امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان

فرم آنلاین ثبت درخواست تعمیرات

تمام اطلاعات اولیه ای که نیاز است تا درخواست شما ثبت شود داخل فرم گذاشته شده است شما میتوانید با پر کردن این فرم و زدن گزینه ارسال درخواست خودرا ثبت کنید تا کارشناسان ما با در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گیرند و تکنسینی جهت تعمیرات لباسشویی شما در زنجان ارسال شود .

شماره تماس | 02433364507

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان | خدمات مرکزی

برند گرنیه (GORENJE) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان (GORENJE)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های گرنیه باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی گرنیه برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس
نمایندگی تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان سرویس

16 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان:

 

1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5 – تمیز نشستن لباس ها

6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 – باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12 – آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی

13 – عدم ورود آب به لباسشویی

14 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

15 – پاره شدن تسمه موتور

16 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و گارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات لباسشویی گرنیه در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

سوالات متداول کاربران در زمینه تعمیرات لباسشویی گرنیه

در زیر به برخی از سوالات متداول کاربران درباره تعمیرات لباسشویی گرنیه پاسخ خواهم داد:

1. آیا برای تعمیرات لباسشویی گرنیه باید به مرکز خدمات مجاز مراجعه کنم؟

بله، برای تعمیرات لباسشویی گرنیه بهتر است به مرکز خدمات مجاز و تخصصی این برند مراجعه کنید. این مراکز دارای تجهیزات و قطعات اصلی مورد نیاز برای تعمیر دستگاه شما هستند و تکنسین‌های آنها تجربه کافی در تعمیرات لباسشویی گرنیه دارند.

2. آیا تعمیرات لباسشویی گرنیه تحت پوشش گارانتی است؟

بله، اگر دستگاه شما هنوز در دوره گارانتی بوده و خرابی آن به علت عیب تولیدی یا خطا در کارخانه رخ داده باشد، تعمیرات آن تحت پوشش گارانتی برند خواهد بود. در این صورت، می‌توانید به مرکز خدمات مجاز گرنیه مراجعه کنید و ادعای خود را بر اساس شرایط گارانتی بیان کنید.

3. آیا می‌توانم تعمیرات لباسشویی گرنیه را خودم انجام دهم؟

تعمیرات پیچیده و جدی لباسشویی گرنیه بهتر است به تکنسین‌های مجاز و آشنا با دستگاه انجام شود. اما برخی از مشکلات کوچک مانند تمیز کردن فیلتر، تعویض شلنگ آب یا تنظیمات ساده می‌توانند توسط خودتان انجام شوند. در هر صورت، قبل از هر چیز، دستورالعمل‌های تعمیرات راهنمای دستگاه را بررسی کنید و در صورت نیاز به تعمیرات پیچیده‌ تر، به مرکز خدمات مجاز مراجعه کنید.

4. آیا قطعات یدکی لباسشویی گرنیه به راحتی در دسترس هستند؟

بله، مراکز خدمات مجاز گرنیه قطعات یدکی اصلی برای تعمیرات لباسشویی گرنیه در اختیار دارند. شما می‌توانید با مراجعه به این مراکز، قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین، برخی از قطعات ساده‌تر مانند شلنگ آب یا فیلتر می‌توانند در فروشگاه‌های قطعات یدکی خانگی نیز قابل دسترس باشند.

5. آیا هزینه تعمیرات لباسشویی گرنیه معقول است؟

هزینه تعمیرات لباسشویی گرنیه معمولاً وابسته به نوع خرابی و قطعاتی است که نیاز به تعویض دارند. هزینه‌ها ممکن است متغیر باشند و بسته به مشکلات خاص دستگاه شما تعیین شود. به هر حال، در مقایسه با خرید یک دستگاه جدید، تعمیرات معمولاً هزینه کمتری را در بر خواهند داشت. قبل از تعمیرات، همیشه می‌توانید با مرکز خدمات مجاز تماس بگیرید و در مورد تخمین هزینه با آنها صحبت کنید.

