امتیاز دهید page

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان 

  نمایندگی مایکروفر بایترون در زنجان | خدمات مرکزی

برند بایترون (AEG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش زنجان سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی مایکروفر بایترون در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر بایترون (AEG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای بایترون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان 

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان سرویس
مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر در زنجان

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان :

1 –  گرم نکردن مواد غذایی

2 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –  باز نشدن درب مایکروفر

5 –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-  روشن شدن خودکار مایکروفر

12–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز زنجان سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات مایکروفر بایترون در زنجان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه زنجان سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان

مایکروفر یکی از لوازم پر کاربرد در زندگی روزمره ما است که کارهایی مانند پخت و پز یا گرم کردن مواد غذایی را برای ما انجام می‌دهد. این وسیله به دلیل استفاده مکرر یا مراقبت غیر اصولی ممکن است دچار ایراداتی شود که دیگر کارکرد اصلی خود را نداشته باشد. این ایرادات ممکن است در نگاه اول جزئی به نظر برسند، اما در واقع بسیار با اهمیت می‌باشند. زیرا همین آسیب‌های جزئی می‌تواند باعث آسیب دیدن قطعات مهم و کاربردی دستگاه بشود.

همچنین برخی از این ایرادات ممکن است ساده باشند و بتوانند بدون نیاز به حضور تکنسین آنها را برطرف کنید اما برخی مشکلات پیچیده و تخصصی است و نیاز است که حتماً تکنسین نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان  در محل حضور یابد و عیب‌یابی و انجام دهد. در ادامه این مطلب به بررسی چند مورد از مهمترین ایرادات مایکروفر بایترون می‌پردازیم.

خدمات تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان

بررسی ایرادات مایکروفر طبق نظر نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان

مایکروفر می‌تواند به دلایل مختلف دچار ایرادات گوناگونی بشود. از جمله این ایرادات می‌توان به روشن نشدن ماکروفر، نچرخیدن صفحه گردان، روشن نشدن گریل و … اشاره کرد. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با برخی از این ایرادات آشنا کنیم. چنانچه در هر مورد قادر به رفع مشکل نبود‌ید بهتر است فوراً با نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان تماس گرفته و درخواست کمک نمایید.

روشن نشدن مایکروفر بایترون

یکی از مهمترین مشکلات مایکروفر می‌تواند روشن نشدن آن باشد. از دلایل روشن نشدن ماکروفر می‌توان به خرابی قطعاتی مانند میکروسوئیچ، مگنترون، فیوز حرارتی و … اشاره کرد. همچنین چنانچه اجزای قفل درب مایکروفر مشکلی داشته باشند پیام بسته شدن درب به برد اصلی نمی‌رسد و دستگاه شروع به کار نخواهد کرد. برای عیب یابی باید از نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان بخواهید دستگاه را بررسی و قطعات خراب را تعویض نماید.

نچرخیدن سینی گردان مایکروفر بایترون

چرخیدن فیلم مایکروفر به پخت یکنواخت مواد غذایی کمک می‌کند بنابراین اگر سینی نچرخد مواد غذایی به طور یکنواخت گرم یا پخته نخواهند شد. اگر سینی مایکروفر نمی‌چرخد ایراد می‌تواند از موتور گردان، کوپلینگ و غلطک‌های زیر سینی باشد. همچنین ممکن است سینی یا ریل‌های آن آسیب دیده باشند. برای رفع مشکل از تکنسین نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان بخواهید قطعات آسیب دیده را تعویض نمایند.

مراکز تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان

گرم نشدن غذا در مایکروفر بایترون

اگر مایکروفر غذای شما را به خوبی گرم می‌کند ممکن است مگنترون سوخته باشد. همچنین ممکن است شما برنامه اشتباهی را برای پخت و پز انتخاب کرده باشید. برای عیب یابی از نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان بخواهید که مگنترون را چک کند. همچنین انجام سرویس‌های سالیانه منظم می‌تواند از خرابی‌های دستگاه جلوگیری کند. یک دلیل دیگر برای گرم نشدن غذا می‌تواند ایراد در برد اصلی باشد. بنابراین بهتر از تکنسین بخواهید که برد اصلی را چک کند و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض نماید.

خاموش شدن مایکروفر بایترون

اگر مایکروفر پس از روشن شدن مکررا خاموش می‌شود دلیل آن می‌تواند گرم شدن بیش از اندازه دستگاه باشد. همچنین قطع شدن جریان برق به دلیل وجود مشکل در میکرو سوئیچ درب می‌تواند دلیل دیگر این موضوع باشد. برای عیب یابی باید از تعمیرکار مجاز نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان بخواهید دستگاه را بررسی کند. از سایر قطعات که لازم است برای رفع این مشکل بررسی شوند می‌توان به ترموستات و فیوز داخلی و همچنین برد اصلی دستگاه اشاره کرد.

مرکز تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان

رفع مشکل باز نشدن درب مایکروفر توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان

چنانچه پس از اتمام فرآیند پخت و پز درب مایکروفر باز نمی‌شود علت آن می‌تواند وجود یک ایراد در مجموعه درب، قفل، قلاب‌ها و میکرو سوئیچ‌های درب باشد. همچنین خرابی دکمه‌ها و شکستگی اهرم آن نیز ممکن است از سایر دلایل باز نشدن درب مایکروفر باشند که لازم است توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان بررسی شود.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان

در این مطلب به بررسی چند مورد از مهمترین ایرادات مایکروفر بایترون پرداختیم و روش‌های برطرف کردن مشکل را به شما آموختیم تا بدون نیاز به حضور تکنسین بتوانید مشکل را رفع کنید. اما چنانچه به هر دلیلی قادر به رفع مشکل نبود‌ید می‌توانید در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی بایترون در زنجان تماس گرفته و درخواست کمک نمایید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر بایترون در زنجان

تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان  | مرکز تعمیرات زنجان سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :

02433364507

02433364507

map
چرا زنجان سرویس را برای تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان انتخاب کنیم ؟
بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در زنجان طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر بایترون | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن
مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بایترون در زنجان چگونه است ؟
ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
هزینه تعمیرات مایکروفر بایترون در زنجان چقدر است ؟
هزینه تعمیر مایکروفر در زنجان به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.
در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده چگونه باید پیگیر شویم؟
این مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.