امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان

فرم آنلاین ثبت درخواست تعمیرات

تمام اطلاعات اولیه ای که نیاز است تا درخواست شما ثبت شود داخل فرم گذاشته شده است شما میتوانید با پر کردن این فرم و زدن گزینه ارسال درخواست خودرا ثبت کنید تا کارشناسان ما با در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گیرند و تکنسینی جهت تعمیرات لباسشویی شما در زنجان ارسال شود .

شماره تماس | 02433364507

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

نمایندگی لباسشویی الکترولوکس در زنجان | خدمات مرکزی

برند الکترولوکس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی الکترولوکس در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های الکترولوکس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی الکترولوکس برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس
نمایندگی تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان سرویس

16 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان:

1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5 – تمیز نشستن لباس ها

6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 – باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12 – آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی

13 – عدم ورود آب به لباسشویی

14 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

15 – پاره شدن تسمه موتور

16 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

چرا زنجان سرویس را برای تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی لباسشویی الکترولوکس | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر لباسشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

سوالات متداول کاربران در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

الکترولوکس (Electrolux) یکی از برندهای مشهور و قابل اعتماد در زمینه تجهیزات خانگی است. در زیر به برخی از سوالات متداول کاربران درباره تعمیرات لباسشویی الکترولوکس پاسخ می‌دهیم:

1. آیا می‌توانم خودم لباسشویی الکترولوکس خود را تعمیر کنم؟

بله، در برخی موارد ساده مانند تعویض فیوز یا تمیز کردن فیلتر، می‌توانید خودتان تعمیرات اولیه را انجام دهید. اما در موارد پیچیده‌تر و نیاز به تخصص فنی، بهتر است به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید.

2. چه مشکلات رایج در لباسشویی الکترولوکس وجود دارد؟

مشکلات رایجی که ممکن است در لباسشویی الکترولوکس رخ دهند عبارتند از: عدم چرخش دستگاه، نشت آب، مشکل در سیستم الکتریکی، عملکرد نامناسب پمپ آب و ….

3. آیا تعمیر لباسشویی الکترولوکس گارانتی دارد؟

بله، اکثراً لباسشویی‌های الکترولوکس دارای گارانتی هستند. برای دریافت خدمات گارانتی و تعمیرات، بهتر است با مرکز خدمات مجاز الکترولوکس تماس بگیرید و مشکل خود را گزارش دهید.

4. چقدر زمان تعمیر لباسشویی الکترولوکس طول می‌کشد؟

مدت زمان تعمیر لباسشویی الکترولوکس وابسته به نوع مشکل و پیچیدگی آن است. مشکلات ساده معمولاً در مدت زمان کوتاهی قابل رفع هستند، اما در موارد پیچیده‌تر و نیاز به تعویض قطعات، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد.

5. آیا می‌توانم از تعمیرات خارج از مرکز خدمات مجاز الکترولوکس استفاده کنم؟

استفاده از مرکز خدمات مجاز الکترولوکس برای تعمیرات بهترین گزینه است. زیرا فنیسین‌های مجاز با دانش و تجربه لازم برای تعمیرات دقیق و استفاده از قطعات اصلی تجهیزات می‌باشند. استفاده از تعمیرات غیرمجاز ممکن است باعث از بین رفتن گارانتی شود و مشکلات بیشتری ایجاد کند.

بهتر است هرگز تلاش نکنید تا خودکار لباسشویی الکترولوکس را تعمیر کنید مگر اینکه دارای تجربه و دانش لازم باشید. در صورت بروز مشکل در دستگاه، بهترین راه حل این است که با مرکز خدمات مجاز الکترولوکس تماس بگیرید و از خدمات تعمیراتی حرفه‌ای و صحیح بهره‌مند شوید.

 

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان

راهنمای برنامه های ماشین لباسشویی الکترولوکس

لباسشویی الکترولوکس برنامه‌های متنوعی را برای شستشوی لباس‌ها ارائه می‌دهد. هر برنامه به منظور شستشوی خاصیت‌ها و نیازهای مختلف طراحی شده است. در زیر، چند برنامه معمول لباسشویی الکترولوکس را بررسی می‌کنیم:

1. برنامه‌ی استاندارد:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های روزمره مناسب است. این برنامه شامل فرآیندهای شستشو، آبکشی و خشک کردن معمولی است. در این برنامه، دستگاه مقدار مناسب آب، مواد شوینده و زمان شستشو را به طور خودکار تنظیم می‌کند.