با این حال، همیشه بهتر است برای تعمیرات لباسشویی گرنیه به مراکز خدمات مجاز مراجعه کنید تا از کیفیت و قابلیت تامین قطعات اصلی و تجربه تعمیرات حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

 

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان

راهنمای برنامه های لباسشویی گرنیه

با توجه به درخواست شما، در زیر به راهنمای برنامه‌های لباسشویی گرنیه اشاره خواهم کرد. لازم به ذکر است که برنامه‌ها و عملکردهای دستگاه‌های لباسشویی گرنیه ممکن است بین مدل‌ها و سری‌های مختلف متفاوت باشند. بنابراین، بهتر است دستورالعمل‌های و دفترچه راهنمای دستگاه خود را مطالعه کنید تا اطلاعات دقیقتری درباره برنامه‌ها و عملکردهای موجود در دستگاه خود بدست آورید. در هر صورت، در زیر توضیحاتی درباره برنامه‌های معمول لباسشویی گرنیه آورده شده است:

1. برنامه پایه یا استاندارد:

این برنامه مناسب برای شستن روزمره لباس‌های شما است. دمای آب و سرعت چرخش بسته به نیازهای شستشوی لباس‌های شما تنظیم می‌شود.

2. برنامه البسه حساس:

این برنامه برای لباس‌هایی مانند پوشاک زیرین، لباس‌های نخی، لباس‌های کشسانی و دستمال‌ها مناسب است. دمای آب و سرعت چرخش به نحوی تنظیم می‌شود که لباس‌ها حساس شما را به خوبی شستشو دهد و از آسیب ناشی از شستشو جلوگیری کند.

3. برنامه لباس‌های ورزشی:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های ورزشی، مانند پوشاک ورزشی و لباس‌های زیرانداز ورزشی مناسب است. این برنامه دمای آب و سرعت چرخش را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که لباس‌های شما از لکه‌ها و بوی بد پس از ورزش تمیز شوند.

4. برنامه شستشوی سریع:

این برنامه برای شستشوی سریع لباس‌های کم کثیف مناسب است. در این برنامه، زمان شستشو کوتاه‌تر است و دمای آب و سرعت چرخش به گونه‌ای تنظیم می‌شود که لباس‌ها به طور موثر شسته شوند.

5. برنامه شستشوی دستی:

اگر لباسی را دستی شسته اید و تنها می‌خواهید آن را آبکشی کنید، این برنامه مناسب است. در این برنامه، زمان شستشو و سرعت چرخش کمتری تنظیم می‌شود تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

در هر صورت، بهتر است دفترچه راهنمای دستگاه خود را بررسی کنید تا برنامه‌های دقیق و مشخص دستگاه خود را بدست آورید و بر اساس نوع پارچه‌ها و نیازهای شستشوی خود از آن استفاده کنید.

هزینه خدمات تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی هزینه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

عضویت در خبرنامه زنجان سرویس

  • با عضویت در خبرنامه زنجان سرویس از ۱۵ درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان

سالیان زیادی است که تقریبا تمام مردم به جز مناطق محروم دارای لباسشویی با انواع مدل و برندهای مختلف در منازل خود هستند و بدین ترتیب از شر شست و شوی زمان بر لباسهای خود راحت شده اند اما موضوعی که امروزه ممکن است اعضای خانواده را اذیت کند خراب شدن بی موقع ماشین لباسشویی است. این موضوع یک راه حل درست داد و ان هم این است که به صورت دوره ای لباسشویی خود را به دست تعمیرکاران جهت سرویس کردن بسپارید و فقط در این صورت می توانید از شر هزینه های سرسام آور تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان در امان بمانید چرا که هزینه سرویس کردن ماشین لباسشویی بسیار کمتر از هزینه تعمیر ماشین لباسشویی است لذا پیشنهاد ما این است که این مهم را در نظر گرفته و رعایت کنید.

عیب یابی و تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان

زمانی می رسد که شما ماشین لباسشویی خود را به صورت دوره ای سرویس نکرده اید و قطعات ماشین لباسشویی شما به مرور زمان در اثر نگهداری نامناسب و سهل انگاری در تعمیر قطعه و یا اینکه اتمام طول عمر خود دچار خرابی شده است و احتیاج به تعمیر توسط نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان دارد در این صورت شما به تنهایی نمی توانید از پس تعمیر و تعویض قطعات بر بیایید ولی ما در ادامه همین مطلب ترفندهایی را به شما آموزش خواهیم داد که حداقل بتوانید از پس تشخیص این خرابی ها بر بیایید و پس از تماس با متخصصین ما در زنجان سرویس بتوانید مشکلات پیش آمده برای دستگاه خود را به درستی بیان کنید و خدمات و مشاوره درستی را از تکنسین های ما دریافت کنید؛ پس با ما همراه باشید.

 نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان

چرا ماشین لباسشویی لباس ها را خوب نمی شوید؟

برای اینکه بفهمیم علت اینکه ماشین لباسشویی شما چرا لباس ها را به درستی نمی شوید باید سه مورد را مورد بررسی قرار دهیم:

  • مورد اول این است که ممکن است ماشین لباسشویی شما بیش از حد ظرفیت خود از لباس پر شده است لذا با مراجعه به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی گرنیه از میزان ظرفیت ماشین لباسشویی خود مطلع شوید. در غیر این صورت دستگاه خود را جهت تعمیر به نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان بسپارید.
  • مورد دوم مربوط به این می شود که ممکن است ماده شوینده ای که استفاده می کنید از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد و استفاده از مواد شوینده نامرغوب کمکی به شست و شوی لباس ها نمی کند.
  • مورد سوم این است که در هنگام تنظیم برنامه حتما فراموش نکنید که این میزان را مطابق با کثیفی و ظرفیت البسه تنظیم کنید تا لباس هایتان به درستی و سهولت شسته شوند.
  • مورد چهارم این است که لباس ها را به صورت متعادل و باز شده داخل ماشین لباس شویی خود بگذارید تا به درستی لکه های رو آنها تمیز شود.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان با شماره تلفن های ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷تماس حاصل فرمایید.

چرا لباسشویی گرنیه لرزش دارد و آیا نیاز به نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان داریم؟

  • ممکن است گاهی پیش بیاید در همان ابتدای کارکرد ماشین لباسشویی گرنیه خود متوجه این موضوع شوید که لباس شویی شما بیش از حد انتظار لرزش دارد؛ این موضوع چند علت بیش تر ندارد؛ در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت:
  • دلیل اول این است که لباس شویی شما در یک سطح صاف و بدون شیب و پستی و بلندی قرار نگرفته است؛ لذا برای رفع این مشکل می بایست ماشین لباس شویی خود را از نظر تراز بودن چک کنید بدین صورت که پس از قرار دادن ماشین لباسشویی در جای مخصوص خود با قرار دادن یک تراز بنایی روی آن می توانید سطح تراز آن را بررسی کنید. البته اگر خودتان قادر به انجام این امر نبودید می توانید از تکنسین های ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان کمک بگیرید.
  • دلیل بعدی می تواند این باشد که شما نباید بیش از حد تعیین شده لباس وارد ماشن لباسشویی خود بکنید یعنی لباس ها نه بیش از حد زیاد و نه بیش از حد کم باشند.
  • در مورد بعدی حتما قواره لباس ها چک شود به این معنی که لباس هایی که قواره بزرگ تر دارند مانند : حوله، ملحفه و روتختی و پرده با لباس هایی که دارای قواره ای کوچک هستند به هیچ وجه با هم شسته نشوند.

نکته: گاهی ممکن است لرزش ماشین لباس شویی فقط در هنگامی که ماشین شروع به چرخش می کند وجود داشته باشد و پس از بالا رفتن دور شست و شوی لباس ها کاملا قطع شود که باید بگوییم این یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است که دلیل آن عدم تعادل می باشد و نیازی به نگرانی بابت این موضوع نیست.

ولی اگر مشکل شما ربطی به مواردی که ذکر شد نداشت حتما با یک متخصص در مرکز تعمیر لباسشویی در زنجان تماس بگیرید و مشکل لباس شویی گرنیه خود را جویا شوید؛ چرا که ممکن است با یک سرویس کوچ هم مشکل شما حل بشود.

تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان

علت اینکه ماشین لباسشویی گرنیه عمل آب گیری را انجام نمی دهد چیست؟

  1. گاهی ممکن است پیش بیاید که ماشین لباسشویی شما لباس ها را پس از انجام عمل شست وشو آب گیری نکند که بهتر است نگران نباشید ما به شما خواهیم گفتنن چگونه بدون نیاز به تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان این مشکل را رفع کنید؛ با ما همراه باشید:
  2. دلیل اولی که ممکن است موجب بروز این مشکل شود این است که شیر آب را به درستی و با توجه به نیاز شست و شوی لباس های خود تنظیم نکرده باشید و اگر فشار آب ورودی کم باشد لباس شویی شما عمل آب گیری را انجام نخواهد داد.

علت بعدی می تواند خیلی ساده و دم دستی باشد؛ ممکن ایت شلنگ آب در پشت ماشین لباسشویی شما پیچ و یا تاب خورده باشد.

اگر مورد شما به هیچ کدام یک از موارد زیر مربوط نبود حتما با یک تکنسین در نمایندگی لباسشویی گرنیه تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی گرنیه عمل تخلیه را انجام نمی دهد و آیا برای حل آن نیازی به نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان داریم ؟

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی گرنیه شما عمل تخلیه را به درستی انجام ندهد و این موصوع روند عملکرد طبیعی ماشین لباسشویی شما را مختل کندد اما بهتر است بدانید که برای اینکه علت این موضوع را بفهمید باید بسیار حوصله به خرج دهید چرا که بسیار مبحث تخصصی می باشد:

نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در زنجان

  1. اولین علتی که می توانید آن را بررسی کنید این است که فیلتر پمپ تخلیه را چک کنید این قطعه در قسمت پایین دستگاه قرار دارد که باید از همان قسمت نیز باز و کاملا تمیز شود. اگر نیاز به کمک داشتید با نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان تماس بگیرید.
  2. دومین قدم چک کردن این است که شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی گرنیه شما پیچ نخورده باشد و یا اینکه دچار گرفتگی با اشیائ کوچکی من جمله سکه و دکمه و …نشده باشد.
  3. در قدم سوم باید به بررسی محلی که آب لباسشویی تخلیه می شود بپردازید چرا که ممکن است دستگاه شما به درستی کار کند ولی محل تخلیه آن مسدودد شده باشد.
  4. مورد آخری که باید آنرا بررسی کنید این است که ارتفاع مجاز رعایت شده باشد؛ این ارتفاع معادل حداقل 60 سانتی متر و حداکثر یک متر می باشد.

در صورتی که مشکل از هیچ یک از  موارد بالا نبود و یا اینکه شما قادر به تشخیص آنها نبودید نگران نباشید؛ چرا که متخصصین ما در نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان آماده تعمیر لباسشویی شما هستند لذا جهت استفاده از خدمات ما با شماره تلفن های ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷تماس حاصل فرمایید.

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

بررسی لباسشویی گرنیه طبق نظرات کاربران

لباسشویی گرنیه یکی از محبوب‌ترین برندهای دستگاه‌های لباسشویی در بازار است که با ارائه قابلیت‌های متنوع و عملکرد بهتر، توانسته است نظرات مثبت کاربران را به دست آورد. در اینجا به بررسی برخی از نظرات کاربران درباره لباسشویی گرنیه می‌پردازیم:

1. عملکرد عالی:

بسیاری از کاربران از عملکرد بسیار خوب و قابل اعتماد لباسشویی گرنیه تحسین می‌کنند. برنامه‌های لباسشویی متنوع و قابل تنظیم، کیفیت شستشو و نرمی لباس‌ها، همراه با عملکرد بهینه و اثربخشی بالا، به دستگاه اعتماد و رضایت کاربران را فراهم کرده است.

2. کارکرد آسان:

بسیاری از کاربران معتقدند که لباسشویی گرنیه دارای کارکرد آسان و ساده است. رابط کاربری مناسب، دکمه‌های قابل فهم و قابلیت های مانند شستشوی سریع و تنظیمات سفارشی، به کاربران امکان می‌دهد بدون مشکل از دستگاه استفاده کنند.

3. کیفیت ساخت:

کاربران از کیفیت ساخت لباسشویی گرنیه راضی هستند. از جنبه هایی مانند مواد با کیفیت برای ساخت دستگاه، مقاومت و پایداری قطعات و طراحی هوشمندانه صحبت می‌شود که همگی به ماندگاری و عمر طولانی دستگاه کمک می‌کنند.

4. صرفه جویی در انرژی و آب:

لباسشویی گرنیه با ارائه سیستم‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی و آب، توانسته است نظرات مثبتی در این خصوص به دست آورد. کاربران از قابلیت‌هایی مانند برنامه‌های اقتصادی و توان محدودهای مصرفی انرژی و آب تحت تاثیر قرار می‌گیرند و صرفه جویی در مصرف انرژی و آب را تجربه می‌کنند.

5. قابلیت‌های متنوع:

لباسشویی گرنیه با ارائه قابلیت‌های متنوع به کاربران، توانسته است رضایت آن‌ها را جلب کند. امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی، تشخیص خطاها، قفل کودک و برنامه‌های خاص مانند شستشوی پتو و پرده، به کاربران امکان می‌دهد تجربه ای شخصی‌تر و مناسب‌تر را با دستگاه داشته باشند.

در نهایت، لباسشویی گرنیه با عملکرد برتر، کیفیت ساخت بالا، کارکرد آسان، صرفه جویی در انرژی و آب، قابلیت های متنوع و قابلیت اعتماد کاربران، انتخاب مناسبی برای خرید می‌باشد. با این حال، همانند هر خرید دیگری، بهتر است نیازها و انتظارات خود را بررسی کرده و مدلی را انتخاب کنید که بهترین گزینه برای شماست.

چرا زنجان سرویس را برای تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی گرنیه | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات لباسشویی گرنیه در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر لباسشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی گرنیه در زنجان

تعمیر لباسشویی گرنیه در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
Subscribe
Notify of
guest

6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها
فاطمه معصومی
فاطمه معصومی
3 years ago

سلام وقت بخیر
من چند وقت پیش لباسشویی گرنیه گرفتم ولی دفترچشو گم کردم و نمیتونم باهاش کار کنم شما دفترچشو دارید برام بفرستید ؟

محمدرضا قلیزاده
محمدرضا قلیزاده
2 years ago

خسته نباشید.این مدل لباسشویی رو دارم.موتورش سوخته؟به نظر شما عوض کنم موتورشو؟بعد تعمیر همون عملکرد رو داره یا نه؟
شما موتورشو دارین برام عوض کنید؟

Admin admin
Admin admin
2 years ago

با سلام این مورد دستگاه شما نیازمند بررسی تخصصی دارد.برای اطلاعات بیشتر و ثبت تعمیرات خود با مرکز زنجان سرویس تماس بگیرید.

نسترن
نسترن
2 years ago

سلام خدا قوت شما تعمیرات مربوط به ضربه رو هم انجام میدین؟

Admin admin
Admin admin
2 years ago
Reply to  نسترن

با عرض سلام متاسفانه تعمیرات بدنه انجام نمی دهیم.