متفاوت استفاده شده است که یکی سنسور دوگانه اطمینان و دیگری سنسور مدار شوفاژ می‌باشد. هر دوی این سنسورها به جهت محافظت از سیستم در مقابل افزایش بیش از اندازه درجه حرارت و تنظیم دما مورد استفاده قرار می‌گیرند. ایراد در هر یک از این سنسورها می‌تواند چنین کد خطایی را به دنبال داشته باشد که باید بررسی آن را به نمایندگی پکیج فرولی در زنجان بسپارید.

در صورت سالم بودن سنسورها باید در نظر داشته باشید احتمال اتصال کوتاه در سیم کشی سنسور وجود دارد که در چنین صورتی ممکن است نیاز به تعویض سیم‌کشی‌ها به وجود بیاید. با ادامه داشتن مشکل امکان قطعی کلی سیم‌کشی‌های سنسور را بررسی نموده و یا برای تعویض سنسور اقدام نمایید. در صورت نیاز با کارشناسان تعمیر پکیج فرولی در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی پکیج فرولی در زنجان | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز زنجان سرویس به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه زنجان سرویس می باشد.

map

مناطق تحت پوشش

نمایندگی پکیج فرولی در زنجان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

024-91011297

منتظر نظرات شما هستیم

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها