امتیاز دهید page
مرکز تعمیر لوازم خانگی در زنجان کجاست

مراحل ثبت درخواست

درخواست تعمیرات پکیج

دلایل انتخاب ما

نمایندگی تعمیرات پکیج در مشهد

دلایل انتخاب نمایندگی پکیج ایمرگاس در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس 

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی زنجان سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

۱۰ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمگن :

۱- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها

۲– نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی

۳– آبریزی و نشتی از زیر پکیج

۴– سر و صدای اضافی از پکیج

۵– سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر

۶– گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها

۷- روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش

۸- تشکیل نشدن شعله

۹- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

تعمیر پکیج مشهد

هزینه خدمات تعمیرات پکیج

هزینه خدمات تعمیر پکیج

خدمات پیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت اسید شویی پکیج۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان
اجرت هواگیری پکیج۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ۵۰.۰۰۰ تا ۱۷۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر برد پکیج۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن۷۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

شرکت ایمرگاس در ابتدا برای طراحی و ساخت دیگ‌های بخار برای مصارف خانگی در سال ۱۹۶۴ آغاز به کار کرد. امروزه این مجموعه یکی از شناخته‌شده‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های ایتالیایی است که در زمینه سیستم‌های گرمایشی خانگی فعالیت دارد. خدمات پس از فروش برند ایمرگاس در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد و شما در شهر زنجان می‌توانید از مراکز تعمیر پکیج ایمرگاس در زنجان برای رفع مشکلات این دستگاه کمک بخواهید.

تعمیر پکیج ایمرگاس در زنجان

مشکلاتی که در پکیج زمینی یا دیواری شما به وجود می‌آید گاهی به حد ساده است که خودتان می‌توانید کار عیب‌یابی و تعمیر آن را انجام دهید. نمایندگی پکیج ایمرگاس در زنجان نیز در مورد مشکلات تخصصی‌تر به وجود آمده در این دستگاه می‌تواند به شما کمک کند. در این مقاله تلاش شده است برخی از مواردی که احتمال برخورد با آن در پکیج‌های ایمرگاس زیاد است را مورد بررسی قرار دهیم. متخصصین تعمیر پکیج ایمرگاس در زنجان نیز آماده ارائه خدمات به شما هستند و می‌توانید در هر زمان از روز با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

عیب‌یابی مشکل نمایش اخطار قطع گاز در پکیج ایمرگاس

یکی از خطاهایی که احتمال نمایش آن در پکیج دیواری یا زمینی ایمرگاس وجود دارد خطای قطع گاز یا نقص در احتراق می‌باشد که می‌توانید بررسی عوامل آن را به نمایندگی پکیج ایمرگاس در زنجان بسپارید. برای کنترل عوامل پیدایش این کد خطا در پکیج خود لازم است از وصل بودن گاز ساختمان مطمئن شوید و همچنین چک کنید شیر گاز متصل به پکیج باز باشد. اگر از این مورد مطمئن هستید برای بررسی قطعات دیگر می‌توانید با متخصصین تعمیر پکیج در زنجان تماس داشته باشید.

نمایندگی پکیج ایمرگاس در زنجان

ممکن است به دنبال مسدود شدن سرشلنگی گاز بر اثر وجود یک جسم خارجی اخطار قطع گاز را مشاهده می‌کنید. همچنین گاهی اوقات گرفتگی در صافی گاز به وجود می‌آید و یا اینکه مسیر ورودی گاز به شیر گاز بسته می‌شود. در ادامه مطمئن شوید جرقه زن تولید جرقه می‌کند و مشکلی ندارد. سپس نیاز به بررسی برد کنترل وجود دارد که باید توسط متخصصین تعمیر پکیج ایمرگاس در زنجان صورت پذیرد.

عیب‌یابی مشکل افزایش دما در پکیج ایمرگاس

از دیگر مشکلاتی که ممکن است در پکیج ایمرگاس تجربه کرده باشید افزایش دما در دستگاه می‌باشد که احتمال دارد علت آن نرسیدن جریان برق کافی به پکیج باشد. پس از بررسی این موضوع لازم است به سراغ پمپ بروید و از گیرپاژ نبودن آن مطمئن شوید. اگر بازهم مشکل پکیج شما ادامه داشت به متخصصین تعمیر پکیج ایمرگاس در زنجان مراجعه داشته باشید.

عامل دیگری که می‌تواند باعث افزایش دمای پکیج شود باز نبودن مبدل اصلی و کیپ شدن آن است. همچنین مطمئن شوید شیر رفت و برگشت قرار گرفته در زیر پکیج را به اشتباه نبسته باشید. از باز بودن شیر و زانوی قفلی رادیاتورها نیز مطمئن شده و در ادامه باز بودن شلنگ‌های اتصال پکیج به دستگاه را بررسی نمایید. در نظر داشته باشید احتمال باز ماندن بای پس دستگاه نیز وجود دارد. در صورت نیاز به کمک‌های تخصصی‌تر با کارشناسان تعمیر پکیج ایمرگاس در زنجان تماس داشته باشید.

تعمیر پکیج ایمرگاس در زنجان

عیب‌یابی کد خطای پرشر دود توسط مرکز تخصصی تعمیر پکیج ایمرگاس در زنجان

عوامل متعددی هستند که می‌توانند روی نمایش کد خطای پرشر دود یا عدم تخلیه محصولات احتراق در پکیج ایمرگاس تأثیر بگذارند که یکی از آنها نرسیدن برق به فن دستگاه می‌باشد. بررسی عوامل تأثیرگذار در تأمین برق فن پکیج را به نمایندگی پکیج ایمرگاس در زنجان بسپارید. لازم است تمام سیم‌های متصل به فن بررسی شده و از قطع نبودن آنها اطمینان پیدا کنیم.

احتمال دارد خراب بودن فن چنین کد خطایی را به وجود بیاورد. در ادامه از باز بودن ونتوری‌ها مطمئن شده و اطمینان یابید شلنگ‌های اتصال پرشر به ونتوری جا‌به‌جا نشده باشند. اگر بازهم مشکل ادامه داشت و کد خطا از بین نرفته بود باز بودن مسیر دودکش پکیج را کنترل کنید. در نهایت برای بررسی بخش‌های دیگری مانند برد کنترل با متخصصین تعمیر پکیج ایمرگاس در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی پکیج ایمرگاس در زنجان سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز زنجان سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز زنجان سرویس به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه زنجان سرویس می باشد.

map

مناطق تحت پوشش

نمایندگی پکیج ایمرگاس در زنجان به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

024-91011297

منتظر نظرات شما هستیم

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظر ها