2. برنامه‌ی حساس:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های حساس مانند پارچه‌های نرم، لباس‌های زیر و لباس‌های کودکان مناسب است. در این برنامه، سرعت چرخش دستگاه کمتر است و فشار آب نیز کاهش می‌یابد تا از خراب شدن لباس‌های حساس جلوگیری شود.

3. برنامه‌ی ضدآلرژی:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های حساس به آلرژی مانند لباس‌های بیماران یا لباس‌های بافتی مناسب است. در این برنامه، از آب گرم و مواد شوینده ضدآلرژی استفاده می‌شود تا آلرژن‌ها را از لباس‌ها کاهش دهد.

4. برنامه‌ی سریع:

این برنامه برای شستشوی سریع لباس‌ها در مدت زمان کمتر استفاده می‌شود. این برنامه مناسب است که لباس‌های کم کثیف را به سرعت شستشو دهید و زمان صرفه جویی کنید.

5. برنامه‌ی شستشوی دستی:

این برنامه برای شستشوی دستی لباس‌ها به صورت الکترونیکی شبیه‌سازی شده است. در این برنامه، دستگاه با حرکت‌های ملایم و آرام لباس‌ها را شستشو می‌دهد تا از خراب شدن آنها جلوگیری شود.

مهم است بدانید که برنامه‌های لباسشویی ممکن است بین مدل‌ها و نوع دستگاه‌های الکترولوکس متفاوت باشند. بنابراین، برای بهره‌برداری بهینه از دستگاه خود، به دفترچه راهنمای کاربری خود رجوع کنید و برنامه‌های دقیق و مربوط به دستگاه خود را مشاهده کنید.

هزینه خدمات تعمیر لباسشویی

نوع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی هزینه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

عضویت در خبرنامه زنجان سرویس

  • با عضویت در خبرنامه زنجان سرویس از ۱۵ درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان

خواندن این مقاله توسط شما معمولا بدین معناست که شما نیز با خرابی ماشین لباسشویی مواجه شده و می خواهید در جهت عیب یابی این دستگاه اقدام کنید. همانطور که می دانید ماشین لباسشویی دستگاه حساس و پیچیده ای به شمار رفته و از همین رو بنا به دلایل مختلفی دچار یک سری خرابی ها و ایرادات می شود، اگرچه ماشین لباسشویی الکترولوکس کیفیت بسیار بالایی دارد اما این به معنای آسیب ناپذیر بودن دستگاه نبوده و عواملی مثل استفاده نادرست، فرسودگی قطعات و… می توانند خرابی لباسشویی الکترولوکس را به همراه داشته باشند.

البته ناگفته نماند که امروزه با وجود مجموعه هایی هم چون نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان افراد می توانند به آسانی در جهت تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در زنجان اقدام نموده با تعمیر لباسشویی الکترولوکس به صورت کاملا تخصصی ایراد به وجود آمده را برطرف کنند.

در ادامه این مطلب بیشتر به موضوع مهم تعمیر لباسشویی میله در زنجان و همچنین ایرادات رایجی که کاربران در رابطه با ماشین لباسشویی با آن مواجه می شوند خواهیم پرداخت.

خدمات تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان

دلیل تخلیه نکردن لباسشویی از نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان

معمولا عوامل مختلفی موجب ایجاد بروز این مشکل در ماشین لباسشویی شده و از تخلیه آب جلوگیری می کنند. برای مثال یکی از این عوامل، فرسودگی کمربند درایو و یا انسداد شلنگ تخلیه می باشد‌‌. همچنین اگر پمپ لباسشویی دچار آسیب شود، از تخلیه درست آب لباسشویی جلوگیری می کند.

گیر کردن اشیاء کوچک هم چون جوراب، سکه و… در پمپ لباسشویی از دیگر دلایل تخلیه نشدن آب لباسشویی به شمار می رود.

همچنین اگر شما از مواد شوینده با حجم بسیار زیاد برای شست و شو لباس های خود استفاده کنید ممکن است یا مشکل تخلیه نشدن لباسشویی مواجه شوید.

اگر ایراد دستگاه مربوط به موارد گفته شده نبود می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس تماس بگیرید.

مراکز تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان

دلیل نشتی آب لباسشویی از نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان

اگر متوجه نشتی آب از لباسشویی شدید قبل انجام هر چیز از اتصال درست شلنگ تخلیه و همچنین صحت آن اطمینان حاصل کنید.

اتصال نادرست شیلنگ نشتی آب لباسشویی را به همراه دارد پس بهتر است ابتدا قسمت های آب بندی لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید.

لاستیک های لباسشویی وظیفه جلوگیری از نفوذ آب به بیرون از دستگاه را دارند، هنگامی که لاستیک بر اثر فرسودگی یا عواملی از این قبیل دچار آسیب دیدگی شود، توان کافی را برای عایق بندی نداشته و در نتیجه آب لباسشویی به بیرون دستگاه درز پیدا می کند، پس لاستیک را نیز چک نموده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

همچنین می توانید برای بررسی دقیق تر دستگاه در رابطه با این موضوع از نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان کمک بگیرید.

مرکز تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان

دلیل خرابی تعمیر تایمر لباسشویی از نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در تهران

لباسشویی های پیشرفته و مدرن از صفحه نمایشگر و تایمر برای تنظیمات لباسشویی جهت شست و شوی بهتر برخوردار هستند. تایمر لباسشویی نیز از دیگر قسمت هایی می باشد که در معرض آسیب و خرابی قرار می گیرد. برای برطرف کردن این مشکل می بایستی قسمت تایمر را کامل باز نموده و سپس بعد مطلع شدن از مشکل اصلی تایمر ایراد آن را برطرف کنید.

بهتر است برای انجام این کار و تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان از نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

نقد و بررسی لباسشویی الکترولوکس

لباسشویی الکترولوکس یکی از برندهای معتبر و محبوب در بازار تجهیزات خانگی است. این برند به دلیل کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و امکانات متنوع، توانسته است جایگاه قوی خود را در بین مشتریان خود برجسته سازد. در زیر به بررسی مزایا و معایب لباسشویی الکترولوکس می‌پردازیم:

مزایا:

1. کیفیت ساخت بالا: لباسشویی الکترولوکس با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته ساخته شده است. این به معنای دوام و استحکام بالای دستگاه می‌باشد.

2. عملکرد بی‌صدا: یکی از ویژگی‌های برجسته لباسشویی الکترولوکس، عملکرد بی‌صدا و کم‌صدا است. این امر بسیار مهم است زیرا صدای بلند دستگاه می‌تواند ناراحت‌کننده باشد.

3. برنامه‌های متنوع: لباسشویی الکترولوکس دارای برنامه‌های متنوعی است که به شما امکان می‌دهد بر اساس نوع پارچه و نیازهای خاص خود، برنامه مناسب را انتخاب کنید. این شامل برنامه‌های شستشوی حساس، ضدآلرژی، سریع و غیره می‌شود.

4. صرفه‌جویی در مصرف انرژی: لباسشویی الکترولوکس با استفاده از فناوری‌های مدرن و برنامه‌های مهندسی بهینه، به شما امکان می‌دهد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و در نتیجه صورت حساب برق خود را کاهش دهید.

معایب:

1. قیمت بالا: لباسشویی الکترولوکس در برابر برخی از رقبا قیمت بالایی دارد. این می‌تواند برخی از مشتریان را از خرید این محصول باز دارد.

2. پشتیبانی محدود: در برخی مناطق، پشتیبانی و خدمات پس از فروش الکترولوکس ممکن است محدود باشد. این موضوع می‌تواند در صورت بروز مشکلات و نیاز به تعمیرات، مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد کند.

3. عدم دسترسی به قطعات یدکی: در برخی موارد، دسترسی به قطعات یدکی الکترولوکس ممکن است کمی مشکل باشد. این موضوع می‌تواند تعمیرات را به تعویق بیندازد و زمان بیشتری برای تعمیر دستگاه نیاز باشد.

در نهایت، لباسشویی الکترولوکس یک گزینه خوب برای افرادی است که به دنبال یک دستگاه با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد هستند. با این حال، قبل از خرید، بهتر است نیازها و پیشرفتهای خود را مورد بررسی قرار دهید و با مراجعه به فروشگاه‌ها و مشاوره با کارشناسان مطمئن شوید که لباسشویی الکترولوکس با نیازهای شما سازگار است.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی الکترولوکس در زنجان

تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map

<p>

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها
</p>