امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال مدیا

فرم آنلاین ثبت درخواست تعمیرات

تمام اطلاعات اولیه ای که نیاز است تا درخواست شما ثبت شود داخل فرم گذاشته شده است شما میتوانید با پر کردن این فرم و زدن گزینه ارسال درخواست خودرا ثبت کنید تا کارشناسان ما با در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گیرند و تکنسینی جهت تعمیرات یخچال شما در زنجان ارسال شود .

شماره تماس | 02433364507

نمایندگی یخچال مدیا در زنجان | خدمات مرکزی

برند مدیا (MIDEA) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.

نمایندگی یخچال مدیا در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال مدیا در زنجان (MIDEA)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های مدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال مدیا در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

9 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال مدیا در زنجان :

1-دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیر یخچال مدیا در زنجان

2-تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3-سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4-اعزام تعمیرکار یخچال در کمتر از نیم ساعت برای اولین بار در زنجان

5-تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6-ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا 36 ماه

7-استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8-سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9-تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)

نمایندگی خدمات تخصصی تعمیرات یخچال در زنجان
نمایندگی تخصصی برای تعمیر یخچال در زنجان سرویس

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال مدیا در زنجان :

– یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند

– یخ زدن کندانسور

– روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

– مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

– روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش

– تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال

– تعمیر و تعویض انواع سنسور – ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید

– تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک

– پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

– عدم کارکرد فن

ضمانت و گارانتی تعمیرات یخچال مدیا در زنجان

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات یخچال مدیا در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرمادهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مراکز تخصصی تعمیر یخچال در زنجان سرویس

پاسخ به سوالات متداول کاربران درباره تعمیرات یخچال

در ادامه، به برخی از مشکلات رایج کاربران درباره تعمیر یخچال‌های مدیا و راه‌حل‌های آنها پرداخته شده است:

1. یخ زدن بیش از حد در بخش فریزر:

– بررسی تنظیم دمای فریزر: اگر بخش فریزر یخچال مدیا بیش از حد یخ می‌زند، ابتدا تنظیم دمای آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که در حد معقول قرار دارد.
– بستن درب به درستی: مطمئن شوید که درب فریزر به درستی بسته شده است و هیچ نشتی هوا را وارد نمی‌کند.
– بررسی سیستم خنک کننده: اگر مشکل همچنان ادامه دارد، ممکن است سیستم خنک کننده یا سیستم آزاد سازی یخ موجود در یخچال نیاز به تعمیر داشته باشد. در این صورت، بهتر است با خدمات تعمیر مدیا تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و رفع کنند.

2. نشت آب در یخچال:

– بررسی لوله‌ها و اتصالات: نشت آب ممکن است به دلیل لوله‌های ترک خورده یا اتصالات ضعیف باشد. بررسی کنید که آیا لوله‌ها به درستی نصب شده و اتصالات محکم هستند.
– بررسی درب یخچال: مطمئن شوید که درب یخچال به درستی بسته شده و هیچ نشتی هوا را وارد نمی‌کند.
– بررسی سیستم آبدهی: اگر مشکل همچنان وجود دارد، ممکن است مشکل در سیستم آبدهی یخچال و یا قطعات مرتبط با آن باشد. بهتر است با خدمات تعمیر مدیا تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و رفع کنند.

3. عدم سرد شدن یخچال:

– بررسی تنظیمات دما: مطمئن شوید که تنظیمات دما به درستی انجام شده است و دما در حد مطلوبی تنظیم شده است.
– بررسی درب یخچال: مطمئن شوید که درب یخچال به درستی بسته شده و هیچ نشتی هوا را وارد نمی‌کند.
– بررسی کمپرسور و سیستم خنک کننده: اگر مشکل همچنان وجود دارد، ممکن است مشکل در کمپرسور یا سیستم خنک کننده باشد. بهتر است با خدمات تعمیر مدیا تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و رفع کنند.

4. صداهای غیرعادی:

– بررسی محل قرارگیری: صداهای غیرعادی ممکن است به دلیل قرارگیری نامناسب یخچال باشد. مطمئن شوید که یخچال به درستی و در محل مناسبی قرار گرفته است.
– بررسی سیستم خنک کننده: صداهای غیرعادی ممکن است ناشی از مشکلات در سیستم خنک کننده یا قطعات مرتبط باشد. بهتر است با خدمات تعمیر مدیا در زنجان تماس بگیرید تا تکنسین مشکل را بررسی و رفع کند.

 

هزینه خدمات تعمیر یخچال

خدمات تعمیر یخچال هزینه تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایر از 880 تا 1250 هزار تومان
شارژ گاز یخچال از 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچال از 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچال از 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچال بوش از 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال بوش 500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچال بوشاز 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

عضویت در خبرنامه زنجان سرویس

  • با عضویت در خبرنامه زنجان سرویس از ۱۵ درصد تخفیف ویژه خدمات این مرکز برخوردار شوید

نمایندگی یخچال مدیا در زنجان

نمایندگی یخچال مدیا در زنجان می تواند در زمان اوقات تلخ خرابی یخچال یکی از بهترین همراهان شما باشد. یخچال مدیا یکی از مهم ترین لوازم خانه است، به هر حال از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند و از سفرهای زیاد شما به سوپرمارکت صرفه جویی می کند. با این حال، یخچال ها تخریب ناپذیر نیستند. آنها مانند سایر وسایل روزانه فرسوده می شوند.

در حالی که برخی از مشکلات جدی تر از سایرین هستند، بسیاری از آنها را می توان با یک تعمیر یخچال مدیا در زنجان سریع بدون کمک تکنسین نمایندگی یخچال مدیا در زنجان یخچال حل کرد. با این حال، قبل از اینکه بتوانید خرابی را برطرف کنید، مهم است که منبع خرابی را شناسایی کنید. به علائمی که یخچال شما نشان می دهد توجه کنید تا منبع مشکل را پیدا کنید.

خدمات تعمیر یخچال مدیا در زنجان

آب سردکن یخچال مدیا کار نمی کند

اگر تلگراف آب شما کار نمی کند، ممکن است یک لوله آب یخ زده داشته باشید. طبق توصیه ی نمایندگی یخچال مدیا در زنجان ساده ترین راه برای بررسی یخ زدگی لوله آب این است که آن را از پایین درب جدا کنید.

اگر با دمیدن هوا به داخل لوله؛ هوا از طریق لوله عبور نمی کند، احتمالاً یخ زده است. اگر چنین است، لوله آب را در مرکز  تعمیر یخچال در زنجان یخ زدایی کنید و بررسی کنید که فریزر دمای مناسب را بین 0 تا 5 درجه فارنهایت حفظ می کند. 

مراکز تعمیر یخچال مدیا در زنجان

مراجعه به مرکز نمایندگی یخچال مدیا در زنجان برای نشتی آب روی زمین

این نه تنها برای افرادی که در آشپزخانه قدم می زنند یک مشکل خطرناک است، بلکه حل آن نیز کمی دشوار است زیرا می تواند ناشی از چند چیز باشد. خوشبختانه، دو علت رایج، یک راه حل سریع و آسان دارند که معمولاً نیازی به کمک حرفه ای تعمیر یخچال مدیا در زنجان ندارد.

یکی از دلایل نشت آب زیرزمینی مسدود شدن زهکش مذاب است. زهکش یخ زدایی معمولاً در دیواره پشتی فریزر، درست بالای شیب از کف به سمت عقب قرار دارد.

تجمع ذرات غذا یا زباله ها می تواند شلنگ تخلیه را مسدود کند و باعث تجمع یخ و نشت آب از فریزر و یخچال شود. برای رفع این مشکل، با کمک تیم نمایندگی یخچال مدیا در زنجان سعی کنید سوراخ را از داخل با استفاده از آب داغ تخلیه کنید. برای از بین بردن گرفتگی از یک ابزار بلند و نازک مانند لوله پاک کن یا سوزن بوقلمون استفاده کنید.

اگر این کار را انجام نداد، ممکن است برای تعمیر یخچال مدیا در زنجان مجبور شوید به صورت دستی انباشته ای را که باعث مسدود شدن شیر در انتهای شیلنگ تخلیه شده است، بردارید. با دور کردن یخچال از دیوار، شلنگ تخلیه یخ زدایی را در پشت پانل سرویس قرار دهید. این شیلنگ باید دارای یک دریچه لاستیکی باشد تا به جمع آوری زباله ها و جلوگیری از گرفتگی کمک کند. شیر را در آب گرم و صابون بشویید و دوباره آن را نصب کنید.

مسدود شدن یا منجمد شدن منبع آب نیز می تواند باعث نفوذ آب به کف و جمع شدن آن در زیر یخچال شود. برای رفع این نقص دیگر زمان مراجعه به نمایندگی یخچال مدیا در زنجان رسیده است.

مرکز تعمیر یخچال مدیا در زنجانگ

چرا یخ در کف فریزر، یخچال مدیای من جمع شده است؟

اگر متوجه می شوید که لایه ای از یخ در کف فریزر جمع شده است یا آب به داخل یخچال می ریزد، احتمالاً یک زهکش یخ زدایی مسدود شده است. این معمولاً طبق توصیه ی نمایندگی یخچال مدیا در زنجان

یک تعمیر سریع و آسان دارد. فعلاً فقط غذای خود را در جای دیگری ذخیره کنید، یخچال را از برق بکشید و اجازه دهید تا آب شود. این باید مشکل را حل کند.

با این حال، اگر می خواهید بیشتر مراقب باشید، دیواره پشتی فریزر را قبل از وصل کردن مجدد دستگاه به دقت جدا کنید. مواد غذایی یا ذرات مسدود کننده سوراخ کوچک در پایه کویل های اواپراتور را بررسی و حذف کنید. 

 

درخواست کمک از تیم نمایندگی یخچال مدیا در زنجان برای زمانی که یخچال در حال انجماد مواد غذایی است

اگر متوجه شدید که یخچال غذای شما را منجمد می کند، به احتمال زیاد مشکل از ترموستات کنترل دما است. این ترموستات ولتاژ کمپرسور و موتور فن اواپراتور را کنترل می کند. بنابراین، اگر به درستی کار نمی کند، می تواند باعث شود که سیستم یخچال بیش از حد لازم کار کند و باعث سرد شدن بیش از حد دستگاه شود.

معیوب بودن ترموستات را با چرخاندن آن از پایین ترین تنظیم به بالاترین، با گوش دادن به یک کلیک، تعیین کنید. اگر صدای کلیکی شنیدید، مطمئن باشید که احتمالاً ایراد ندارد. با این حال، اگر صدای کلیکی نمی شنوید، با درخواست کمک از تیم نمایندگی یخچال مدیا در زنجان به تست تداوم ترموستات بپردازید. اگر در هیچ تنظیمی تداومی ندارید، ترموستات را در کارگاه تعمیر یخچال مدیا در زنجان تعویض کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال مدیا در زنجان

unnamed file 1

نقد و بررسی یخچال های برند مدیا

برند مدیا یکی از برندهای معروف در صنعت خانه‌داری است و محصولات متنوعی از جمله یخچال‌ها تولید می‌کند. به منظور ارزیابی کامل یخچال‌های مدیا، باید به عوامل زیر توجه کنید:

1. طراحی و ظاهر:

یخچال‌های مدیا عموماً طراحی ساده و کلاسیکی دارند. آن‌ها در انتخاب مواد با کیفیت و استفاده از طرح‌های ساده تلاش کرده‌اند تا یخچال‌هایی با جذابیت بصری بسازند.

2. کیفیت ساخت:

کیفیت ساخت یخچال‌های مدیا به‌طور کلی به خوبی است و از قطعات با کیفیت و مقاوم استفاده می‌کنند. با این حال، برای اطمینان از ماندگاری و عمر طولانی، ممکن است نیاز به نگهداری و تعمیرات منظم باشد.

3. عملکرد و امکانات:

یخچال‌های مدیا امکانات متنوعی مانند سیستم خنک‌کننده، کنترل دما، قابلیت تنظیم قفسه‌ها، سیستم ترمواستات و سایر ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند. قبل از خرید، بهتر است مشخص کنید که کدام امکانات برای شما مهم است و بر اساس آن انتخاب کنید.

4. ظرفیت و فضای داخلی:

یخچال‌های مدیا در ظرفیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس نیازهای خود مدل مناسب را انتخاب کنید. قابلیت‌هایی مانند خنک‌کننده‌های چندگانه، قفسه‌های قابل تنظیم و سایر امکانات کمک می‌کند تا مواد غذایی به صورت منظم و منظم نگهداری شوند.

5. قیمت و ارزش:

یخچال‌های مدیا ارزش خوبی در مقابل قیمت خود ارائه می‌دهند و برای خریدارانی که در جستجوی یک یخچال با قابلیت‌های اساسی و قیمت مناسب هستند، جذابیت دارند.

بهتر است قبل از خرید یخچال مدیا، نقدها و بررسی‌های کاربران واقعی را بررسی کنید و از تجربیات آنان استفاده کنید. همچنین، مشاوره فروشنده‌های مجاز و خدمات پس از فروش مدیا در خصوص ویژگی‌ها و عملکرد محصولات آنها مفید خواهد بود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال مدیا در زنجان

تعمیر یخچال مدیا در زنجان | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر یخچال مدیا در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال مدیا | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال مدیا در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات یخچال مدیا در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر یخچال در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.