5/5 - (1 امتیاز)

مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان 

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در زنجان | خدمات مرکزی

برند سامسونگ (SAMSUNG) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیرات تلویزیون سونی با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در زنجان با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان (SAMSUNG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان و استان البرز بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان :

_دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان 

– سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن

– کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

– تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن

– ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه

– استفاده از قطعات فابریکی و اصلی

– سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی

– تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)

 – ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 40000 تومان می باشد)

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در زنجان
تعمیرات تلویزیون سامسونگ در زنجان

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان :

– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن

– نداشتن صدا یا تصویر

– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر

– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد

– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت های

– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی

– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه

– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

 تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان

از جمله برندهای خیلی معروف کره ای درتلویزیون و نمایش خانگی برند سامسونگ است که بسیار محبوب و پرفروش در بازارهای لوازم خانگی در ایران ظاهر شده و از سالهای پیشین طرفداران بسیاری در این زمینه جذب کرده است علی الخصوص اینکه این برند کره ای محبوب تلویزیون های خود را در دو مدل ال ای دی و ال سی دی به بازار مشتریان پر و پا قرص عرضه می دارد.

علت محبوبیت برند سامسونگ در بازارهای ایرانی

دو علت بسیار مهم و حساس دلیل محبوبیت بی بدیل این برند کرده ای خوش نام شده است:

  1. کیفیت صفحه نمایش بسیار عالی
  2. صرف انرژی کم نسبت به سایر برندهای رقیب

همانطور که میدانید تمامی وسایل برقی روزی ممکن است به علت اصطحلاک دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند تلویزیون نیز از این قائده مستثنی نیست نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد اما موضوعی که بیش از هر برند دیگری برند سامسونگ را در بازار تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان به عقب می راند کیفیت محصولات این برند و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن است و از آنجایی که تلویزیون سامسونگ همیشه در تلاش بوده تا برندینگ خود را قوی نگه دارد و حفظ کند در عین حال محصولات آن همیشه دارای تنوع برای مشتریان خاص و سخت پسند بوده است.

 چه زمانی نیازمند تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان هستیم؟

تمامی وسایل برقی من جمله تلویزیون در طول شبانه روز روشن است و بسیار در طول روز استفاده می شوند و همین موضوع می تواند دلیل بر پایین آمدن عمر مفید آنها گردد.

تعمیرات تلویزیون می تواند شامل پنل، فلت، بک لایت، تعمیرات مربوط به آب رفتگی، مین برد است که متخصصین ما در زنجان سرویس به راحتی می توانند مشکل تلویزیون شما را تشخیص داده و آنرا در کمترین زمان تحویل شما دهند پس نیازی نیست دیگر نگران خرابی تلویزیون خود باشید.

شما می توانید با تماس با مراکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان با شماره تماس ۳۳۴۶۴۷۲۸ ۰۲۴به راحتی از خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ در زنجان بهره مند شوید.

ایراداتی که ممکن است برای تلویزیون سامسونگ پیش بیاید

از آنجایی که برند سامسونگ چه در مدل ال ای دی و چه ال سی دی دارای فرایندی سخت و پیچیده در تشخیص و همچنین فیکس کردن قطعات داخلی خود دارد لذا اگر در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان بودید بهتر است بدانید که نمایندگی سامسونگی که انتخاب می کنید حتما دارای متخصصین خبره و حرفه ای در زمینه تعمیرات باشند که خدایی ناکرده دچار خسارت و زیان مالی هنگفتی نشوید.

اگر تلویزیون  سامسونگ دچار به هم ریختگی رنگ صفحه نمایش شد راهکار چیست؟

اگر بخواهیم عمده ترین مشکلی که در طول استفاده از تلویزیون سامسونگ ممکن است به آن بر برخورید بگوییم، مشکلات مربوط به صفحه نمایش و نمایش رنگ مثال مناسبی خواهد بود به طوری که اغلب مراجعه کنندگان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان به خاطر پخش رنگ و به هم ریختگی رنگ در صفحه نمایش به زنجان سرویس مراجعه کرده اند.

