5/5 - (1 امتیاز)

مراحل ثبت درخواست

درخواست تعمیرات پکیج

دلایل انتخاب ما

نمایندگی تعمیرات پکیج در مشهد

دلایل انتخاب نمایندگی پکیج باکسی در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس 

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

۱۰ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمگن :

۱- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها

۲– نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی

۳– آبریزی و نشتی از زیر پکیج

۴– سر و صدای اضافی از پکیج

۵– سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر

۶– گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها

۷- روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش

۸- تشکیل نشدن شعله

۹- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

تعمیر پکیج مشهد

هزینه خدمات تعمیرات پکیج

هزینه خدمات تعمیر پکیج

خدمات پیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت اسید شویی پکیج۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان
اجرت هواگیری پکیج۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ۵۰.۰۰۰ تا ۱۷۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر برد پکیج۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن۷۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

پکیج‌های باکسی ساخت کشور انگلیس بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند. شما اگر برای خانه خود برند باکسی را انتخاب کرده‌اید باید بدانید از بابت خدمات پس از فروش در این برند جای نگرانی نیست. مراکز تعمیرات بسیاری برای برند باکسی و پکیج‌های آن وجود دارد که یکی از آنها مرکز تخصصی تعمیر پکیج در زنجان می‌باشد. در صورت نیاز در هر ساعت از روز می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 تعمیر پکیج باکسی در زنجان

با وجود کیفیت بالایی که در ساخت پکیج‌های باکسی شاهد آن هستیم احتمال بروز خطا و مشکل در آنها وجود دارد و می‌توانید رفع این مشکلات را به نمایندگی پکیج باکسی در زنجان بسپارید. کدهای خطای نمودار شده در صفحه نمایش پکیج باکسی به شما در تشخیص خطا و عوامل مرتبط با آن کمک می‌کنند. ما در ادامه این مطلب برخی از متداول‌ترین کدهای خطای پکیج باکسی را مورد بررسی قرار داده‌ایم. اگر نیاز به کمک‌های بیشتری داشتید می‌توانید با متخصصین تعمیر پکیج باکسی در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی پکیج باکسی در زنجان

عیب‌یابی کد خطای E01 و E04 در پکیج باکسی

 این دو کد خطا از متداول‌ترین کد خطاهایی هستند که در پکیج‌های باکسی ممکن است با آن رو‌به‌رو شوید و مربوط به فرایند قفل کردن سیستم احتراق بویلر می‌باشند. در صورت مواجه شدن با چنین کد خطایی می‌توانید از نمایندگی پکیج باکسی در زنجان کمک خواسته و یا خودتان به بررسی چند مورد بپردازید. اولین بخشی که باید در نظر داشته باشید شکسته شدن رابط روی سنسور شعله می‌باشد. اگر برای تعویض این قطعه با مشکل مواجه شدید از متخصصین تعمیر پکیج باکسی در زنجان کمک بخواهید.

 از دیگر دلایل نمایش این دو کد خطا در پکیج باکسی عدم وجود گاز در دستگاه می‌باشد. همچنین احتمال کثیف شدن سنسور کنترل شعله وجود دارد. از دیگر مواردی که باید در نظر داشته باشید اختلال در عملکرد سیستم احتراق دستگاه می‌باشد. همچنین احتمال دارد در عملکرد ولو گاز یا سیستم الکترونیک آن مشکلی ایجاد شده باشد. برای بررسی‌های دقیق‌تر می‌توانید از کارشناسان تعمیر پکیج باکسی در زنجان راهنمایی بخواهید.

 

عیب‌یابی کد خطای E02 در پکیج باکسی

 این کد خطا ممکن است به شکل کد E02 یا 02E در دستگاه شما به نمایش در بیاید که دلایل بروز آن متفاوت هستند. در صورت مشاهده چنین کد خطایی در پکیج باکسی ابتدا از بالا نرفتن فشار آب مدار اصلی مطمئن شوید. سپس عملکرد سنسور دمای مدار را مورد بررسی قرار داده و از نبود مشکل در آن اطمینان پیدا کنید. اگر برای بررسی این سنسور نیاز به کمک داشتید با متخصصین تعمیر پکیج باکسی در زنجان در تماس باشید.

از دیگر دلایل نمایش این کد خطا در پکیج باکسی ضعف در عملکرد جریان خنک‌کننده می‌باشد. همچنین ممکن است به دنبال مسدود شدن فیلتر یا مبدل دما و مسدود شدن هوا درون سیستم چنین کد خطایی را مشاهده کنید. اگر پس از بررسی موارد فوق بازهم کد خطا نمایش داده می‌شد پمپ گردش آب را مورد بررسی قرار داده و در نهایت برای بررسی برد الکترونیکی با مراکز تخصصی تعمیر پکیج باکسی در زنجان تماس بگیرید.

تعمیر پکیج باکسی در زنجان

 عیب‌یابی کد خطای E03 توسط کارشناسان تعمیر پکیج باکسی در زنجان

کد خطای E03 یا 03E مربوط به اختلال در عملکرد سنسور کشش ترموستات و رله پنوماتیک دستگاه می‌باشد. بلند بودن طول دودکش مورد استفاده برای پکیج یا مسدود شدن مسیر دودکش بنا به هر دلیلی از دلایل نمایش این کد خطا در پکیج شما می‌باشد. بهتر است تعویض دودکش و نصب صحیح آن را به کارشناسان حاضر در نمایندگی پکیج باکسی در زنجان بسپارید.

از دلایل دیگر نمایش کد خطای E03 در پکیج باکسی می‌توان به معیوب بودن انژکتور این دستگاه اشاره داشت. همچنین احتمال دارد به دنبال قطع اتصال سیستم الکترونیکی و رله بادی چنین وضعیتی ایجاد شده باشد. در ادامه از اتصال صحیح فن مطمئن شده و اگر بازهم مشکل پکیج شما ادامه داشت از کارشناسان تعمیر پکیج باکسی در زنجان کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیرات پکیج زنجان سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز زنجان سرویس به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه زنجان سرویس می باشد.

map

مناطق تحت پوشش

تعمیرات پکیج در زنجان در مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

024-91011297

منتظر نظرات شما هستیم

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها