امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان 

نمایندگی ظرفشویی دوو در زنجان | خدمات مرکزی

برند دوو (DEAWOO) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی ظرفشویی دوو در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان (DEAWOO)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های دوو در زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی دوو برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 ۱۰– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار 40000 تومان می باشد).

تعمیرات ظرفشویی دوو در زنجان
تعمیرات ظرفشویی دوو در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در زنجان :

1 – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

4 – تمیز نشستن ظرف ها

5 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

6– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

7 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

8 – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

9 – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

10 – عدم ورود آب به ظرفشویی

11 – گرم نشدن آب به مقدار لازم

12 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکته هایی در مورد بایدها و نباید های ماشین ظرفشویی

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی دوو در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان

از گذشته تا سال های اخیر ، همه خانواده ها پس از هر مهمانی ، استرس کثیف شدن ظروف خود را داشتند. از این رو ، بشر به فکر این افتاد که چگونه می تواند این نگرانی را برطرف سازد. اختراع ماشین های ظرفشویی ، از آن دسته از وسایلی بود که بسیار به خدمت بشر درآمده. به این علت که با وجود این تکنولوژی هم در مصرف آب صرفه جویی می شود ، هم از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می شود. از این رو خراب شدن ماشین ظرفشویی دوو ، موجب نگرانی مصرف کنندگان آن خواهد شد. لذا هر کسی که در منزل خود از این تکنولوژی استفاده می کند ، به دنبال سریع ترین راه ممکن برای رفع این مشکل  و تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان می گردد. از این رو ضروریست که پیش از خراب شدن دستگاه خود ، از پیش به فکر تعمیر آن در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص بی افتیم. چرا که در صورت ناشی بودن فرد مذکور ، ممکن است قطعات اشتباهی جایگزین قطعات معیوب ظرفشویی دوو شوند و همین موصوع باعث شود که نه تنها مشکل دستگاه شما حل نشود بلکه به مشکلات جدید تری دچار شود و عملکرد سابق خود را از دست بدهد. لذا برای تعمیر ظرفشویی در زنجان ، اگر گارانتی دستگاهتان موجود است ، به نمایندگی ظرفشویی دوو در زنجان مراجعه کنید ولی اگر کارت گارانتی موجود نمی باشد ، با زنجان سرویس در تماس باشید.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان با شماره تلفن های ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷تماس حاصل فرمایید.

 نمایندگی دوو در زنجان

برند دوو

از جمله برندهای معروف و پول ساز جهان ، برند دوو است که در سال 1967 در کره جنوبی تاسیس گردید. قبل از اینکه بحران مالی در قاره آسیا نمود پیدا کند ، برند دوو در سال 1997 دومین برند مهم در کره جنوبی ، پس از برند هیوندای شناخته می شد.

برند دوو مجموعه ای 20 برند مستقل دیگر است که هر کدام جداگانه مشغول فعالیت در زمینه های مختلف هستند. این شرکت در کشورهای بزرگ جهان من جمله: مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین و ویتنام دارای سایت های تولیدی پیشرفته است.

این برند دارای تولیدات بسیار در زمینه های مختلف است که از جمله آن ها می توان به ماشین ظرفشویی دوو اشاره کرد ؛ که از محبوب ترین برندهای موجود در بازار است. اما این موضوع و کیفیت محصولات دوو ، مانع از این نمی شود که محصولات این شرکت طول عمر محدودی داشته باشند و نیاز به تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان پیدا کنند.

تعمیر ظرفشویی دوو در محل

همانطور که می دانید ، جا به جا کردن وسایل بزرگ آشپزخانه ، من جمله گاز  و همچنین ظرفشویی از جمله کارهاییست که بسیار سخت می شود از پس آن بر آمد . لذا بهتر است که تعمیر ظرفشویی دوو در محل صورت گیرد. از مزیت های تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان و در محل ، این است که شما شاهد تمامی اتفاقاتی هستید که برای دستگاه شما می افتد و دیگر نگرانی ای بابت ریز هزینه ها ، باز کردن قطعات فابریک دستگاه واز همه مهم تر ؛ یعنی آسیب دیدن ماشین ظرفشویی دوو ، خط و خش دیدن دستگاه و یا افتادن از ارتفاع و ضربه خوردن ، نخواهید بود.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در بخش تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان با شماره تلفن های ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان

مشکلات ظرفشویی دوو و تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان

ماشین ظرفشویی دوو نیز دارای مشکلات زیادی می باشد که امکان دارد در طول دوره مصرف از آن ، با این موارد رو به رو شوید و مجبور به تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان شوید. بنا برا این نیازی نیست که نگران این مشکلات باشید چرا که تمامی آن ها دارای راه حل های مخصوص به خود می باشند که تنها توسط متخصصین مجرب در این حوزه قابل تشخیص و حل کردن ، است.

برخی از این مشکلات جزئی و کلی ای که می تواند برای ماشین ظرفشویی دوو پیش بیاید ؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده نکردن دستگاه از مواد شوینده
  • نشتی آب دستگاه
  • وجود صدای غیر طبیعی از دستگاه
  • وجود لک بر روی ظروف داخل ظرفشویی
  • کار نکردن ماشین ظرفشویی
  • خشک نشدن ظروف در دستگاه
  • تخلیه نکردن آب دستگاه
  • ظرفشویی آبگیری نمی کند
  • بوی نامطبوع داخل ظرفشویی
  • خوب نشستن ظروف توسط دستگاه

علت استفاده نکردن ظرفشویی دوو از مواد شوینده چیست و آیا نیازی به تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان است؟

گاهی پیش می آید که مشتریان عزیز از همکاران ما در بخش تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان ، سوال می کنند که علت اینکه ظرفشویی دوو از مواد شوینده داخل آن استفاده نمی کند چیست و آیا این موضوع نیازی به تعمیرات دارد یا خیر؟

جهت این که از علت این موضوع با خبر شوید ، بدون اینکه به تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان احتیاج پیدا کنید ؛ ادامه این مطلب را دنبال کنید. از جمله دلایل این موضوع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گاهی ممکن است علت این موضوع این باشد که مواد شوینده به درستی وارد مخزن نشده است.
  • این موضوع ممکن است به این علت باشد که رسوبات اجازه باز شدن درب مواد شوینده را ندهد.
  • ممکن است جا قرصی ماشین ظرفشویی دوو جرم گرفته باشد. ( البته اگر از قرص ماشین ظرفشویی استفاده می کنید.)
  • احتمال دارد مواد شوینده شما نامرغوب باشد.

چرا آب از ماشین ظرفشویی دوو نشتی دارد؟

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است برای ظرفشویی به وجود آید، نشتی آب از آن است. شاید برای شما هم سوال باشد که چرا ماشین ظرفشویی دوو نشتی آب دارد؟ برای تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان چه کاری باید انجام دهیم؟

برای اینکه مشکل نشتی آب از ماشین ظرفشویی دوو را بررسی کنیم و بدانیم که مشکل از چه چیزی است ؛ بهتر است موارد زیر را بررسی کنیم:

  • احتمال دارد که شلنگ تخلیه و پمپ ماشین ظرفشویی دوو ، دچار انسداد و یا پارگی و پیچ خوردگی شده باشد که بدون نیاز به تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان ، می توان آن را رفع کرد.
  • ممکن است مشکل از پوسیدگی شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی دوو باشد.
  • امکان دارد شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی دوو خراب شده باشد که در این صورت باید با نمایندگی ظرفشویی دوو در زنجان تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو در زنجان

علت وجود صدای غیر طبیعی در هنگام استفاده از ظرفشویی دوو چیست؟

امکان دارد گاهی در هنگام استفاده از مشاین ظرفشویی دوو ، شاهد سر و صدای غیر طبیعی در حین کار دستگاه باشد. ممکن است مشکل از یکی از موارد زیر باشد . پس با دقت و حوصله تمامی موارد را چک کنید تا در صورت نیاز به تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان ، با همکاران ما در نمایندگی ظرفشویی دوو در زنجان تماس بگیرید. با ما همراه باشید.

  • خرابی بلبرینگ های دستگاه بر اثر فشار زیاد
  • خرابی پولی قرقره که ممکن است پوسیده و یا ترک خورده باشد
  • خرابی بلبرینگ های موتور که موجب ایجاد صدا در دستگاه می شود
  • خرابی پمپ تخلیه
  • گیر کردن ظروف به بازو های آبپاش
  • وجود لک بر روی ظروف داخل ظرفشویی

جهت تشخیص خرابی و اطمینان از خدمات ارائه شده می توانید با ارتباط با کارشناسان ما در بخش تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان با شماره تلفن های ۰۲۴۳۳۳۶۴۵۰۷تماس حاصل فرمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی دوو در زنجان

تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی دوو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی دوو در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات ظرفشویی دوو در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر ظرفشویی در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.