امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال وست فراست

نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان | خدمات مرکزی

برند وست فراست (vestfrost) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.

نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال وست فراست در زنجان (vestfrost)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های وست فراست باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال وست فراست در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

9 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال وست فراست در زنجان :

1-دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیر یخچال وست فراست در زنجان

2-تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3-سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4-اعزام تعمیرکار یخچال در کمتر از نیم ساعت برای اولین بار در زنجان

5-تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6-ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا 36 ماه

7-استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8-سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9-تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)

 

تعمیرات یخچال و ساید بای ساید وست فراست
تعمیرات یخچال و ساید بای ساید وست فراست

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال وست فراست در زنجان :

– یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند

– یخ زدن کندانسور

– روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

– مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

– روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش

– تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال

– تعمیر و تعویض انواع سنسور – ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید

– تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک

– پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

– عدم کارکرد فن

ضمانت و گارانتی تعمیرات یخچال وست فراست در زنجان

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات یخچال وست فراست در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرمادهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان

نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان امروزه برای بسیاری از ما اهمیت بالایی دارد. مطمئناً یخچال وسیله ای است که ما بیشتر از همه در خانه از آن استفاده می کنیم. این سیستم 24 ساعت شبانه روز کار می کند و اگر خراب شود، تعویض آن سخت و هزینه بالایی در بردارد. برای رفع این مشکلات نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان بهترین تعمیرات را ارائه می دهد. تعمیر یخچال وست فراست در زنجان بسیار راحت تر و کم هزینه تر از تعویض یخچال است.

خدمات تعمیر یخچال وست فراست در زنجان

چرا فریزر کار می کند اما یخچال وست فراست کار نمی کند؟ 

اگر فریزر شما از بالا خنک می شود نه از پایین، حتما با خرابی در یخچال خود مواجه شده اید. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا یخچال ممکن است به درستی خنک شود. در اینجا طبق تحقیقات تیم نمایندگی یخچال در زنجان  برخی از دلایل احتمالی ذکر شده است:

  1. مشکلات ترموستات: ترموستات دمای یخچال را کنترل می کند. در صورت معیوب بودن باعث می شود یخچال به خوبی خنک نشود.
  2. کندانسور کثیف است: کندانسور جزئی است که به حذف گرما از یخچال کمک می کند. اگر کثیف باشد، ممکن است ظرفیت خنک کننده یخچال را کاهش دهد.
  3. مشکلات کمپرسور: کمپرسور قلب سیستم تبرید است. اگر معیوب باشد، یخچال به خوبی خنک نمی شود.
  4. درب به درستی بسته نمی شود: اگر درب به درستی بسته نشود، هوای گرم می تواند وارد یخچال شود و بر ظرفیت خنک کنندگی آن تأثیر بگذارد.
  5. مشکلات فن اواپراتور: فن اواپراتور هوای سرد را در داخل یخچال به گردش در می آورد. اگر معیوب باشد، یخچال به خوبی خنک نمی شود.
  6. نداشتن مبرد: اگر یخچال نشتی مبرد داشته باشد، به درستی خنک نمی شود.
  7. مشکلات سنسور دما: سنسور دما قطعه ای است که دمای یخچال را کنترل می کند. اگر معیوب باشد، ممکن است بر ظرفیت خنک کنندگی یخچال تأثیر بگذارد.

اگر یخچال شما به درستی خنک نمی شود، توصیه می شود با تکنسین متخصص نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص داده و تعمیر کنند؛ تعمیر این قطعات بدون اطلاع قبلی کاری سخت و عملا امکان ناپذیر است.

مراکز تعمیر یخچال وست فراست در زنجان

مراجعه به مرکز نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان برای زمانی که یخچال لرزش های بلندی را منتشر می کند

دلایل ارتعاشات که به نوبه خود باعث ایجاد صداهای غیرعادی از یخچال وست فراست می شود را می توان به این عوامل اصلی نسبت داد:

  • یخچال به اشتباه خیلی نزدیک به دیوار یا مبلمان دیگر نصب شده است. این تماس باعث ایجاد لرزش می شود و با جابجایی صحیح دستگاه به راحتی برطرف می شود.
  • یخچال در حالت ثابت قرار نمی گیرد و به درستی تراز نمی شود : در این صورت باید دوباره تراز شود، پاها را تنظیم کنید یا از سطح روح استفاده کنید.
  • تماسی بین کندانسور و لوله ها ایجاد می شود : اگر لوله ها به درستی نصب شده باشند، صدای جیغی که در اثر تماس آنها ایجاد می شود باعث ایجاد ارتعاش و در نتیجه صداهای آزاردهنده می شود. فقط کافی است به آرامی نخ ها را بکشید تا چند میلی متر از هم فاصله بگیرند.
  • ظروف و بطری های شیشه ای به درستی قرار ندارند و تماس آنها می تواند ارتعاشات آزاردهنده ای ایجاد کند.
  • قفسه ها اشتباه قرار گرفته اند : اگر هنگام تمیز کردن یخچال، قفسه ها به روش اشتباه تعویض شوند، در هنگام کارکرد کمپرسور، لرزش ایجاد می شود.

برای رفع موارد بالا می توانید به مرکز نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان مراجعه نمایید یا از تیم نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان درخواست تیم پشتیبانی به خانه کنید.

مرکز تعمیر یخچال وست فراست در زنجان

درخواست کمک از مرکز نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان برای نشت آب یخچال

مواجه شدن با نشت آب در یخچال، خیلی خطرناک و سخت است. هنگامی که از تیم نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان درخواست کمک می نمایید، به شما بررسی موارد زیر را توصیه می کنند:

  • خط لوله آب: اگر یخچال شما دارای سیستم آبی برای تولید یخ یا آب سرد است، خطوط لوله آب ممکن است دچار نشت یا شکستگی شوند. اگر لوله آب ترک یا لوله اتصالات را نشانه دهنده نشت آب در یخچال کنید، باید ترمیم یا در کارگاه تعمیر یخچال وست فراست در زنجان تعویض شود.

 

  • صمام آب: صمام آب که برای کنترل جریان آب ورودی به یخچال استفاده می شود، ممکن است نشت کند. این مسئله معمولاً به علت خرابی صمام یا نقص در درزهای آن رخ می دهد. در این صورت، تعمیر یا تعویض صمام ضروری است.

 

  • ظرف جمع آوری آب: یخچال ها دارای یک ظرف جمع آوری آب هستند که آب متصاعد شده از فرایند یخ زدایی را جمع آوری می کند. اگر این ظرف دچار نشت شود یا لوله اتصال به آن دچار انسداد شود، آب ممکن است به بیرون یخچال بیفتد. بررسی و پاکسازی ظرف جمع آوری و لوله آب ممکن است مشکل را حل کند.

 

نمایندگی تعمیر یخچال وست فراست در زنجان

 

  • درزها و درب: درزها و درب های یخچال نیز منابع محتمل نشت آب هستند. در صورتی که درزها محکم نباشند یا درب ها به خوبی بسته نشوند، آب می تواند از آنجا نشت کند. در این صورت، بررسی و تنظیم درب ها یا جایگزینی درب های آسیب دیده در مرکز نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان مشکل را رفع می نماید.

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال وست فراست در زنجان

تعمیرات یخچال وست فراست در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر یخچال وست فراست در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال وست فراست | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال وست فراست در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات یخچال وست فراست در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر یخچال در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.