از جمله مشکلاتی که در صورت رنگ پریدگی صفحه نمایش ممکن است با آن مواجه شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ممکن است این مشکل به صورت خطوط افقی روی صفحه نمایش تلویزیون نشان داده شود و یا ممکن است رنگ ها در صفحه نمایش به حالت رنگین کمان در بیایند یا پخش شوند همچنین ممکن است رنگ های سبز و قرمز و آبی به درستی نمایش داده نشوند و یا اینکه رنگ ها به درستی نمایش داده نشوند و به هم ریخته شوند.

اما علت بروز این مشکل چیست و چگونه بابد به حل آن پرداخت؟

اگر برای شما نیز سوال است که این مشکلات از کجا پدید آمده و به کجا قرار است ختم شود بابد بگوییم که ممکن است این مشکل ناشی از منبع تغذیه تلویزیون سامسونگ شما باشد و یا اینکه بک لایت های صفحه نمایش به مشکل خورده باشد و یا برد اصلی تلویزیون شما ایارد داشته باشد که در هر صورت باید بدانید که تمامی این ایرادات با مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان قابل حل است.

اگر تلویزیون شما به صورت ناگهانی خاموش شد با تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان قابل حل است؟

ممکن است مشکل خاموش شدن یک دفعه ای تلویزیون سامسونگ مربوط به مواردی مانند برد دستگاه و یا پاور آن باشد به طوری که  تلویزیون شما در حالت روشن و پخش خود خاموش شده و بعد از تلاش مجدد شما برای روشن کردن مجدد، تلویزیون به حالت استند بای رفته یا چراغ پنل فقط چشمک می زند. که در صورت نیاز می توانید با تماس با  زنجان سرویس از خدمات با کیفیت متخصصین ما در تعمیر تلویزیون ساسمسونگ در زنجان بهره مند شوید.

علت قطع صدا در تلویزیون سامسونگ چیست؟

گاهی ممکن است در برخی از مدل های برند سامسونگ شاهد این اتفاق باشیم که صدا در حین پخش تصویر قطع شود بهتر است بدانید که این مشکل مربوط به بلندگوی تلویزیون شما است و با تعمیر تلویزیون سامس.نگ در زنجان مشکل پیش آمده حل وفصل شود.

قطع تصویر در تلویزیون سامسونگ

بسیاری از ال ای دی ها و ال سی دی های سامسونگ موجود در بازار با ایراد قطع تصویر دست و پنجه نرم می کنند. این ایراد مربوط به تکنولوژی ساخت است و جایی برای نگرانی نیست، چرا که متخصصین فنی سامسونگ سرویس به راحتی از پس رفع این مشکل بر خواهند آمد. بد نیست بدانید که قطع تصویر در تلویزیون های سامسونگ به علت نقص در مدار مربوط به بک لایت آن ها است و در مواردی نیز بخش T CON دچار آسیب می شود که منجر به بروز این نقص در عملکرد صفحه نمایش تلویزیون می گردد.

اگر تلویزیون سامسونگ به اینترنت بی سیم (Wifi) متصل نشد چه بکنیم؟

گاهی ممکن است تلویزیون سامسونگ شما به مودم وصل نشود و شما را دچار ناامیدی بکند. بهتر است اصلا نگرانی به خود راه ندهید چرا که تنها با به روز رسانی تلویزیون سامسونگ می تواندیاز خدمات اتصال به Wifi بهره مند شوید و بدون نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان از خدمات آن استفاده کنید.

آیا تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان در منزل یا محل کار قابل انجام است؟

از مزایای اینکه می توانید از خدمات زنجان سرویس در خانه بهره ببرید این است که نیازی به جا به جایی تلویزیون سامسونگ وجود ندارد که ممکن است بسیاری از این جا به جایی ها به شکستگی یا آسیب به بدنه تلویزیون سامسونگ شما بشود و همچنین ممکن است در هنگام سپردن تلویزیون سامسونگ خود به تعمیرکاران این احتمال به وجود بیاید که قطعات تلویزیون شما با دستکاری غیر اصولی به جای تعویض خراب تر شود و شما را متحمل هزینه های بسیار سنگینی بکند.

در همین زمینه بهتر است بدانید متخصصین ما در زنجان سرویس آماده هرگونه خدمت رسانی در منزل برای تعمیر تلویزیون در زنجان برای شما عزیزان هستند تا هم انجام خدمات به صورت اصولی و مطمئن انجام شود و هم اینکه مقرون به صرفه، با کیفیت و یدون نگرانی پیش برود.

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون سامسونگ در زنجان

تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون سامسونگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون سامسونگ در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر تلویزیون در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.